![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#561 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#562 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Will je trouwens nog iets 'on topic' zeggen?
"So, excuse me Mr., but I'm a mister too. And you're givin' Mr. a bad name, Mr. like you. And, I'm taking the Mr. from out in front of your name, 'cause it's a Mr. like you that puts the rest of us to shame. It's a Mr. like you that puts the rest of us to shame." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#563 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U mag die mening hebben, net als ik mijn mening mag hebben. Alleen kan ik mijn mening onderbouwen. U blijkbaar niet, wat onmiddellijk de zwakte van uw mening aantoont.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#564 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ik mij ook, dus waar is het probleem?
"So, excuse me Mr., but I'm a mister too. And you're givin' Mr. a bad name, Mr. like you. And, I'm taking the Mr. from out in front of your name, 'cause it's a Mr. like you that puts the rest of us to shame. It's a Mr. like you that puts the rest of us to shame." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#565 |
Parlementslid
|
![]() Neen ik heb geen zin in met Janis over HGs te spreken, groot verschill.
![]() |
![]() |
![]() |
#566 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Uw probleem lijkt te zijn dat ge de democratische evolutie van België niet kunt aanvaarden.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#567 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#568 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#569 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Volwassen, zo'n welles-nietes/hij is begonnen equivalent...
![]() |
#570 | |
|
![]() Citaat:
Als je blijk geeft dat het antwoord je niet interresseert vind ik dat op zich niet erg, zelfs niet als je zegt erbij in slaap te vallen. Ik kan er goed tegen. Je moet er dan alleen niet op rekenen dat ik met jou nog een serieuze discussie aanga. Verder vind ik dat je zowel hier, als in andere berichten tever doordraait. Er is niemand die je persoonlijk aanviel totdat je er zelf mee begon. En je blijft nu maar zeuren... Zelf weten hoor, maar ik denk dat je het er voor jezelf niet leuker op maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#571 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Gij hebt dus door wat "erder daar" betekent?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#572 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#573 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En ik bedank je meteen voor de waardering. Wat U schrijft over de BUB is, mijns inziens, ook correct. Zij maken door hun houding het Belgicisme eerder belachelijk dan dat zij bijdragen aan het uitdragen van een ideaal dat best ook zijn interessante kanten heeft voor iedereen die ervoor open wil staan. Het feit dat de BUBbel nu ontploft is, kan ik persoonlijk enkel maar toejuichen! De ex-leden van de BUB, die nu met UNIE begonnen zijn verdienen in dat opzicht ook lof dat ze zich eindelijk onder het juk van Hans en zijn twee apostelen hebben bevrijdt. Ik geloof dat er met deze nieuwe partij best te praten valt en dat zij het oprecht goed menen met het Belgicisme. Daarom wens ik ze ook alle succes toe! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#574 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Mentele leeftijd: geschat op 15 jaar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#575 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#576 |
Parlementslid
|
![]() Die van Jazeker of van jouw fellow borgs?
![]() |
![]() |
![]() |
#577 |
Parlementslid
|
![]() Neen waarom zal ik naar de Star Strek forum gaan als je ook mooi borgs hier heeft?
"So, excuse me Mr., but I'm a mister too. And you're givin' Mr. a bad name, Mr. like you. And, I'm taking the Mr. from out in front of your name, 'cause it's a Mr. like you that puts the rest of us to shame. It's a Mr. like you that puts the rest of us to shame." Laatst gewijzigd door restons courtois : 26 juni 2006 om 09:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#578 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
U zal gemerkt hebben dat ik de laatste paar weken nog nauwelijks gereageerd heb. Ik heb nochtans al uw berichten gelezen (ik log in op uw profiel en roep de postings van u op en lees die) en heb er heel wat goede informatie erbij geleerd. Ik heb altijd gezegd dat u een "belezen" man bent. Vandaar dat ik mij voorgenomen heb uw tussenkomsten te lezen en even mijn "Waals" temperament te onderdrukken en niet snel te reageren maar mij over uw standpunten te informeren, ofschoon ik over veel van onze gediscussieerde onderwerpen een eigen ervaring had, weliswaar niet zo "intellectueel" onderbouwd als die van u, maar een dagelijks "beleven" "binnen de leefwereld waarin ik mij begeef en vertoef". Een kleine opmerking: hoeveel echter van de VB'ers en anderen die hier tussenkomen zijn in staat hun mening te onderbouwen en dientengevolge, hoeveel zijn enkel emotioneel reagerenden... Bent u soms ook niet verbaasd over wat veel van uw geestesgenoten en mede-"partij adepten" hier aan "zo maar geuite" meningen neerschrijven. U weet: ik ben zwaar aangedaan door wat mij als peuter overkomen is en gisteren namiddag bij het zien van de film over de lijdensweg van Anne Frank en haar familie werden nog veel wonden opengereten en heb ik dus een emotionale weerzin van extreem rechts en sommige uitingen tegenover andere mensen die niet het geluk hadden hier in onze betere leefomgeving geboren te worden... ik heb ook gelezen dat u soms uw mening over mijn mede inwoners van Wallonië niet zo extreem stelt en dat het meer een bepaalde soort politici en syndicalisten en hun volgelingen zijn waartegen u zich kritisch opstelt... en bij gelegenheid van uw vragen over "onderbouwd" zijn van meningen heb ik gemeend deze interventie te mogen doen... ik ben van huize uit en tengevolge van mijn politieke observaties een "zuivere" liberaal, de oude liberale kern binnen de VLD en of MR en tegelijk een fervent voorstander van de noodzaak dat een aangegaan regeerprogramma voorrang heeft over allerlei breekpunten: omdat beleid voeren een aangegane verbintenis respecteren inhoudt... en omdat extreem rechts en/of extreem links eerder "zweep"partijen zijn ben ik niet geneigd ze te volgen... misschien wat veel, maar geloof mij vrij... ik zou graag uw mening over al deze aangehaalde denkpatronen weten... en ik stel die vraag bij uw opmerking over het onderbouwd zijn van meningen en reacties...
Het oude Land van Loon en Luiks Haspengouw in de Eurregio Maas-Rijn, zijn mijn geliefde verblijfsplaatsen... ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Steenbok66 : 26 juni 2006 om 09:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#579 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Wie het schoentje past, trekke het aan, meneer Courtaud!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#580 | |
|
![]() Citaat:
Dankjewel voor je reactie. Je hebt inderdaad goed begrepen dat je één van de belgicisten bent wiens stukjes ik wel kan waarderen. Ik wens je dan ook veel succes met je partij. (Al blijf ik het niet met je eens.) |
|
![]() |
![]() |