![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#541 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
#542 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#543 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Froes heeft een goed leven hier. Omringd door n-va'ers en vb'ers. Arm beest.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 26 juni 2006 om 02:24. |
|
|
|
|
|
|
#544 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Enorme stress kan zoiets inderdaad veroorzaken. En als u het op uw beurt niet kunt bedenken dat zo'n situatie veel stress met zich meebrengt... Tjah, wie is hier eigenlijk de zielige figuur dan? http://www.demorgen.be/telex/?news=own1151268760 Dt lees ik net op de site van De Morgen : De hulpdiensten poogden de man nog tevergeefs te reanimeren. Even was er sprake van een hartstilstand, maar de resultaten van de autopsie waren duidelijk: zijn dood was het gevolg van de toegebrachte slagen en verwondingen. De kwalificatie stond toen al vast: doodslag of opzettelijke slagen en verwondingen met de dood tot gevolg. Laatst gewijzigd door Duupje : 26 juni 2006 om 06:38. |
|
|
|
|
|
|
#545 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#546 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Intussen is het verband tussen de slagen en verwondingen enerzijds en de dood van de man anderzijds medisch bewezen.
Bron: VTM laatavondjournaal. Paulus. |
|
|
|
|
|
#547 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#548 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
wees maar zeker dat Guy verafstoot en zijn vriendjes net hetzelfde gereageerd hebben bij de moorden door Van Temsche, ze hebben het zelf overduidelijk getoond op TV ook... met hun recuperatie. |
|
|
|
|
|
|
#549 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
de wereld gaat om zeep...
USA here it is.... de multicriminele maatschappij est arrivé..... |
|
|
|
|
|
#550 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Dat is niet zo. De groeiende agressie speelt zich af in onze recreatieparken, onze uitgaanswijken, onze metrostations etc. waar we elke dag komen. We moeten dus oordelen omwille onze veiligheid en die van onze kinderen. Of er nu een 1-op-1 verband is tussen de slagen en de hartaanval, is daarbij een discussie over het geslacht der engelen. Interessant voor theoretici, medici en juristen, maar niet voor de mensen die er alle dagen moeten mee leven en al zeker niet voor de politiek. |
|
|
|
|
|
|
#551 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#552 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Interessant. Maar je gaat er wel al 10 jaar mee op café?
|
|
|
|
|
|
#553 |
|
|
't waren Polen denk ik.....
|
|
|
|
|
|
#554 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Vanzelfsprekend kunnen bruine mensen "blank" worden. Het Belang zit er vol van, evenals de PS, de MR, Groen etc. Maar dat terzijde. Laatst gewijzigd door baarle : 26 juni 2006 om 07:40. |
|
|
|
|
|
|
#555 |
|
|
alle gekiggheid op een stokje ..
In navolging van alles en iedereen die de Tante van Van Temsche erbij sleurde om aan te tonen dat het Vb mee verantwoordelijk was voor de moord op die twee mensen in Antwerpen moeten volgende vragen gesteld worden: 1. Waren de daders van islamgeloof ? Indien ja dan moet al de vuiligheid die de islam in hun hoofden heeft gestopt mee verantwoordelijk worden gesteld. 2. Hadden de daders een familielid in de politiek ? Indie ja dan moet die politieke partij mee verantwoordelijk gesteld worden voor het klimaat waarin deze moordpartij kon tot stand komen. Ach weet ge het is gewoon zum kotsen... Antwerpen is om zeep. De "zegeningen" van de multiculturele criminele maatschappij liggen er open en bloot... Als men nog wil slagen is slechts 1 harde oplossing op korte termijn mogelijk volgens mij: ALLE CRAPUUL radikaal wegsturen voor eens en voor altijd en de "brave" burgers mogen blijven. Maar het crapuul MOET hier weg... |
|
|
|
|
|
#556 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
waar zeg ik dat die man geen stress had? ik heb ook nooit een doodsoorzaak in twijfel getrokken: er was nog geen doodsoorzaak gegeven. De afkomst van het slachtoffer is onafhankelijk van mijn medeleven of eender welke andere variabele. Was het slachtoffer een indiaan of een eskimo geweest, het had me even hard getroffen. je denkt misschien dat je mensenkennis hebt, dat je kunt zeggen wat ik denk op basis van andere posts. Als je dat denkt, zit je er blijkbaar zo ver naast als maar kan zijn. Citaat:
Indien ja: leert het ons van ook te stoppen met de berichten van het parket meteen te geloven.
|
|
|
|
#557 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dat zou me niks verbazen.
|
|
|
|
#558 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dat suggereert het helemaal niet. Ik had het louter over de doodsoorzaak, niet of geweld in de maatschappij ons aanbelangt of niet. Citaat:
Was de man niét dood geweest, was er nog steeds een ernstig probleem geweest. Maar dan moeten we ook niet zeggen "die gasten hebben die man doodgeschopt". Ik zie geen enkele reden om een waarheid te verdraaien of om de waarheid voorbarig te bepalen om een discussie over nationale veiligheid te voeren. Best ook dat we dat niet doen, al is het maar om 'de waarheid' niet op de schenen te schoppen.
|
|
|
|
#559 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik ben niet het laffe type dat zich ergens verstopt of ergens niet naartoe gaat omdat er types zijn die mij niet aanstaan.
|
|
|
|
#560 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het gaat hen om een rechts Europa. Ik mag dan wel blank zijn, ik weet dat ik niet pas in hun beeld van hoe vlaanderen of europa er moet uitzien.
|
|