Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 25 juni 2006, 02:22   #201
waarnemer
Burgemeester

Standaard Propaganda

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door xmordan Bekijk bericht
Krijgen we nu opnieuw een witte mars in Antwerpen?
Of word deze zaak weer eens afgehandeld zoals de zaak Mombaerts?
Deze allochtonen hebben waarschijnlijk een slechte jeugd gehad...
In hun land van herkomst werden deze moordenaars heel zeker ter plaatse gelyncht.
Waar zijn al degenen die vonden dat er na de mp3-moord door de omstaanders had moeten gereageerd worden? Wel, deze man heeft gereageerd...
Waar zijn de voorstaanders van de nieuwe wapenwet? Of moeten wij ons gewoon laten doodslaan op de bus?
De zomer staat weer voor de deur, onze pretparken en zwembaden zullen weer gauw bezet worden door allochtone bendes...
Onze lichtgeklede dames zullen weer worden uitgescholden op straat door Moslims.
Arm Vlaanderen! Stem massaal rechts en maak voor eens en voor altijd een einde aan deze pest.
Deze regio is door de eeuwen heen door zowat iedereen bezet en onderdrukt geweest. Maar vroeg of laat zal de Leeuw terugslaan.
De tijd is gekomen... Ooit waren wij de dappersten der Galliers...
Tegenwoordig laten wij ons gewoon afmaken.
Mag dat nu weer opnieuw? Een crimineel incident gebruiken voor politieke doeleinden?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door xmordan
.... maar het VB heeft respect voor hun verdriet en hebben gedaan wat zij konden. Zij hebben hun campagne stillgelegd en zichzelf op de achtergrond gehouden. Wat ik nogal cru vind van de zogenaamde democratische partijen en de vele debatten hieromtrent. ...
waarnemer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2006, 02:25   #202
solidarnosc
Secretaris-Generaal VN

solidarnosc's schermafbeelding

Standaard

Uiteraard mag dit. Het mag alleen niet als er VB-symphatisanten bij betrokken zijn. Het jachtseizoen op allochtonen is met deze weer geopend.
solidarnosc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2006, 02:32   #203
xmordan
Burgemeester

xmordan's schermafbeelding

Standaard

Als witte marsen niet meer helpen moeten we mss teruggrijpen naar de welbeproefde middelen uit ons glorierijk verleden...
Knoop deze zes op, op de Antwerpse grote markt.
Het zou in ieder geval effectiever zijn dan hoe we het nu doen. Toch?
xmordan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2006, 02:46   #204
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door solidarnosc Bekijk bericht
Uiteraard mag dit. Het mag alleen niet als er VB-symphatisanten bij betrokken zijn.
Gelijkheid volgens LSP. All animals are equal but some are more equal than others.
George Orwell had gelijk over die communistjes

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door solidarnosc
Het jachtseizoen op allochtonen is met deze weer geopend.
En dat net nu jullie allemaal nog uitgeteld liggen van het mega-orgasme na de zaak HVT. Zo een hondejacht... niet te doen. Heerlijk was dat, niet ?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.

Laatst gewijzigd door Jazeker : 25 juni 2006 om 02:53.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2006, 02:47   #205
Wha'ever
Vreemdeling

Standaard

Dom eigenlijk van die man...
Als marokkanen onderling slaags raken is het laatste wat ik doe "tussenkomen".
Laat ze gewoon lekker op elkaar timmeren, hebben wij er tenminste geen last van.
Wha'ever is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2006, 02:50   #206
willem1940NLD
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wha'ever Bekijk bericht
Dom eigenlijk van die man...
Als marokkanen onderling slaags raken is het laatste wat ik doe "tussenkomen".
Laat ze gewoon lekker op elkaar timmeren, hebben wij er tenminste geen last van.
Nou, nee; het is beleefder om de helpende hand te reiken / een handje te helpen, in de goede zin van het woord.
Oud 25 juni 2006, 02:58   #207
solidarnosc
Secretaris-Generaal VN

solidarnosc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
Gelijkheid volgens LSP. All animals are equal but some are more equal than others.

Oscar Wilde had gelijk over die communistjes

En dat net nu jullie allemaal nog uitgeteld liggen van het mega-orgasme na de zaak HVT. Zo een hondejacht... niet te doen. Heerlijk was dat, niet ?
Het verschil is dat op KDG na niemand het electoraat van het VB met de vinger wees laat staan "de Vlamingen" daar waar hier meteen alle allochtonen als verantwoordelijk worden gesteld én moeten worden aangepakt (wat door KDG niet aan bod kwam). Het tweede verschil is dat er met het schietincident in Antwerpen een duidelijk racistisch motief was en er met voorbedachte rade werd gehandeld. Dit maakt het voor de slachtoffers in kwestie niet minder erg maar is juridisch een groot verschil. Enfin ik verwacht niet dat mensen die bloed hebben geroken nog dat verschil wensen te maken.

Laatst gewijzigd door solidarnosc : 25 juni 2006 om 02:59.
solidarnosc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2006, 03:17   #208
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Het verschil is dat op KDG na niemand het electoraat van het VB met de vinger wees laat staan "de Vlamingen"
Jij hebt duidelijk geen kranten gelezen in die periode. Kom terug als je alle media-impressies uit die dagen werkelijk hebt gelezen/gezien.

Citaat:

Citaat:
Jep, heil Jazeker.
Oud 25 juni 2006, 03:27   #209
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Het tweede verschil is dat er met het schietincident in Antwerpen een duidelijk racistisch motief was en er met voorbedachte rade werd gehandeld. Dit maakt het voor de slachtoffers in kwestie niet minder erg maar is juridisch een groot verschil.
In andere threads mag je lezen dat ik dat verschil weg wil. Luna en de rest zijn doodgeschoten door een gek. Ik mag racist zijn, maar ik schiet geen mensen neer waar ik nooit contact mee had. Daar moet je een gek voor zijn. Ik ben trouwens niet erg racistisch, maar het jarenlang aanhoren van de term racist terwijl ik sprak over een autonoom Vlaanderen, heeft het voor mij een soort van eretitel gemaakt.

Iemand was zo lekker om te stellen dat racistische moorden veel strenger moeten worden gestraft dan andere moorden. Daar zeg ik "nee" tegen. Het argument van de poster was dat we dan anders in nazi toestanden zouden terechtkomen. Hele opluchting als we niet-racistische moorden minder bestraffen...

http://forum.politics.be/showthread....88#post1768488

Lees dit even en geniet van ervan.

Citaat:

Citaat:
Jep, heil Jazeker.

Laatst gewijzigd door Jazeker : 25 juni 2006 om 03:29.
Oud 25 juni 2006, 06:10   #210
The B@ron
Burger

The B@ron's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zorroaster Bekijk bericht
Er was uiteraard niets gebeurd als een paar mensen op die bus een stevige blaffer in de binnenzak hadden steken, neem ik aan?
Neen, want met mijn Glockske erbij wil ik het gerust opnemen tegen een dozijn van dat soort snotapen. Ik zou het zelfs een zeer verrijkende en aangename ervaring vinden.
Oud 25 juni 2006, 06:16   #211
The B@ron
Burger

Standaard

Citaat:
Het verschil is dat op KDG na niemand het electoraat van het VB met de vinger wees laat staan "de Vlamingen" daar waar hier meteen alle allochtonen als verantwoordelijk worden gesteld én moeten worden aangepakt (wat door KDG niet aan bod kwam). Het tweede verschil is dat er met het schietincident in Antwerpen een duidelijk racistisch motief was en er met voorbedachte rade werd gehandeld. Dit maakt het voor de slachtoffers in kwestie niet minder erg maar is juridisch een groot verschil. Enfin ik verwacht niet dat mensen die bloed hebben geroken nog dat verschil wensen te maken.
Wie zegt dat hier geen racistisch motief meespeelt ? Wedden dat de reactie heel anders zou geweest zijn indien ze op hun gedrag zouden aangresproken zijn door iemand van hun eigen mensen ? Nu hebben ze enkel een heidense hond doodgeschopt.
Oud 25 juni 2006, 06:26   #212
The B@ron
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kaatd Bekijk bericht
1) Of het om een 'bende' gaat, moet nog blijken
2) Dat jongeren op een bus (of ergens anders) tumult maken is niet abnormaal.
3) Het is zeer enerverend dat die ventjes op de bus tumult maken en het is heel laag van hen dat iemand die zich daarover uitspreekt en tussenkomt in de klappen moet delen, maar om dat te gaan vergelijken met de moorden door HVT is waarlijk van de pot gerukt.
4) Dat een man een hartinfarct krijgt, kan gebeuren. Dat is erg voor zijn naasten maar ik ga daar geen voorbarige conclusies uit trekken.
Je bent er nog eentje vergeten :
5) Is het niet mogelijk dat de man racistische opmerkingen gemaakt heeft ? Dan zijn deze kansarme jongeren in een oprechte woede ontstoken natuurlijk.
Jij bent het levende bewijs dat links denken een vorm van geestesziekte is.
Oud 25 juni 2006, 08:15   #213
tooninjo
Vreemdeling

Standaard

Zou de moeder van de marrokaanse jongen die een paar weken geleden met zijn zatte kloten in het water gesukkeld is,nu ook zo van leer trekken tegen hun eigen volk zoals ze dat gedaan heeft tegen vb en een oproep doen aan HUN volk dat dit zinloos en racistisch geweld moet stoppen? Mijn gedacht ik denk het van niet nu zal je ze niet horen!!!!!!!! De allochtone gemeenschap in Antwerpen zal in hun zelf denken: verdorie,het is mislukt om het vb een hak te zetten. Ik zeg altijd wie laatst lacht best lacht.

http://vlaamsbelang.org/index.php?p=21
tooninjo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2006, 08:20   #214
Bhairav

Bhairav's schermafbeelding

Standaard

Allochtonen zullen nu wel twee ker nadenken nadat een van hen vermoord werd...
Bhairav is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2006, 08:27   #215
C uit W

C uit W's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zorroaster Bekijk bericht
Er was uiteraard niets gebeurd als een paar mensen op die bus een stevige blaffer in de binnenzak hadden steken, neem ik aan?
Pepperspray ging hier bvb goed van pas komen, maar zelfs dat is hier verboden.
Nuja, wat stel jij voor?
Oud 25 juni 2006, 08:30   #216
baarle
Eur. Commissievoorzitter

baarle's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het jachtseizoen op allochtonen is met deze weer geopend.
Naar de reële feiten kijkende, lijkt het mij eerder dat de jacht op autochtonen geopend is.
Oud 25 juni 2006, 08:33   #217
stab

stab's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kaatd Bekijk bericht
allé, een man krijgt een hartinfarct nadat hij een incident meemaakt op de bus en ineens staan ze hier weer allemaal te krijsen als doorgeflipte viswijven op speed.
Ga eens allemaal wat in 't zonneke wandelen ...
[kaatd]Groot gelijk.
Zich als vijftiger met een zwak hart zo druk maken over kwajongensstreken van een paar allochtone pubers.
Hij heeft het zelf gezocht, de racist.[/kaatd]
Oud 25 juni 2006, 08:37   #218
baarle
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Het tweede verschil is dat er met het schietincident in Antwerpen een duidelijk racistisch motief was en er met voorbedachte rade werd gehandeld. Dit maakt het voor de slachtoffers in kwestie niet minder erg maar is juridisch een groot verschil. Enfin ik verwacht niet dat mensen die bloed hebben geroken nog dat verschil wensen te maken.
Waarom zou een juridisch verschil ook een echt verschil IRL moeten maken?

Moorden zoals op Joe Van Holsbeeck en nu op het Astridplein, leren de doorsnee Belg dat hij niet meer normaal op straat kan komen. Iedereen weet dat de moorden het topje van de ijsberg zijn. Er zijn ook De Ster, De Blakken, de vele openluchtzwembaden, recreatieparken, uitgaanswijken in de steden etc. Er is het hele openbaar vervoersnetwerk.

Dit incident heeft nu per ongeluk (hartaanval) tot een dode geleid, en veroorzaakt even een rimpeling in de media. Maar eenieder weet dat elke dag tientallen incidenten plaatsvinden waarbij Marokkaanse jongeren mensen lastigvallen, bespuwen, beledigen, beroven, slaan.

Stilaan beginnen mensen terug te slaan (Mol, Dendermonde...): vermits politiek, politie en gerecht niets doen tenzij de klagers op het hoofd slaan wegens "racisme", zal dit meer en meer gaan gebeuren.

Laatst gewijzigd door baarle : 25 juni 2006 om 08:38.
baarle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2006, 08:41   #219
baarle
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav Bekijk bericht
Allochtonen zullen nu wel twee ker nadenken nadat een van hen vermoord werd...
Je hebt blijkbaar niet goed gelezen: het zijn hier allochtonen die een autochtoon vermoord hebben.
Oud 25 juni 2006, 08:52   #220
Chyron0
Partijlid

Chyron0's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Onzin, en eigenlijk gelogen want je weet beter.
Verhofstadt sprak toen onmiddellijk tegen "extreem rechts" en zelfs jij zult weten wie hij daar steevast mee bedoelt.
Op de mars zelf in Antwerpen waren zelfs kiezers van het VB niet welkom : ze moesten wegblijven.
Voeg daarbij alle commnetaren en "duidingen" in media en pers, en jij durft hier te beweren dat op Karel De Gucht na, "niemand het VB-electoraat met de vinger wees " ?

De laffe agressie op de bus was trouwens zo goed als zeker racistisch want die "jongeren" zouden nooit een oudere van hun eigen volk of ras zo behandeld hebben.
Jij zult nu wel sterke bewijzen willen omdat je het ook niet wil geloven en misschien ook omdat je de "allochtonen" niet kent. Ik wed alvast dat het Marokkanen waren, het zijn alleszins hun vingerafdrukken.

Waar Van Temssche een gederangeerde enkeling uit de meerderheid was, gaat het hier om een bende van zes uit een minderheid. De wandaad op de bus is dan ook terecht véél stigmatiserender voor die allochtone minderheidsgroep dan de misdaad van Van Temssche het ooit kan zijn voor de Vlamingen of zelfs nog maar voor het VB-electoraat.

Het slaan en stampen, op de bus gebeurde niet met voorbedachten rade, zeg je.
Je hebt gelijk. Deze rotjochies hoeven hun wandaden niet te beramen nadat ze wekenlang geworsteld hebben met de vraag of ze al dan niet de daad gaan stellen. Het komt bij hen gewoon spontaan, op het moment zelf en zonder één moment van twijfel want zij staan er altijd paraat voor.

De ongelukkige man die dacht dat met die allochtone jongeren nog te praten viel, heeft zijn vergissing met de dood moeten bekopen.
Hij zal niet herdacht worden met een grote mars, zijn dood zal niet het voorwerp zijn van een mediacampagne om de bevolking te sensibiliseren voor het gevaar van de multiculturele samenleving. Hij zal vlug genoeg vergeten worden.
Wacht maar, hoelang het gaat duren voor er links en rechts (maar vooral links) zal verondersteld worden dat het slachtoffer de "jongeren" wel zal geprovoceerd hebben met "racistische" opmerkingen. En als dat niet helpt, kan er nog altijd beweerd worden dat de "jongeren" gestresseerd waren door het klimaat van permanent racisme waarin ze moeten leven.
Chyron0 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:34.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be