![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Staatssecretaris
|
![]() Door de Brusselaars, die op het moment van de splitsing nog niet met hun lagere schoolopleiding zijn begonnen, met rust te laten (d.w.z. hun Franstaligheid te respecteren en ze desgewenst van de nodige faciliteiten te voorzien) en zich vooral op de jongeren te storten die van Nederlandstalig kwaliteitsonderwijs voorzien moeten worden.
Laatst gewijzigd door Cunning linguist : 25 juni 2006 om 20:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In een onafhankelijk Vlaanderen zullen ze wel snel gedebeulemaniseerd worden. 8) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stel dat u alleen naar de voetbal wil gaan, en dat uw vrouw wil dat u met haar meegaat gaan winkelen. Wie is er dan de verplichter? Hoe kunnen wij de Walen iets verplichten als ze onafhankelijk zijn?!?! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Hoe kan je de Walen van het huidige Belgie onafhankelijk maken? Behouden ze Brussel? En dan zijn ze het niet die Wallonie onafhankelijk willen maar "jullie".
"So, excuse me Mr., but I'm a mister too. And you're givin' Mr. a bad name, Mr. like you. And, I'm taking the Mr. from out in front of your name, 'cause it's a Mr. like you that puts the rest of us to shame. It's a Mr. like you that puts the rest of us to shame." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Parlementslid
|
![]() De Borgs.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() U bent blijkbaar wel een Star Trek fan. Kleef jij puntoortjes op je oren telkens je naar een aflevering kijkt?
![]() ![]()
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
|
![]() Allemaal zever in pakskens: zowel een Vlaamse staat als een Nederlandse oplossing zijn valabele alternatieven voor het Belgische misbaksel. De Heel-Nederlandse oplossing is het minst risicovol van allen, maar met een beetje harde kloten is ook een onafhankelijk Vlaanderen te verkrijgen met een waardig scheidingsverdrag.
![]() |
#70 |
|
![]() Altijd maar dreigen en dreigen bij gebrek aan argumenten.
![]() |
#71 |
|
![]() Dan kan best zijn, maar is daar een garantie op?