![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#381 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ²
![]() |
![]() |
#382 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() De media en het parket blijven moeite doen om de feiten te verdoezelen.. Echter aan de reacties te zien op de fora en elders zijn er velen het kotsbeu. En het ziet er naar uit dat het VB nog meer stemmen achter zich zal krijgen, terecht. Er is trouwens geen geloofwaardig alternatief. Deze arme man heeft zijn tussenkomst bekocht met zijn leven. Niemand heeft hem geholpen. De buschauffeur is niet eens gestopt. Hoe dan ook zullen veel mensen hieraan terugdenken in oktober, en hun keuze met veel motivatie achterlaten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#383 |
Minister
|
![]() Pffffffff herhaalt dit zich nu weer? Zijn jullie goudvissen ofzo?
Straks komt ge weer zagen dat polen ook moslims zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#384 |
Banneling
|
![]() Had beter de busdeuren op slot gedaan en direct naar het gevang gereden...opgeruimd staat netjes.
idd nog even afwachten of het wel N-Afrikanen zijn ![]() Pronostieken? Laatst gewijzigd door colargo : 25 juni 2006 om 19:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#385 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De getuigen zijn eensgezind: het zijn gebronsde Zweden van boeddistische obediëntie. Maar zoals we weten, wil dat natuurlijk niets zeggen: onze ogen kijken racistisch en zien overal Zweden waar er geen zijn. Bij voorbaat onze verontschuldigingen aan de Zweedse gemeenschap van de Kerkstraat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#386 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#387 |
Banneling
|
![]() Die T-shirten draag ik ook en ik ben absoluut geen stuk "allochtoon krapuul"
|
![]() |
![]() |
![]() |
#388 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#389 |
Minister-President
|
![]() Weet je nog toen het Vb dat filmpje op een webstek zette hoe een paar jonge "zweden" een auto sloopten... toen schreeuwde men moord en brand omdat de privacy van die jongeren( die amper te erkennen waren) geschonden werd. Wel zulke zaken gebeuren dagelijks en het feit dat dat kan is de oorzaak van de gebeurtenissen igisteren... Want voor die jonegren is er weinig verschil tussen het slopen van heen wagen of het ineenslaan van iemand.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#390 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mij lijkt het eerder dat jij een goudvis bent. Eentje die toevallig in een pikdonkere regenwatertank is terecht gekomen en schrikt van het licht als het deksel een keertje wordt opgelicht.
![]() |
#391 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() En iedereen ondervindt dagelijks dat Marokkanen zulke dingen niet doen. Daarom zeggen de getuigen ook dat het Zweden waren! En daarom heb ik me bij voorbaat verontschuldigd voor die getuigenissen, maar ik merk dat ik u daarbij vergeten ben (dank om mij daarop opmerkzaam te maken). Bij deze dus: verontschuldigingen aan Bazil voor het valselijk beschuldigen door de getuigen van de Zweedse gemeenschap.
Laatst gewijzigd door baarle : 25 juni 2006 om 20:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#392 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat klaag je dan als heel Belgique, tot en met de Marokkanen zelf, reden leek te hebben om hetzelfde te denken?
![]() |
#393 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#394 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#395 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2) Er wonen betrekkelijk minder Poolse zigeuners 3) Poolse zigeuners lijken op Marokkanen Als in Japan een moord wordt gepleegd door een Belg, dan zal men ook zeggen dat het een blanke was. Dat is juist heel het punt van een signalement. ![]() Wie hen niet genoeg absorbeert en er vluchtig op terugkijkt, ziet hier ook wel ergens een bende Noord-Afrikanen in.
![]() |
![]() |
![]() |
#396 | |
Minister
|
![]() Citaat:
De dommigheid in persoon reageert weer hoor. Het moeten en zullen marokanen zijn. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#397 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#398 | |
Minister
|
![]() Citaat:
lol ik zie anders een bende spanjaarden om maar al aan te geven dat een blanke man een veel beter signalement is dan noord afrikaanse origine. Het laatste signalement sluit teveel mensen uit. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#399 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() O neen! Toch niet in de Kerkstraat waar de moord gebeurd is?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#400 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |