![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#441 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als dien mens die slaag en zever niet had gehad...zou hij dan ook hartstilstand gekregen hebben? Denkt ge nu echt dat iemand met hartklachten met nen Thalys ga mogen rondrijden? Ik ben vrouw, blond maar niet gek/blind. En van al de commentaren dat ik van u al op dit forum las...denk ik zeker te kunnen stellen dat uw verstandelijk vermogen om dingen in zijn werkelijk perspectief te kunnen zien, niet echt verder reikt dan het iq van een gemiddeld glas bronwater. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#442 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van u wel, dat valt al mee !
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#443 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#444 |
Minister-President
|
![]() verhofstadt is nog de grootste komediant ; Een tijdje terug stemde hij een versoepeling van de wet lejeune.
En vandaag vraagt hij een verstrenging en dan noemt hij drie amendementen van het Vlaams Belang op die door hem en de VLD op aandringen van Onkelinx zijn weggestemd ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#445 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Nu ook de slinxen nog vergelijkbare beschaving bijbrengen.
![]() |
#446 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bovendien, was de man niet gestorven, dan had het gebeuren de GVA, Nieuwsblad en VRT nieuwsnet niet eens gehaald. Ze zouden nog gelijk hebben ook want dat is inderdaad geen 'nieuws' meer. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 25 juni 2006 om 21:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#447 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Moord is het opzettelijk en met voorbedachten rade een ander van het leven beroven. Het begrip moord moet worden onderscheiden van: doodslag Het opzettelijk doden van iemand zonder voorbedachten rade,dood door schuld Van 'dood door schuld' spreekt men als iemand om het leven komt bij verwijtbaar gedrag, bijvoorbeeld als gevolg van een auto-ongeluk veroorzaakt door de schuld van een dronken bestuurder. Hier is er dus sprake van dood door schuld, als na onderzoek idd blijkt dat de doodsoorzaak een hartaanval was. In uw blond hoofdje mag je dus gerust spreken van moord, als je dat graag doet, maar niet boos zijn als je het woordje niet hoort in de rechtbank. Op je volgend VB-congres zal je dan weer wel je hart kunnen ophalen als je weer de "waarheid" kan aanhoren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#448 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#449 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Serieus zeg, ik woon midden in de Vlaanders en daar vinden de jongeren Bikkembergs-kledij "voor jeanetten". Hier en daar valt ook de betiteling "voor Johnny's". Alleen in Borgerhout zijn die jeanetteschoentjes blijkbaar in. ![]() Sorry hoor voor uwen groten ontwerper maar hij is al lang out, alleen weten jullie het nog niet. Laatst gewijzigd door baarle : 25 juni 2006 om 21:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#450 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() http://www.bikkembergs.com/
![]() |
![]() |
#451 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Neen Mevrouw, uw man werd helemaal niet vermoord. Hij is alleen maar dood door iemands anders schuld. De jurische waarheid is niet altijd gelijk aan de realistische waarheid. Het zal je maar overkomen. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 25 juni 2006 om 21:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#452 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door baarle : 25 juni 2006 om 21:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#453 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nog eens proberen uit te leggen voor de zoveelste niet-verstaander. Als iemand hartklachten heeft, mag hij dan met een Thalys rondrijden? Ik weet dat er medische onderzoeken zijn, en dat iemand met zulke klachten niet mogen rondrijden ermee. Zoals er voor taxichauffeurs, vrachtwagenbestuurders, bus/trambestuurders ook medische keuringen zijn op regelmatige basis. Vermits iemand dan gezond is, en plots NA zo'n mega pak rammel van 6 nieuwe Belgjes overlijdt, is het garantie door de stress en/of de slaag dat de persoon in kwestie overlijdt. Daar hoef ik zelfs geen dokter voor te horen. Dat is iets dat ELKE normaal denkende mens voor zichzelf al kan uitmaken. Zoals Paulus net al vermeldt, kan ik ook al uit goede bron (bevriende cardioloog) vermelden dat het in deze rechtstreeks aanleiding is geweest tot het overlijden. Wacht u maar op wat de wetsdokter zegt. Doodslag dus. Ik sprak nergens over moord zoals u aanhaalt. Opsporen die handel en return to sender dus, geen enkele straf is voldoende voor zo'n laf gedrag. (Btw, ga uwe pc correcte zever verkondigen aan de nabestaanden, zij hebben daar waarschijnlijk enorm oren naar op dit ogenblik hoe sommige mensen het nog proberen te minimaliseren of goed te praten ![]() Laatst gewijzigd door Duupje : 25 juni 2006 om 21:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#454 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Gelukkig hebben jullie het VB nog om jullie sprookjes voor te lezen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#455 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Als je geen Bikkembergs draagt, dan ben je bij sommige "totally owned" (nog zo'n idioot ragewoord). Bikkembergs is echt zo'n stijl voor sissi-ventjes die willen opvallen... Alleen al daarom zal ik nooit iets van Bikkembergs kopen. Voila, ik heb mijn frustratie weeral geuit zie... ![]()
![]() |
![]() |
#456 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Bazil, wat draagt gij daar vanonder? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#457 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je maar kan zeveren op hen, dat is het enige dat telt. Wie of wat er ook voor moet gebeuren maakt niet uit, gewoon een laffe moord afkeuren zit er echt niet in bij u blijkbaar. Waarom? Omdat u de keerzijde van de medaille niet wilt zien omdat het u even niet goed uitkomt. Zeggen dat er ook 'stoute' Belgjes zijn mag niet blijkbaar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#458 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#459 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
omdat ik het geen moord noem, en met mij iedereen die ook maar 1 letter van de wet kent, wil nog niet zeggen dat ik er ook maar 1cm van goedkeur. Echt typisch, lezen en zien wat jullie zelf willen en dan bitchen.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#460 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Vraag: "Waar is het VB?" Antwoord: "Het VB is overal: in de hemel, op de aarde en op alle plaatsen". (Mijn excuses aan de min-veertigers die niet zullen begrijpen waar dit over gaat...) |
|
![]() |
![]() |