![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#321 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Om in te kaderen.
![]() |
#322 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geloof jij echt dat ooit naar racistische motieven werd gezocht bij misdaden die door allochtonen werden gepleegd?
En hoe ga je verklaren dat in nog nooit hoorde dat allochtonen van Marokkanen afkomst hun eigen bakkers, juweliers, koffiehuizen en gewone medeburgers overvielen, maar steevast 'ander volk dan het hunne'? Toeval?
![]() |
#323 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#324 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() na de "racistische" moorden is dit een fait-divers of een "accident de parcours" Moet Verhofdtadt nu niet zeggen : " Je ziet tot wat het links gedoog en pamperbeleid kan leiden..." ![]() Deze topic sluiten ? Niet voor u, of iemand anders... NOOIT !
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#325 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() In elk geval zijn ze al jaren zwaar overbevolkt en is er geen beterschap in zicht. Het is dus een perfect rationele piste om vreemde criminelen hun straf in hun land te laten uitzitten, zoals de moordenaar van Van Holsbeeck zal moeten doen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#326 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het gerecht zoekt naar het motief van de moorden en als dat racisme moest zijn, waar nog altijd geen aanleiding toe is, dan is dat zo. Het is niet omdat JIJ er niet van hoort dat het niet zo is. Ik woon vlakbij een mijnstad en heb al allochtonen van dezelfde afkomst met elkaar op de vuist zien gaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#327 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ik hoop da ze da f*cking crapuul rap vinden en opsluiten.
Het toont weer aan dat bepaalde jongeren zich geen zwier schelen om de gevolgen en de strafbaarheid van hun daden, en dat komt vooral door de vervlakking van de normen. Bepaalde jongeren hebben geen waarden meer, geen respect voor ouderen, medeburgers en waarden in de samenleving, zoals geweldloosheid etc. Het probleem volgens mij ligt in de opvoeding, vooral bij de ouders (zorg dat je kind geen opvoeding krijgt op straat). De maatschappij moet jongeren bijbrengen aan normen en waarden en re-educatie, niet alleen van de jongeren maar ook van de ouders.
![]() |
#328 |
Europees Commissaris
|
![]() Als ze de nationaliteit van dat land bezitten kan dat een oplossing zijn. Want wat ga je anders doen met 'gemengde' individuen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#329 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit verscheen vrijdag nog op de website van het Vlaams belang !! De Ster: in Sint-Niklaas 23.06.2006 13.39u - De zon schijnt, de temperatuur loopt op en dus zijn ook de incidenten met allochtone jongeren weer begonnen in en rond De Ster, het grote openluchtrecreatiepark in Sint-Niklaas. We schreven er gisteren al over en komen er graag nog even over terug. Vorig jaar werd een journalist van Gazet van Antwerpen ontslagen omdat die over de rellen had bericht, en nadat een boze Freddy Willockx daarover zijn beklag deed bij Steve Stevaert. Dit jaar wordt het wat lastiger voor Willockx, want het was zowaar een delegatie van de vakbonden bij De Lijn die protesteerde en die daarbij geen blad voor de mond nam. “De politiek in Sint-Niklaas negeert het probleem”, zo klonk het droog.
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#330 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dat zijn modaliteiten. Ik zou de rechter laten beslissen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#331 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#332 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dan moeten er ook quota komen voor de ernst van het misdrijf. Je kan moeilijk iemand het vliegtuig opzetten voor een weekje gevangenis. ALS dit er zou komen is nationaliteit het criterium waarop je je moet baseren. Aan de hand van die nationaliteit moet de rechter met een deel andere criteria beslissen of die persoon daarvoor in aanmerking komt. Al moet ik zeggen dat zo een systeem zeer moeilijk is. Je kan andere landen niet verplichten om iemand in hun gevangenis te steken, zeker niet als die persoon al heel zijn leven in ons land heeft gewoond en daar ook de misdaad heeft begaan. Laatst gewijzigd door Kay_ : 25 juni 2006 om 15:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#333 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1. een groepje jongeren gedroeg zich als een bende crapuul : 6 tegen 1 ! 2. jongeren die tumult maken is niet normaal = wangedrag ! 3. iemand doodschieten of doodslaan = moord met of zonder wapen ! 4. conclusies trekken ? dat zal de wetsdokter wel doen. 5. tijd voor recyclage...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#334 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dat gaat een dure zaak worden als 'de maatschappij' zowel jongeren als ouders - normen - waarden - re-educatie moet bijbrengen tot eeuwig en drie dagen. Ik denk dat een terugkeerbeleid echt beter is , 'zenne'.
“They’re Not After Me, They’re After You. I’m Just In the Way.” Donald J. Trump Laatst gewijzigd door stab : 25 juni 2006 om 15:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#335 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
als je met zes slaat en stampt is dat niet om te doden ??? is dat dan zonder inzicht te doden ??? Als iemand sterft door geweld is dat altijd Moord ! Met of zonder voorbedachte rade... dat is gezever voor advocaten en rechtbanken, en is praat na de vaak !! Doet niets ter zake ! Die man is dood, komt niet meer terug, laat vrouw en twee kinderen na... Gisteren de beelden gezien op VTM van Engeland ? Die jongen werd vermoord voor zijn gsm aan een metrostation ? Eerst hard geslagen en daarna een paar keer "gestoken"... ze reden in beeld weg met een mooie blauwe Passat met alu velgen ! ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. Laatst gewijzigd door ancapa : 25 juni 2006 om 15:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#336 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die rode bron ken ik ook !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#337 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#338 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#339 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
waar zijn nu de straffe uitspraken van dezelfde politici en de media ??? nog geen reactie van Danneels ![]() tijd voor een echte Vlaamse Leeuw in plaats van ééntje zonder tanden en klauwen met een t-shirteke ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#340 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik ga nu al vier jaar met de auto werken, mijn veiligheid gaat voor de rest !
|
![]() |
![]() |