Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 28 juni 2006, 13:59   #901
PollyCorrect
Perm. Vertegenwoordiger VN

PollyCorrect's schermafbeelding

Standaard

Humor is altijd leuk.

Laatst zaten er twee opgeschoten jongelingen - dronken of stoned? - naar me te loeren en ééntje dacht "Laat ik eens héél spannend doen" en die begon me een soort van huwelijksaanzoek te doen: "Ik heb een vraagje, het is misschien een verassing voor u, maar...: wilt u met me trouwen?"

Ik keek hem met een afwezige glimlach aan en zei meteen: "Ik zat nét te denken: dat is me al in geen twee dagen meer gebeurd, wanneer gaat iemand me nou nog eens ten HUWELIJK vragen!"

Dat was leuk lachen. (Een ietsje leuker dan motherfukking natuurlijk).
PollyCorrect is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juni 2006, 14:20   #902
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

haha! polly

Ik denk dat ik voorkomend geval gewoon volmondig enthousiast "JA" zou zeggen en dan zien hoe mijn aanbidder zich uit de shit zou praten.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juni 2006, 14:42   #903
willem1940NLD

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
haha! polly

Ik denk dat ik voorkomend geval gewoon volmondig enthousiast "JA" zou zeggen en dan zien hoe mijn aanbidder zich uit de shit zou praten.
Multicultureel ... ? Wees maar voorzichtig.
Oud 28 juni 2006, 15:32   #904
dejohan
Minister-President

dejohan's schermafbeelding

Stuur een bericht via Instant Messenger naar dejohan Stuur een bericht via MSN naar dejohan Stuur een bericht via Yahoo naar dejohan
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Chyron0 Bekijk bericht
Herurineren ?
Geef de man een podium!

Laatst gewijzigd door dejohan : 28 juni 2006 om 15:38.
dejohan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juni 2006, 15:37   #905
dejohan
Minister-President

Stuur een bericht via Instant Messenger naar dejohan Stuur een bericht via MSN naar dejohan Stuur een bericht via Yahoo naar dejohan
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knorretje Bekijk bericht
Ik doe beroep op mijn eigen programma : het gezond verstand.

Maar het is goed te weten dat jij het VB programma wel goed begrijpt, van A tot Z van buiten kent en dat jij je deskundig advies als VB-er van het eerste uur zo maar vrijwillig aanbiedt.
Hm, ik noem 1 punt uit het VB programma en gij gaat er vanuit dat ik dat helemaal ken. Maar ik klaag niet hoor, altijd leuk dat mensen mij slimmer inschatten dan ik er uit zie.

Laatst gewijzigd door dejohan : 28 juni 2006 om 15:37.
Oud 28 juni 2006, 15:40   #906
dejohan
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Natuurlijk zeg ik zoiets met een lach. Degene die met mijn moeder wou neuken zegt dat toch ook om te lachen? Of niet soms?
Ik zou het in alle ernst zeggen.
Pasop, ni vooruitlopen, ik heb uw moeder nog niet gezien hé.

Laatst gewijzigd door dejohan : 28 juni 2006 om 15:41.
Oud 28 juni 2006, 15:51   #907
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dejohan Bekijk bericht
Dat heet conflictpreventie.

Als gij af en toe op uw bakkes wilt krijgen moet je vooral gaan zitten terugschelden.

Spijtig maar waar.

Nog erger ik daag ze gewoon nog verder uit als ze mij uitdagen, tot hiertoe heeft er nog geen in zijn koppeke gehaald om ook maar iets te doen.

En daar waren vrij zware beledigingen bij... da een groepeke was met 4 en da ander met 6. Ergens voelt ge wel dat ge in de minderheid zijt, maar ik trek mij daar niks van aan, ik toon dat ze best schrik hebben van mij ipv ik van hen. Tot hiertoe heb ik zelf nog geen geweld moeten gebruiken, en zijn ze het altijd al afgebold, nu weet ik ook wel, dak ooit eens pech ga hebben, maar daar ben ik dan ook op voorbereid.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juni 2006, 15:53   #908
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk Bekijk bericht
Kom kom, daar kijkt het kleinste kind doorheen.
Als een krant kopt "aarde warmt op", is dat dan de KRANT die dat zegt of één van hun BRONNEN?
Dat is de media: aandacht trekken met koppen die nergens op slaan.
Trek morgen uw gazet open en bekijk eens goed alle koppen en zie dan zelf hoe tendentieus de meerderheid van die krantenkoppen zijn.
Ik weet niet hoe dat bij jou was, maar bij ons leren ze ons dat in van in 't lager scholeke: ga niet af op een kop, bekijk de inhoud.
Ik geef je 100% gelijk dat die kop nergens op slaat.
maar wind je toch nie zo op.

Dergelijke titels werken als een rooie lap op een stier, ...

Weer eens een pak extra mensen overtuigd, ... dank u VRT.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juni 2006, 15:57   #909
dejohan
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
Nog erger ik daag ze gewoon nog verder uit als ze mij uitdagen, tot hiertoe heeft er nog geen in zijn koppeke gehaald om ook maar iets te doen.

En daar waren vrij zware beledigingen bij... da een groepeke was met 4 en da ander met 6. Ergens voelt ge wel dat ge in de minderheid zijt, maar ik trek mij daar niks van aan, ik toon dat ze best schrik hebben van mij ipv ik van hen. Tot hiertoe heb ik zelf nog geen geweld moeten gebruiken, en zijn ze het altijd al afgebold, nu weet ik ook wel, dak ooit eens pech ga hebben, maar daar ben ik dan ook op voorbereid.
Pfft, buiten uw opgekropte woede te ventileren en nog een een conflict tussen gemeeschappen uit de hand te laten lopen ga je niet veel bereiken. De multiculturele maatschappij is niet mislukt, mensen zoals jij, autochtoon of allochtoon, LATEN ze mislukken.
En uiteindelijk zal je ook in de rechtzaal, het ziekenhuis of het kerkhof terecht komen.

Laatst gewijzigd door dejohan : 28 juni 2006 om 16:00.
Oud 28 juni 2006, 16:18   #910
PollyCorrect

PollyCorrect's schermafbeelding

Standaard

*******BREAKING NEWS ************

VRT Teletekst zwijgt reeds over Moord op Guido Demoor.

(VTM meldt nog iets over de Wake op het Astridplein.)
PollyCorrect is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juni 2006, 17:44   #911
Boppa47
Burger

Boppa47's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Pfft, buiten uw opgekropte woede te ventileren en nog een een conflict tussen gemeeschappen uit de hand te laten lopen ga je niet veel bereiken. De multiculturele maatschappij is niet mislukt, mensen zoals jij, autochtoon of allochtoon, LATEN ze mislukken.
En uiteindelijk zal je ook in de rechtzaal, het ziekenhuis of het kerkhof terecht komen.
October manneke, dan zien we wel verder, ik ben dat vreemd gespuis ook meer dan beu, en ook degenen die de multicul zo op hemelen, zou willen dat het nog eens mobilisatie was, ik weet al op wie ik zal schieten.
Boppa47 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juni 2006, 17:48   #912
Rudy Van Nespen
Minister-President

Standaard

Citaat:
Heb je er al eens aan gedacht dat het niet de autochtone Vlaming is, die op een confrontatie aanstuurt, maar eerder onze 'nieuwe medeburger' die het nodig vindt om steeds weer blijk te geven van de wijze waarop zij de integratie in onze maatschappij zien en bijgevolg in daden omzet?

De enige constante is verandering...
Rudy Van Nespen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juni 2006, 18:51   #913
Jos Verhulst
Staatssecretaris

Standaard

The day before the day after, te Borgerhout:

http://www.fmv-vzw.be/images/Racismedebat.jpg

Ik denk dat men gewoon de pc-draad van de 23e zo snel mogelijk weer wil oppakken. Dit is voor de heersende kaste enkel een accident de parcours.
Oud 28 juni 2006, 19:12   #914
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jos Verhulst Bekijk bericht
The day before the day after, te Borgerhout:

http://www.fmv-vzw.be/images/Racismedebat.jpg

Ik denk dat men gewoon de pc-draad van de 23e zo snel mogelijk weer wil oppakken. Dit is voor de heersende kaste enkel een accident de parcours.
Net wat ik ook al dacht.
Oud 28 juni 2006, 19:47   #915
dejohan
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Van Nespen Bekijk bericht
Heb je er al eens aan gedacht dat het niet de autochtone Vlaming is, die op een confrontatie aanstuurt, maar eerder onze 'nieuwe medeburger' die het nodig vindt om steeds weer blijk te geven van de wijze waarop zij de integratie in onze maatschappij zien en bijgevolg in daden omzet?

Kan wel.
Maar ga je dat oplossen door nog wat conflikten in de hand te werken of wat bedoel je?
Oud 28 juni 2006, 20:37   #916
Bolter
Gouverneur

Standaard

Wie kan me nu eens aangeven hoe het VB deze problemen op een concrete en realistische manier gaat oplossen...
Bolter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juni 2006, 20:45   #917
Duupje
Secretaris-Generaal VN

Duupje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Kan wel.
Maar ga je dat oplossen door nog wat conflikten in de hand te werken of wat bedoel je?
Maar door het allemaal gelaten aan te blijven zien en te denken dat het zichzelf gaat oplossen, komen we duidelijk ook nergens.
I'll just kill myself now.
Duupje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juni 2006, 21:20   #918
Rudy Van Nespen
Minister-President

Standaard

Citaat:
Kan wel.
Nee, niet door conflicten in de hand te werken, maar door allereerst te erkennen dat er een conflict is.
En daarna te durven erkennen wat de werkelijke oorzaken zijn van dat conflict, zonder te vervallen in de reeds lang bekende excuses, zoals achtergesteldheid, slechte jeugd, racisme tov. de allochtonene, etc.

Daarna op doortastende en kordate wijze maatregelen durven nemen, ook al viseren die misschien één bevolkingsgroep. Het excuus van: "Kijk waartoe dat in de oorlog leidde" gaat hier niet op.
We moeten eens eindelijk durven optreden en niet langer leidzaam ondergaan.

De enige constante is verandering...
Rudy Van Nespen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juni 2006, 21:33   #919
damned
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door boerenverstand Bekijk bericht
Zitten jouw kinderen op die school in het deurnese waar men 's morgens met kettingen binnenkomt om een intercultureel robbertje te vechten, waar dagdagelijks de polies komt, waar een leerkracht enkele jaren geleden werd neergestoken en het een bijna-Guido De Moor verhaal werd.
Wel dan bewonder ik je dat je je kinderen op die school laat schoollopen.
Ik kan je een brief tonen, die busgebruikers hebben gezonden aan de directie.......het is alsof een stelletje losgeslagen varkens daar aan de bushalte op de bus stapt, sommige chauffeurs rijden rond sluitingstijd gewoon de halte voorbij.
nope, niet op die school. ik weet dat daar ernstige problemen zijn of geweest zijn. zo waren er een paar jaar terug kerels die in de plaatselijke supermarkt buiten coca cola ook handtassen e.d.m. meenamen. er heeft een tijdje bewaking mét hond rondgelopen (in de winkel) en nu is daar alles weer rustig. ik vermoed dat de schooldirectie nu met iets hardere hand regeert.

Damned
damned is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juni 2006, 21:38   #920
damned
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht

ik ben nog nooit uitgedaagd, lach altijd héél vriendelijk en zeg goeiedag als 't nodig is. veel van die kerels hangen gewooon graag de macho uit, voor zover ik me uit m'n jeugd herinner liepen er toen ook zulke gasten rond. ik bedoel jonge kerels die graag meisjes naroepen, toeroepen, lastigvallen.
is dat niet van alle tijden?
en nog een goeie tip voor de "slachtoffers" " , leer een aantal koranverzen en begin die o pte zeggen als ze lastig doen, ze worden zo mak als lammetjes!

Damned
damned is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:06.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be