Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 23 juni 2006, 17:56   #241
Judokus
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AntiDeutsch Bekijk bericht
Waar de hele zaak omdraait is het feit dat de Arabieren gewoon niet verdragen dat er ook mensen met een ander geloof naast hen wonen. In alle Arabische staten worden Joodse minderheden onderdrukt maar daar blijft de progressieve goegemeente doof voor, Israël en USA bashen is in de mode, wel ik weiger met die modetrend mee te doen.
Die Palestijnen verdragen wel dat er mensen met een ander geloof naast hen wonen, want al gans de geschiedenis leefden in Jeruzalem joden, muzelmannen en christenen vreedzaam samen.

Door de arrogantie van de oprichting van de Israëlische staat (zonder overleg met de Palestijnse bevolking) door de V.N. en de arrogantie van hun geo-politiek (kolonisatie, land inpalmen d.m.v. muren) is het terecht gekomen in een spiraal van geweld. En steeds de andere partij wordt geviseerd. Ik spreek de Palestijnen niet goed met hun bomaanslagen, wie wind zaait, oogst stormen.

De storm gaat pas luwen als we stoppen met de haat te prediken. En U mag gerust het goede voorbeeld aantonen.
Oud 23 juni 2006, 18:04   #242
Judokus
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Zou jij niet juichen indien Dutroux werd afgeschoten? Meen je nu dat je echt zoveel respect hebt voor die bejaarde massamoordenaar???? Yassin mag van mij branden in de hel, zo lang en zo pijnlijk mogelijk liefst.
Neen ik zou niet juichen. Ik zou het zelfs zéér spijtig vinden moest Dutroux afgeschoten worden en een kaakslag voor de mensenrechten en de rechtstaat. Ik ben geen bloeddorstige hyena. Ik verafschuw elke vorm van geweld, wie ook de tegenstander is.

Het is een teken van beschaving om geen geweld te gebruiken. En zowel Palestina als Israël zitten nog vér van het beschavingsideaal...

En ja ik hou niet van Yassin, en of hij zal branden in de hel daar oordeelt maar één iemand over, en dat is Allah/JHWH/God.
Oud 23 juni 2006, 18:27   #243
Zijne Heerlijkheid
Parlementslid

Zijne Heerlijkheid's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AntiDeutsch
De Europese Unie zal geen grenzen tussen Israël en de Palestijnse gebieden erkennen die unilateraal door de Israëlische regering zijn vastgelegd.
...
Weeral hebben die Europese lafbekken niet de moed om tegen hun radikaal-islamietische drukkingsgroepen in te gaan.
...
De Verenigde Staten daarintegen nemen wel een veel moediger standpunt in terzake....
Misschien wil Europa gewoon dat er wat minder joodse kindjes kapot gemaakt worden, enkel en alleen omdat een paar rechtse haviken het nodig vinden hun willetje door te drijven.

Weet je, ik heb medelijden met die joodse jongeren die, elke keer ze een bus opstappen, of een hippe tent in Tel Aviv binnengaan, of gaan eten in een restaurant, steeds de dreiging moeten voelen van bomaanslagen. Maar hé, gelukkig doen hun leiders 'moedig' aan politiek...

Laatst gewijzigd door Zijne Heerlijkheid : 23 juni 2006 om 18:30.
Zijne Heerlijkheid is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juni 2006, 18:36   #244
Zijne Heerlijkheid
Parlementslid

Zijne Heerlijkheid's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kay-gell Bekijk bericht
Dan als Palestina democratisch Hamas verkiest wordt de geldkraan dichtgedraaid door dezelfde staten die voor vrijheid en democratie vechten. Vergeeft u het mij als ik hiermee lach
Ik zie het probleem eerlijk gezegd niet. Indien het 'Palestijnse volk'(*) Hamas democratisch verkiest, dan dient Hamas erkend te worden door de andere staten als zijnde de bestuurders der Palestijnen. Uiteraard.

Democratie houdt echter ook in dat het 'Palestijnse volk'(*) de gevolgen moet dragen van haar eigen stemgedrag. Als ze dan toch Hamas willen, ok, dat wordt gerespecteerd, maar 't zal dan wel zonder Europees geld moeten.

[SIZE=1](*) Vanzelfsprekend zijn er ook een heel aantal Palestijnen die niet moet weten van Hamas en in principe ook niet zouden moeten opdraaien voor de keuzes, gemaakt door hun 'volksgenoten'. Maar kijk, dat heet nu eenmaal democratie, en democratie is heilig. Om de een of andere reden.[/SIZE]

Laatst gewijzigd door Zijne Heerlijkheid : 23 juni 2006 om 18:37.
Zijne Heerlijkheid is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juni 2006, 19:35   #245
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Twanne Bekijk bericht
De bijbel zegt dat mannen hun dochter als slavin mogen verkopen (Exodus 21:7) en dat mensen die op de Sabbath werken ter dood moeten worden gebracht (Exodus 35:2). Als jij zo'n boek als referentie punt wil gebruiken in een discussie, dan verlies je alle krediet bij mij.
Elk argument dat jij ooit nog wil aanvoeren tegen mij, zal ik weglachen als religieus fanatisme.
De Bijbel als referentie in een discussie is niet wat jij schrijft. Jouw domme zin van hierboven betekent hetzelfde als ik zou beschouwen dat elke atheïst geen krediet heeft bij mij. En dat is niet zo.
Ik zal een "atheïstisch" argument meestal bediscutteren, maar zeker niet weglachen als progressief fanatisme.
Zo kun je meteen uitmaken wie van ons twee de minst geloofwaardig uit dit geschil uitkomt.
Oud 23 juni 2006, 19:47   #246
bruut geweld
Minister-President

bruut geweld's schermafbeelding

Standaard

een zionist die al meerdere keren op leugens en manipulaties betrapt is , inclusief zijn joodse ipv christelijke achtergrond heeft moeten prijs geven , heeft uiteraard anderen geen lessen te geven in "geloofwaardigheid" 8)
MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2
bruut geweld is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juni 2006, 19:55   #247
Djiezes
Europees Commissaris

Djiezes's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zou jij niet juichen indien Dutroux werd afgeschoten?
Neen! Ik geloof niet in 'oog om oog, tand voor tand'. Ik geloof in de rechtsstaat, iets wat de staat Israël niet is.

Citaat:
Meen je nu dat je echt zoveel respect hebt voor die bejaarde massamoordenaar????
Iemand niet dood wensen is niet hetzelfde als respect hebben.

Citaat:
Yassin mag van mij branden in de hel, zo lang en zo pijnlijk mogelijk liefst.
Hoe 'christelijk' van je...
Van mij mocht hij levenslang de cel in.

Citaat:
Ach, je bent nog nooit in Israël geweest.
Jammer genoeg niet. Ik heb vorige week wél een Palestijns vluchtelingenkamp gezien in de buurt van Jerash (Jordanië).... Dikke miserie, vermits de Israëlische regering al meer dan 50 jaar elke terugkeer van vluchtelingen uitsluit.

Citaat:
Ik zou zeggen, ga en als er een aanslag plaats vindt ga dan maar gerust eens kijken en je zal je mening wel herzien. Ooit al een baby van 2 jaar uiteengereten zien liggen???
Jij gelooft echt dat ik aanslagen leuk vind hé?

Citaat:
Hebben de Palestijnen buiten Abbas(waar ik veel respect voor heb) al horen praten over vrede?? De Hamas-boys verkiezen liever het geknal van de Semtex en de ratelende AK47's
Hoeveel aanslagen heeft Hamas in Israël gepleegd sinds ze aan de macht zijn? Hamas is trouwens enkel en alleen maar kunnen ontstaan dankzij het juk van de Israëlische bezetter.

Laatst gewijzigd door Djiezes : 23 juni 2006 om 19:56.
Djiezes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juni 2006, 20:03   #248
Djiezes
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon Bekijk bericht
De Bijbel als referentie in een discussie is niet wat jij schrijft. Jouw domme zin van hierboven betekent hetzelfde als ik zou beschouwen dat elke atheïst geen krediet heeft bij mij. En dat is niet zo.
Ik zal een "atheïstisch" argument meestal bediscutteren, maar zeker niet weglachen als progressief fanatisme.
Zo kun je meteen uitmaken wie van ons twee de minst geloofwaardig uit dit geschil uitkomt.
Je zal ons toch eens moeten uitleggen hoe volgende zaken passen binnen jouw 'christelijke waarden':
-Het jarenlang vasthouden van terreurverdachten zonder proces;
-Het martelen van deze terreurverdachten;
-Het principe van de 'pre-emptive strike';
-Het zonder proces liquideren van terroristen;
-Een democratisch verkozen regering financieel droogleggen en zo de facto (nog) grote(re) armoede veroorzaken;
-Diefstal (het door Israël achterhouden van Palestijnse douane-inkomsten);
Oud 24 juni 2006, 10:50   #249
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Djiezes Bekijk bericht
Je zal ons toch eens moeten uitleggen hoe volgende zaken passen binnen jouw 'christelijke waarden':
-Het jarenlang vasthouden van terreurverdachten zonder proces;
-Het martelen van deze terreurverdachten;
-Het principe van de 'pre-emptive strike';
-Het zonder proces liquideren van terroristen;
-Een democratisch verkozen regering financieel droogleggen en zo de facto (nog) grote(re) armoede veroorzaken;
-Diefstal (het door Israël achterhouden van Palestijnse douane-inkomsten);
De christelijke waarden gaan om vergiffenis, maar niet om domheid. Op een zeker moment moet toch iets gedaan worden aan het terrorisme.

Ik sta telkens weer versteld van jouw verbolgenheid tegenover het vasthouden van die mensen, nota bene gevangen genomen buitenlanders in terroristenkampen in Afghanistan, het uitschakelen van terroristenleiders die tientallen aanslagen op hun geweten hebben en er honderden onschuldige burgers mee vermoordden, en nu dus de financiële boycot tegenover een regering van terroristen die als enig doel heeft haar buurland te vernietigen (ze zeggen het luidop).

Waarom sta ik versteld? Want ik merk de je absoluut geen probleem hebt met terroristen die honderden onschuldige mensen vermoorden met terroristische aanlsagen, vreselijke kelingen in naam van Islam, moordpartijen in hun eigen moskeeën ( hoe cynisch ), en dus een regering die als enig programma heeft het niet erkennen van een land, het niet willen respecteren van alle akkoorden die door hun voorgangers zijn getekend en het juichen bij elke moordaanslag tegen vrouwen en kinderen, weze het in Israel, in de V.S , in Europa of zelfs bij hun eigen broeders in Irak.

Maar ja, het Westen moet zich gedragen. Zullen we in de plaats van de strijd tegen het terrorisme die moordenaars misschien beter pakjes chocolat toesturen?

Laatst gewijzigd door Antoon : 24 juni 2006 om 10:53.
Antoon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juni 2006, 10:55   #250
Djiezes
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
De christelijke waarden gaan om vergiffenis, maar niet om domheid. Op een zeker moment moet toch iets gedaan worden aan het terrorisme.

Ik sta telkens weer versteld van jouw verbolgenheid tegenover het vasthouden van die mensen, nota bene gevangen genomen buitenlanders in terroristenkampen in Afghanistan, het uitschakelen van terroristenleiders die tientallen aanslagen op hun geweten hebben en er honderden onschuldige burgers mee vermoordden, en nu dus de financiële boycot tegenover een regering van terroristen die als enig doel heeft Israel te vernietigen (ze zeggen het luidop).

Waarom sta ik versteld? Want ik merk de je absoluut geen probleem hebt met terroristen die honderden onschuldige mensen vermoorden met terroristische aanlsagen, vreselijke kelingen in naam van Islam, moordpartijen in hun eigen moskeeën ( hoe cynisch ), en dus een regering die als enig programma heeft het vernietigen van Israel, het inet erkennen van dat land, het niet willen respecteren van alle akkoorden die door hun voorgangers zijn getekend en het juichen bij elke moordaanslag tegen vrouwen en kinderen, weze het in Israel, in de V.S , in Europa of zelfs bij hun eigen broeders in Irak.

Maar ja, het Westen moet zich gedragen. Zullen we in de plaats van de strijd tegen het terrorisme die moordenaars misschien beter pakjes chocolat toesturen?
Probeer eens één post van mij te vinden waarin ik terroristische aanslagen tegen onschuldige burgers goedkeur? Probeer ook eens één post van mij te vinden waarin ik het bestaansrecht van Israël ontken?

Je weet héél goed, beste Antoon, dat ik geweld -van welke zijde ook- afkeur. Jij lijkt geen enkel probleem te hebben met de Israëlische misdaden in oa Deir Yassin, Sabra, Chatilla, Jenin en ga zo maar verder....
Trouwens, geweldloosheid gelijkstellen aan domheid, dát getuigt pas van domheid...

Laatst gewijzigd door Djiezes : 24 juni 2006 om 11:07.
Oud 24 juni 2006, 11:07   #251
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Probeer eens één post van mij te vinden waarin ik terroristische aanslagen tegen onschuldige burgers goedkeur? Probeer ook eens één post van mij te vinden waarin ik het bestaansrecht van Israël ontken?
Neen, ik zoek eerder naar één post waar je met hetzelfde ongeloof en even boos en ontstuimig komt vragen hoe het mogelijk is dat de moslims er zomaar lustig op moorden en dat Hamas zich zo schandalig gedraagt.

En die post bestaat uiteraard niet.

Citaat:
Je weet héél goed, beste Antoon, dat ik geweld -van welke zijde ook- afkeur.
Trouwens, geweldloosheid gelijkstellen aan domheid, dát getuigt pas van domheid...
Goed zo, dan zijn we akkoord. Maar ik ben op een zeker toch voorstander voor verdediging in plaats van dat allemaal te laten gebeuren. Toch?
Oud 24 juni 2006, 11:37   #252
Jozef Ostyn
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Judokus Bekijk bericht
Die Palestijnen verdragen wel dat er mensen met een ander geloof naast hen wonen, want al gans de geschiedenis leefden in Jeruzalem joden, muzelmannen en christenen vreedzaam samen.

Door de arrogantie van de oprichting van de Israëlische staat (zonder overleg met de Palestijnse bevolking) door de V.N. en de arrogantie van hun geo-politiek (kolonisatie, land inpalmen d.m.v. muren) is het terecht gekomen in een spiraal van geweld. En steeds de andere partij wordt geviseerd. Ik spreek de Palestijnen niet goed met hun bomaanslagen, wie wind zaait, oogst stormen.

De storm gaat pas luwen als we stoppen met de haat te prediken. En U mag gerust het goede voorbeeld aantonen.
Anti-Joodse pogroms vonden in Palestina plaats lang voor de stichting van de staat Israël. Dat er voor het ontstaan van Israël steeds een vreedzaam samenleven was tussen Joden, Christenen en Moslims is manifest onjuist. Alle zijden deden elkaar geregeld de duvel aan.
Jozef Ostyn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juni 2006, 12:14   #253
Djiezes
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Neen, ik zoek eerder naar één post waar je met hetzelfde ongeloof en even boos en ontstuimig komt vragen hoe het mogelijk is dat de moslims er zomaar lustig op moorden en dat Hamas zich zo schandalig gedraagt.
Waar blijft jouw afkeuring van de vele Israëlische misdaden?

For the record: Hamas gedraagt zich inderdaad schandalig en zal Israël onvoorwaardelijk moeten erkennen, wil het serieus genomen worden. Ik blijf er echter bij dat Hamas nooit zo groot had kunnen worden indien Israël zich ook niet zo schandalig had gedragen.

Citaat:
Goed zo, dan zijn we akkoord. Maar ik ben op een zeker toch voorstander voor verdediging in plaats van dat allemaal te laten gebeuren. Toch?
Een zichzelf respecterende rechtsstaat kan het zich op geen enkel moment permitteren om haar principes opzij te zetten. De Israëlische (en ook de Amerikaanse) liquidatiepolitiek is onverenigbaar met de principes van een rechtsstaat. Yassin, Zarqawi, en nog zoveel andere jihadi's hebben gruwelijke misdaden op hun geweten en hadden daarvoor berecht moeten worden. Het is inderdaad veel eenvoudiger om een paar bommetjes te droppen en zodoende 'het probleem op te lossen', maar er is een zeer reëel risico op collateral damage en je mag ook niet vergeten dat er voor elke martelaar die de Amerikanen of de IDF naar de hemel sturen er twee in de plaats komen.
Ik vind die liquidatieploitiek eerder getuigen van lafheid, dan van vastberadenheid.
Oud 24 juni 2006, 12:45   #254
Twanne
Provinciaal Gedeputeerde

Twanne's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het gaat me niet over wat men zegt, maar om de onderbouwing ervan. Als men als dat Israël de West-Bank mag koloniseren, omdat het in de Bijbel staat, dan lach ik dat weg als fanatisme. Als men homosexualiteit wil verbieden omdat het in de bijbel, dan lach ik dat weg als fanatisme.
Als men daarentegen rationelere argumenten aanhaald, dan valt erover te praten. Maar een heilig boek van een godsdienst is allesbehalve rationeel en heeft voor mij dus geen enkele vorm van gezag.
Oud 27 juni 2006, 22:35   #255
styllo_ben
Minister-President

styllo_ben's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Denk ik ook. Tijdens mijn vele besprekingen in Vlaanderen merk ik in ieder geval veel meer steun voor Israel, al was het maar omdat God dit zo heeft gewild.
uw vriendenkring in Vlaanderen bestaat uit 75-plussers?
styllo_ben is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2006, 22:52   #256
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Ik sta telkens weer versteld van jouw verbolgenheid tegenover het vasthouden van die mensen, nota bene gevangen genomen buitenlanders in terroristenkampen in Afghanistan, het uitschakelen van terroristenleiders die tientallen aanslagen op hun geweten hebben en er honderden onschuldige burgers mee vermoordden, en nu dus de financiële boycot tegenover een regering van terroristen die als enig doel heeft haar buurland te vernietigen (ze zeggen het luidop).

Waarom sta ik versteld? Want ik merk de je absoluut geen probleem hebt met terroristen die honderden onschuldige mensen vermoorden met terroristische aanlsagen, vreselijke kelingen in naam van Islam, moordpartijen in hun eigen moskeeën ( hoe cynisch ), en dus een regering die als enig programma heeft het niet erkennen van een land, het niet willen respecteren van alle akkoorden die door hun voorgangers zijn getekend en het juichen bij elke moordaanslag tegen vrouwen en kinderen, weze het in Israel, in de V.S , in Europa of zelfs bij hun eigen broeders in Irak.

Toch wel gek dat die hardleersgelovige mensen zo blind zijn voor wat er voor hun ogen gebeurt en het theater dat voor hen gespeeld word zomaar slikken.

Nu ja, ik weet intussen dat het verdomd moeilijk is om er een speld tussen te krijgen, dus voor mijn part Antoontje mag je je houvast in dit bestaan rustig blijven verder nuttigen. Zorg er enkel voor dat je niet te veel mijn pad kruist want ik heb het niet voor extremistjes.
Oud 27 juni 2006, 23:33   #257
Sinistra
Banneling

Sinistra's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 2004gun Bekijk bericht
Toch wel gek dat die hardleersgelovige mensen zo blind zijn voor wat er voor hun ogen gebeurt en het theater dat voor hen gespeeld word zomaar slikken.

Nu ja, ik weet intussen dat het verdomd moeilijk is om er een speld tussen te krijgen, dus voor mijn part Antoontje mag je je houvast in dit bestaan rustig blijven verder nuttigen. Zorg er enkel voor dat je niet te veel mijn pad kruist want ik heb het niet voor extremistjes.
Je bent zelf een extremist. Denk je nou echt dat we bang zijn voor je dreigementen of zo? Ik ben pro-Israël omdat het de enige westerse staat is in een regio vol dictaturen en vanwege de morele schuld van elke Europeaan omwille van de holocaust. In tegenstelling tot wat jij denkt ben ik helemaal geen Jood maar een gewone alledaagse Vlaming met Pro-Israëlische sympathiëen. Het Joodse volk heeft recht op een eigen land en ik weiger mee te stappen in de Eurabische logica die momenteel de Belgische politiek overheerst. Noem jij mij een extremist, so be it. Van jouw heb ik zeker geen lessen te krijgen in verdraagzaamheid met jouw constante vloed aan anti-USA posts.

Laatst gewijzigd door Sinistra : 27 juni 2006 om 23:33.
Sinistra is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juni 2006, 07:37   #258
Djiezes
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
...en vanwege de morele schuld van elke Europeaan omwille van de holocaust.
Dat is dus een hoop stierenstront hé, beste Antideutsch. Hoe kan ik, als 32-jarige, nu moreel schuldig zijn aan de holocaust?

Stop met slachtoffertje te spelen en stop met het uitbuiten van de nagedachtenis van die 6 miljoen mensen!
Oud 28 juni 2006, 08:37   #259
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door styllo_ben Bekijk bericht
uw vriendenkring in Vlaanderen bestaat uit 75-plussers?
Jij hebt al lang niet meer door Vlaanderen gefietst. En daarmee bedoel ik met open ogen. Wij moeten op dat punt zeer zeker niet onderdoen voor Frankrijk of Italië.

De Wereldjongerendagen van de Paus brengen telkens massa's jongeren op de been. In Manilla (1995) kwamen vier miljoen jongeren samen, in Parijs (1997) een miljoen, in Rome (2000) twee miljoen, in Toronto (2002) een half miljoen.

Ik was er in Parijs en in Rome ook bij. En geloof me vrij, daar liepen veel Vlamingen tussen.

Het fabeltje al zou God in Europa niet meer populair zijn bij de jongeren is gewoon fout. In de pers zie je er niet veel van, maar dat komt vooral vanwege het atheïstisch karakter van de medewerkers in de pers.
Oud 28 juni 2006, 08:48   #260
Twanne
Provinciaal Gedeputeerde

Twanne's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het fabeltje al zou God in Europa niet meer populair zijn bij de jongeren is gewoon fout. In de pers zie je er niet veel van, maar dat komt vooral vanwege het atheïstisch karakter van de medewerkers in de pers.
Gij kunt uw god voor mij part steken waar het zonlicht nooit zal schijnen.
Gelovigen die rustig thuis hun religie belijden, kunnen op mijn sympathie rekenen. Maar ze moeten niet proberen hun religie aan mij op te dringen op welke manier dan ook. Zoals jij doet ivm de politiek van Israël.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:13.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be