![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U heeft evenmin problemen met de tientallen meisjes die door allochtonen worden verkracht, alleen of in groep? Deze dingen zijn voor U waarschijnlijk een verrijking in dit zwarte kutland, want HIER heeft Van Temsche een zwarte mevrouw en een blank kindje doodgeschoten.... Emigreren lijkt me het beste wat je kan doen. Souadi Arabie schijnt heel leuk te zijn, altijd warm. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En ongelijkheid? Wie gelooft er nu nog in dat sprookje, ongelijkheid is niet hetzelfde als je 'geviseerd' doen overkomen om zo meer te kunnen profiteren van de maatschappij . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Begrijp je? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
PS: door een veronderstelling in punt 7 te zetten, wordt ze nog niet waar. Laatst gewijzigd door baarle : 26 juni 2006 om 13:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Trouwens doet er mij aan denken. Is het groepje allochtonen dat 2 jaar geleden een joodse student in Wilrijk neerstak ooit gevonden? Ik dacht het niet en ik vrees dat het ook nu niet het geval zal zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
http://www.vrtnieuws.net/nieuwsnet_m...en/index.shtml negationist.
![]() |
![]() |
#109 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar zeg ik dat autochtonen geen geweld gebruiken? Maar zelfs jij zal toch niet ontkennen dat de gevangenispopulatie uit 40% vreemdelingen bestaat? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Parlementslid
|
![]() Daarbij rekeninghoudend dat genaturaliseerde vreemdelingen en mensen met de dubbele nationaliteit in de statistieken als Belg worden vermeld.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Allemaal een beetje te veel generaliseren en stigmatisering. U vreest dat het niet het geval zal zijn dat de daders gevonden worden? Net zoals bij Joe het geval was? Het is twee dagen geleden, het gerecht heeft ondertussen een twintig-tal tips gekregen, we kunnen alleen maar afwachten. Met 'vrezen' komen we nergens. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
maar dan nog is 60% autochtoon. ik zou criminaliteit door autochtonen dus niet achteloos overboord gooien uit het discours en minimaliseren.
![]() |
![]() |
#115 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Nee, niet was blijkbaar tijdens het praten met mijn vriendin te hard aan het kijken naar hun 'blinkende' velgen ![]() Freya op de achterruit? Liever op de achterbank mn gedacht ![]() Laatst gewijzigd door Kay_ : 26 juni 2006 om 13:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#117 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Natuurlijk is er autochtoon geweld. Er is ook geweld van honden en katten. Punt is dat de omvang en de aard van het allochtoon geweld een grens bereikt heeft die niet meer houdbaar is, als je de boel wil bij elkaar houden tenminste. Stoppen met dat te ontkennen is volgens mij allernoodzakelijkst om wat dan ook te kunnen beginnen.
Laatst gewijzigd door baarle : 26 juni 2006 om 13:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Vreemdeling
|
![]() De titel van deze thread is nog zo'n goeie rechtse klaar voor een uppercut:
"Waarom verzwijgt men angstvallig de nationaliteit van de daders van het geweld in Antwerpen?" Ik weet het niet maar ik denk ...omdat men die nationaliteit nog niet kent? ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb zelf zo'n paar ervaringen, het is echt kwetsend dat, als je dat vertelt, je als reactie krijgt: 'pff, gij zijt een linkse, ge verzint dat alleen om allochtoon geweld te minimaliseren'. Ik heb allochtoon geweld nooit geminimaliseerd. Maar blijkbaar is het not done om het te hebben over autochtoon geweld. Dan ben je een linkse die minimaliseert.
![]() |
![]() |
#120 |
Europees Commissaris
|
![]() Inderdaad, dat wordt nogal snel vergeten.
|
![]() |
![]() |