![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#581 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Als er één ding is waar ik een hekel aan heb, is het etiketten opgeplakt te krijgen. Ik heb jou ook nooit vereenzelvigd met Stalin of Het Lichtend Pad. Gelieve mij dus niet als spreekbuis van het VB of welke andere partij dan ook te beschouwen. Daar gaat meteen ook je nieuw verworven gemoedsrust. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#582 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Punt is: er is bijna niemand die het in z'n hoofd zou halen een marokkaan zomaar aan te vallen. 'te gevaarlijk'. Je krijgt immers opeens een hele clan achter je aan. Maar het omgekeerde zien we wel vaak gebeuren. Blanke ineengeslaan door marokkaan, iedereen stond erbij en keek ernaar. Dat moet maar eens stoppen. Er is geen enkele reden waarom wij ons meer zouden moeten laten doen dan een marokkaan. Behalve dan dat ze precies een stukske moediger zijn en meer samenhorigheidsgevoel hebben dan ons.
![]() |
![]() |
#583 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
je bent echt niet de enige die me dit verteld, hoor. De radicale achterban, die blijft ijveren voor een blank europa. De rest troost zich met de gedachte dat het maar een mopje was, en dat 'blank' niet echt 'blank' betekent.
![]() |
![]() |
#584 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ze was er naartoe aan 't lopen, de tram op.
![]() |
#585 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#586 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hebt u die lijn ook doorgetrokken na de moorden van de voorbije maanden? Man man man, wat een rotopmerking ! ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#587 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
dat heb ik hier al gesteld eh. was er geen rechtstreeks verband tussen het overlijden en de slagen, dan was er van doodslag wellicht geen sprake geweest, maar enkel van slagen en verwondingen. lichtere straf.
![]() |
![]() |
#588 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We moeten dus leren om nog aggressiever te worden dan zij....
![]() |
![]() |
#589 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
hihi. kijk, nou doe je weer dom. ![]()
![]() |
![]() |
#590 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Afgeven op laffe mensen die niet meer durven reageren is laag, vooral als je de oorzaak niet wil inzien waarom de mensen bang worden om te reageren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#591 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik begrijp je bezorgdheid voort de RECHTMATIGE straf die je vrienden-agressors wegens pure pech boven het hoofd hangt...
![]() |
![]() |
#592 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben zo eens samen met een paar vriendinnen bedreigd geweest door een stel alloctoontjes. Ze waren ons aan het bekogelen met brandende voorwerpen. Even gewacht tot onze mannelijke achterban er was, en dan gewoon allemaal op 't zelfde moment beginnen rennen naar die gasten toe. Ge moest ze zien lopen hebben, de felle mannekes. Opeens waren we even met 'meer', en het lachen verging hen.
![]() |
![]() |
#593 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bijlange niet.
Jij doet 'weer' gemeen.
![]() |
#594 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar mensen verwijten dat ze niet ingrijpen, is dan weer een stap verder. Te ver, IMHO. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#595 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#596 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Goed bezig !! ![]() Mvg 'Dom Duupje' 8) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#597 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Terzijde: ik ben evenmin "de rest". |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#598 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar waarom wil jij nou precies hebben dat dat mijn vriendjes zijn? moet dat zo om in je wereldbeeld te passen? "Die nynorsk is links dus moeten die kerels wel haar vriendjes zijn"? Zou er iets inwendig knakken in je als blijkt dat dat niet klopt? Waarom kun je niet normaal discussiëren?
![]() |
![]() |
#599 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik gemeen?
![]() Duupje heeft mijn uitleg al eens kunnen lezen. 't zal te moeilijk geweest zijn, blijkbaar. ![]()
![]() |
#600 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet als de buschauffeur blijft rijden alsof er niets aan de hand is, inderdaad
![]()
Laatst gewijzigd door Nynorsk : 26 juni 2006 om 09:12. |
![]() |
![]() |