![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Enfin, in heel de discussies hierom, komt maar één ding naar boven. Onze flikskes mogen nog juist flik zijn, als ze zich gedragen en voor de show, er lopen er heel wat gefrustreerde rond, en ik kan ze begrijpen. Die mensen mogen zelfs niet meer ingrijpen of ze krijgen alle zonden over zich heen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als er echt geen belachelijker excuustruus te bedenken is dan moet er wel stront aan de knikker zijn. En nog geen beetje.
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op de radio (VRT-welteverstaan) spreekt men van de gruwelijke ontdekking van de kinderlijkjes in Luik, de roofmoord op Joe Van Holsbeeck en de racistische moorden op Luna en Oelematu. Oh, en af en toe, als het echt niet anders kan, dan meldt men het incident op de bus in Antwerpen.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Was het niet zo triest, zou ik hier eens heel hard mee lachen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Gewoon omdat iemand in een zatte bui gaat lopen van de politie ga je hem nog niet neerknallen. Citaat:
Citaat:
De man was een vader van drie kinderen die zich eens heeft laten hangen. Er werd niks gevonden wat zou wijzen op een misdaad door hem begaan. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Minister-President
|
![]() de topic gaat toch over het stilzwijgen van de VRT hé?
Als die Turk dan zo intressant is maak er dan een aparte thread van wur ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Europees Commissaris
|
![]() De topic gaat er allang niet meer over omdat bewezen is dat de VRT er niet over zwijgt. Gewoon omdat de 2 meisjes vermoord terug gevonden zijn heeft dat de hoofdpunten gehaald. Waar dan een deel van de mensen niet meer overwegkan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Minister-President
|
![]() Ow ik kan d'er wel mee overweg hoor, erg genoeg wat er met die meisjes gebeurd is en dat verdient zeker en vast een plaats op hun site, 't is enkel een vaststelling die ik doe.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | ||
Parlementslid
|
![]() kay-gell orakelde :
Citaat:
Citaat:
Beste Groeten.
![]() |
![]() |
#74 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
B) Wat heeft het één met het ander te maken???? Het zijn allebei daden die afgekeurd dienen te worden. Je knalt niemand in zijn rug af en je slaat ook niemand dood in een bus omdat hij rust vroeg. Hoe het ene misdrijf de andere goedpraat blijft mij onduidelijk Respectvolle groet, die ik spijtig genoeg niet van u mocht ontvangen. Laatst gewijzigd door Kay_ : 29 juni 2006 om 10:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Weglopen was geen rationele reactie, maar mensen doen nu eenmaal irrationele dingen. Als politieagent kom je voortdurend in situaties terecht waarin mensen irrationele dingen doen. Dat is nu juist hun job. Als elke politieagent begon te schieten wanneer iemand iets dwaas deed, dan zou het een mooie boel worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | ||
Parlementslid
|
![]() Kay-gell replikeerde :
Citaat:
bij B : het "schot" was een ongeluk én vooral ongeoefendheid van de agent in kwestie - het gaat hier niet om een misdrijf ! Dat is overduidelijk wél het geval "op de bus" of : sssjjjttt ... het was misschien wettige zélfverdediging in allochtoonse hoofde. Vandaar de bemerking : Citaat:
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie volhoudt dat politie niet mag ingrijpen in zulke gevallen, is bijgevolg evenmin ernstig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
B) Zoals ik al zei, ik geloof er weinig van dat dat een ongeluk was net als dat ik er weinig van geloof dat die man op de bus zelf zou zijn begonnen. MVG Laatst gewijzigd door Kay_ : 29 juni 2006 om 10:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Parlementslid
|
![]() k-g repliceerd :
Citaat:
bij B : inderdaad een "misdadig" ongeluk in hoofde dan van de overheid. De politie-overheden, dat is wat anders, klagen al decennia lang de gebrekkige "schietopleiding" en "wapenkunde" van hun personeel aan. Kostenbesparing is één van de faktoren die dat verklaren. De "rechterlijke almacht" is een andere. Én hoe ik dat weet ? Bijklusjob : les gegeven aan de A'pense politie, nog in "den Oudaen". Beste Groeten.
![]() |