![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#401 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#402 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vorige nacht, hoor ik op het nieuws, dat een oudere man, neergeslagen werd door 6 allochtonen, en dat hij overleden is. De eerste die hier beweert dat die hartstilstand/overlijden niet rechtstreeks te maken heeft met het hardhandig aanpakken van die 6 krapuleuze rotjochies, mag van mijn part hetzelfste eens tegenkomen, zo kan hij/zij eens zien of het daar al dan niet mee te maken heeft. Spijtig genoeg kan deze man, die in alle goedheid waarschijnlijk probeerde om erger te voorkomen, het niet meer navertellen.
Het eerste dat in mijn gedachten opkwam was : allee, het is een blanke, komt er weer een mars tegen zinloos (al bestaat zinvol niet) geweld. Gaan ze dit ook weer compleet recupereren, of zwijgen we hier binnen een paar dagen alweer over wegens niet gebruikbaar genoeg? Ik krijg stilaan genoeg van mensen die dit blijven afdoen als 'normaal baldadig' gedrag van 'jongeren'. Beginnen met op elke bus/tram een agent te zetten ? Laamenilacheuh...ik bedoel, voor zo'n rotzakjes (beter woord kan ik voor hen echt niet meer opbrengen om te typen) is gewoon geen enkele agent tegen opgewassen. Wel stel ik mij een paar vragen : Gaan er nu ook afkeuringen komen vanuit allochtoonse hoek? Gaan er nu ook autochtonen moeten opgeroepen worden tot kalmte? Gaan er nu ook auto/allochtonen bloemen neerleggen? Gaan ze nu ook staan schreeuwen dat dit racistisch is? En vooral ... Danneels, nu hebt ge iemand die er was op het ogenblik en die tussenkwam...de man is dood, slaap vooral gerust vanaf nu, NA uw 'berispende' toon/oproep om tussenbeide te komen, na de moord op Joe. Eigen volk eerst is gisteren op de meest verschrikkelijke lafhartige manier omgezet naar 'eigen vel eerst'. Janssens hier mag fier zijn op zijn beleid, net als Verhofstadt etc. Nu komt hij zeveren om de wet Lejeune aan te passen tot minimum 2/3de uit te zitten voor zware criminele feiten, toch raar dat ze altijd pas tot inzicht komen als het voor iemand te laat is. Bende losers in de Wetstraat en opt schoon verdiep. Vooral mijn innige deelneming aan de familie van de man in kwestie. Het zal je maar overkomen...al zou het nooit mogen gebeuren, en zou het ook minder vaak gebeuren indien men eindelijk eens wat harder zou optreden en geen signalen te geven dat alles kan en mag hier in dit apenland. Laatst gewijzigd door Duupje : 25 juni 2006 om 20:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#403 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#404 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
[/SIZE] |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#405 |
Vreemdeling
|
![]() Weet iemand hoe de vermoorde man heette?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#406 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#407 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Indien dan getuigen een beeld moeten geven, zullen zij op basis van die criteria uitsluitsel bieden. Vermits dus Noord-Afrikanen een grote groep mensen zijn, staat zij tentoon voor de daders met een gebruinde blanke huidskleur, zwart haar, &c. Daar is niets mis mee. Maar net zoals de zwarte man perfect uit Alabama kan komen als uit Malawi, kan iemand die wat weg heeft van Noord-Afrikaanse types (zoals Roma: zij zijn afkomstig uit het Oosten, net als Arabieren), uit Polen komen.
![]() |
![]() |
![]() |
#408 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dit is alles wat te vinden is op GVA online:
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#409 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Opvallend is trouwens dat vrtnieuws.net, na de moord gisteren betiteld te hebben als "zes jongeren slaan een busreiziger dood", deze namiddag het signaal gegeven heeft voor een nieuwe benaming: voortaan spreken we over een busincident. GVA heeft zich al aangepast en gebruikt nu ook de nieuwe benaming.
http://www.gva.be/nieuws/Politiek/de...7-E93603118072} |
![]() |
![]() |
![]() |
#410 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Maar denk nu niet dat ik wil zeggen dat ik 100% zeker geen marokanen verdenk, ik wacht gewoon af tot ze gepakt zijn om er een origine op te plakken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#411 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar ging het 'em toen niet om, men zocht naar een signalement om de daders te vatten. Dat wilt zeggen dat de politie eerst zo'n beetje moet weten wie ze moeten zoeken. Heeft de man een bepaalde huidskleur? Tatouages? Lichamelijke mankementen? Bepaalde kleren? Al die zaken helpen daarbij. Uiteraard kan je pas met zekerheid zeggen wat de echte origine is wanneer je de identiteit hebt, maar dat is pas stap twéé in het onderzoek naar de dader.
![]() |
![]() |
#412 |
Europees Commissaris
|
![]() Tja, de boel is in Antwerpen danig opgehitst en nadert zo stilaan een dramatische ontknoping...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#413 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#414 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#415 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zeg enkel dat het een normale reactie is om als signalement te vertrekken vanuit het feit dat de daders een postuur hebben dat het meest overeenkomt met dat van een Noord-Afrikaans "type" (ik gebruik dat woord niet graag). Zoiets kan je perfect linken aan bijvoorbeeld Roma, want zij hebben hun origine in het oosten, net als Arabieren (gypsie = aegyptoi = Egyptenaren; roma = sanskriet = proto-Indisch).
![]() |
![]() |
![]() |
#416 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#417 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#418 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Zijt gij van antwerpen? Ik denk het niet zo te horen? Hier kan je een marokaan of turk zelfs niet meer van een belg onderscheiden. Een marokaan en een turk zien er normaal niet hetzelfde uit maar als marokaan en turk op een blanke willen lijken zien ze der allemaal zowat het zelfde uit. In antwerpen immiteren vlaamse jongeren zelfs het marokaans antwerps dialect omdat dat stoerder klinkt. Identificatie van een dader is dus nog niet zo gemakkelijk als je wil doen uitschijnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#419 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#420 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Denk je echt dat die doodschoppers 6 VB-ers waren? Dan had dat toch allang breeduit in de linkse pers gestaan?