Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 28 juni 2006, 10:39   #881
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
om een grappig (nu ja) voorbeeld te geven, als een kerel tegen mijn dochter zegt "ik ga uw moeder neuken", dan heb ik ze geleerd om te zeggen "ok, dat zal ze leuk vinden, kom straks maar mee naar huis", dan begint iedereen te lachen en is het gewoon een bende pubers die zich amuseren. humor mensen humor!
Het hangt ervan af wat je humor noemt. Zou dat lieve gastje het ook zo humoristisch vinden als je dochter antwoordt: OK da's goed, maar dan gaat mijne pa uw zus eventjes knippen!

Lachen dat ze zullen doen!
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juni 2006, 10:43   #882
boerenverstand
Parlementsvoorzitter

boerenverstand's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door damned Bekijk bericht
mensen hebben een door de media vertekend beeld, ik woon in deurne, mijn kinderen zitten op een multiculturele school. je kan niet iedereen over één kam scheren.
Zitten jouw kinderen op die school in het deurnese waar men 's morgens met kettingen binnenkomt om een intercultureel robbertje te vechten, waar dagdagelijks de polies komt, waar een leerkracht enkele jaren geleden werd neergestoken en het een bijna-Guido De Moor verhaal werd.
Wel dan bewonder ik je dat je je kinderen op die school laat schoollopen.
Ik kan je een brief tonen, die busgebruikers hebben gezonden aan de directie.......het is alsof een stelletje losgeslagen varkens daar aan de bushalte op de bus stapt, sommige chauffeurs rijden rond sluitingstijd gewoon de halte voorbij.
boerenverstand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juni 2006, 10:55   #883
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Oud 28 juni 2006, 12:13   #884
Chyron0
Partijlid

Chyron0's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door damned Bekijk bericht
om een grappig (nu ja) voorbeeld te geven, als een kerel tegen mijn dochter zegt "ik ga uw moeder neuken", dan heb ik ze geleerd om te zeggen "ok, dat zal ze leuk vinden, kom straks maar mee naar huis", dan begint iedereen te lachen en is het gewoon een bende pubers die zich amuseren. humor mensen humor!

Damned

Damned
Dat is wat men noemt totale capitulatie. Je slikt wat wel degelijk als een vernederende belediging bedoeld werd en speelt dan nog de kruiperige nar zodat je kan worden uitgelachen en bespot.
Leve jouw multiculturele paradijs. Je bent er helemaal klaar voor.
Je bent zelfs vergeten dat een normaal mens met zelfrespect met kracht zijn eer verdedigt en zich niet zomaar laat beledigen.
Humor noem jij dat.
Chyron0 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juni 2006, 12:48   #885
dejohan
Minister-President

dejohan's schermafbeelding

Stuur een bericht via Instant Messenger naar dejohan Stuur een bericht via MSN naar dejohan Stuur een bericht via Yahoo naar dejohan
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Chyron0 Bekijk bericht
Dat is wat men noemt totale capitulatie. Je slikt wat wel degelijk als een vernederende belediging bedoeld werd en speelt dan nog de kruiperige nar zodat je kan worden uitgelachen en bespot.
Leve jouw multiculturele paradijs. Je bent er helemaal klaar voor.
Je bent zelfs vergeten dat een normaal mens met zelfrespect met kracht zijn eer verdedigt en zich niet zomaar laat beledigen.
Humor noem jij dat.
Dat heet conflictpreventie.

Als gij af en toe op uw bakkes wilt krijgen moet je vooral gaan zitten terugschelden.

Spijtig maar waar.

Laatst gewijzigd door dejohan : 28 juni 2006 om 12:52.
dejohan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juni 2006, 12:54   #886
Knorretje
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dejohan Bekijk bericht

Als gij af en toe op uw bakkes wilt krijgen moet je vooral gaan zitten terugschelden.
Conflictpreventie? Noem het gerust multikulhoererij : laat je uitscheiten door die verrijkende mannekes, en hou je bek anders ben je een racist.

Gelieve uw conflictpreventie te heroriënteren naar een begin-van-opvoedingsproject voor uw verrijkend schorum.
Knorretje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juni 2006, 12:57   #887
Zwarte Spion
Banneling

Zwarte Spion's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knorretje Bekijk bericht
Conflictpreventie? Noem het gerust multikulhoererij : laat je uitscheiten door die verrijkende mannekes, en hou je bek anders ben je een racist.

Gelieve uw conflictpreventie te heroriënteren naar een begin-van-opvoedingsproject voor uw verrijkend schorum.
Bij dejohan heet dit niet 'heroriënteren' maar 'heroïneren'...
Zwarte Spion is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juni 2006, 12:57   #888
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Het gaat hem niet over terugschelden Johan. Jij zou zulke praat evenmin constant pikken van witte skinheads. In voorkomend geval ga je zitten grienen in een hoekje zeker? Of ze toch bij je moeder uitnodigen?

Er is een verschil in conflictpreventie en het bewust lijdzaam ondergaan van standaard beledigingen. Of vond je dat de Joden in de jaren dertig ook aan "conflictpreventie" deden?

Let wel: ik vind zelf ook dat men niet onmiddellijk op zijn achterste tenen moet gaan staan in zulke omstandigheden. Toch denk ik dat mijn antwoordvoorstel : "ok! als mijne pa met je zus kan neuken" even 'humorvol' is, maar tegelijk de verstuurde boodschap terugkaatst.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
Oud 28 juni 2006, 13:02   #889
Knorretje
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Het gaat hem niet over terugschelden Johan. Jij zou zulke praat evenmin constant pikken van witte skinheads. In voorkomend geval ga je zitten grienen in een hoekje zeker? Of ze toch bij je moeder uitnodigen?

Er is een verschil in conflictpreventie en het bewust lijdzaam ondergaan van standaard beledigingen. Of vond je dat de Joden in de jaren dertig ook aan "conflictpreventie" deden?

Let wel: ik vind zelf ook dat men niet onmiddellijk op zijn achterste tenen moet gaan staan in zulke omstandigheden. Toch denk ik dat mijn antwoordvoorstel : "ok! als mijne pa met je zus kan neuken" even 'humorvol' is, maar tegelijk de verstuurde boodschap terugkaatst.
Maar Circe toch, dat mag je toch niet zeggen, dat is 'beledigend' voor hun cultuur. Je zou het leven van de zus trouwens nog in gevaar kunnen brengen, als de niet-geïntegreerde allochtoon jouw humor niet snapt. (Erewraak en zo).
Oud 28 juni 2006, 13:03   #890
dejohan
Minister-President

Stuur een bericht via Instant Messenger naar dejohan Stuur een bericht via MSN naar dejohan Stuur een bericht via Yahoo naar dejohan
Standaard

Citaat:
multikulhoererij
uitscheiten
hou je bek
schorum
Mochten mijn kinderen spreken zoals u dan kregen ze ook heropvoeding .
Oud 28 juni 2006, 13:05   #891
Knorretje
Banneling

Standaard

Citaat:
Mochten mijn kinderen spreken zoals u dan kregen ze ook heropvoeding .
Ik assimileerde me enkel maar naar het niveau van uw allochtone knuffeldiertjes, en nu is het weeral niet goed.
Oud 28 juni 2006, 13:11   #892
dejohan
Minister-President

Standaard

Citaat:
Als ge het met een lach zegt wel.
Oud 28 juni 2006, 13:12   #893
dejohan
Minister-President

Standaard

Citaat:
Ik assimileerde me enkel maar naar het niveau van uw allochtone knuffeldiertjes, en nu is het weeral niet goed.
Mijn allochtone knuffeldiertjes?

Das te veel eer jom.

Trouwens ge hebt het VB programme ni goe begrepen. Gij moet u ni aanpassen zenne.

Laatst gewijzigd door dejohan : 28 juni 2006 om 13:15.
Oud 28 juni 2006, 13:19   #894
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Als ge het met een lach zegt wel.
Natuurlijk zeg ik zoiets met een lach. Degene die met mijn moeder wou neuken zegt dat toch ook om te lachen? Of niet soms?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
Oud 28 juni 2006, 13:26   #895
PollyCorrect
Perm. Vertegenwoordiger VN

PollyCorrect's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het hangt ervan af wat je humor noemt. Zou dat lieve gastje het ook zo humoristisch vinden als je dochter antwoordt: OK da's goed, maar dan gaat mijne pa uw zus eventjes knippen!

Lachen dat ze zullen doen!
PollyCorrect is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juni 2006, 13:33   #896
Knorretje
Banneling

Standaard

Citaat:
Mijn allochtone knuffeldiertjes?

Das te veel eer jom.

Trouwens ge hebt het VB programme ni goe begrepen. Gij moet u ni aanpassen zenne.

Ik doe beroep op mijn eigen programma : het gezond verstand.

Maar het is goed te weten dat jij het VB programma wel goed begrijpt, van A tot Z van buiten kent en dat jij je deskundig advies als VB-er van het eerste uur zo maar vrijwillig aanbiedt.
Oud 28 juni 2006, 13:44   #897
Chyron0
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwarte Spion Bekijk bericht
Bij dejohan heet dit niet 'heroriënteren' maar 'heroïneren'...
Herurineren ?
Oud 28 juni 2006, 13:44   #898
Chyron0
Partijlid

Standaard

Citaat:

Spijtig maar waar.
Gij hebt misschien een bakkes, ik heb nog altijd een gezicht.
Oud 28 juni 2006, 13:47   #899
Chyron0
Partijlid

Standaard

Citaat:
Om een andere poster te parafraseren : dat is wel dé manier op op uw bakkes te krijgen (pardon the expression).
Oud 28 juni 2006, 13:55   #900
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Chyron0 Bekijk bericht
Om een andere poster te parafraseren : dat is wel dé manier op op uw bakkes te krijgen (pardon the expression).
Ik spreek natuurlijk vanuit mijn leeftijd en mijn sexe. Ik krijg niet zo snel op mijn "gezicht"

Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:56.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be