![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Wat typeert "Den Vlaminck"? | |||
-fermettefetisj |
![]() ![]() ![]() |
10 | 43,48% |
-debiele hollandermoppen |
![]() ![]() ![]() |
7 | 30,43% |
-bekrompenheid |
![]() ![]() ![]() |
13 | 56,52% |
-Fascistische voorliefde voor "orde en tucht" |
![]() ![]() ![]() |
8 | 34,78% |
-Luistert graag naar "die stem van Suid-Afrika" |
![]() ![]() ![]() |
8 | 34,78% |
-Keuterboerkens |
![]() ![]() ![]() |
6 | 26,09% |
-Volksdansen |
![]() ![]() ![]() |
8 | 34,78% |
-Heruitzendingen van FC De Kampioenen |
![]() ![]() ![]() |
14 | 60,87% |
-IJzerfeestjes |
![]() ![]() ![]() |
8 | 34,78% |
-Reactionair |
![]() ![]() ![]() |
10 | 43,48% |
-Roomse zever |
![]() ![]() ![]() |
7 | 30,43% |
-Angsthazen |
![]() ![]() ![]() |
13 | 56,52% |
-Truttig |
![]() ![]() ![]() |
10 | 43,48% |
-Vlaggen van een gecastreerde straatkat met grootheidswaanzin |
![]() ![]() ![]() |
8 | 34,78% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 23. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Minister-President
|
![]() Zo is dat... Maar da's geen schande. Nog altijd zie je de britten de draak steken met hun britishness. Misschien moeten we dringend ons gevoel voor humor eens aanscherpen; wieweet worden we nog toonaangevend, want er valt wat af te lachen.
The pen is mightier than the sword, and considerably easier to write with. Laatst gewijzigd door Desiderius : 29 juni 2006 om 00:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
|
![]() Dat is ook een probleempje bij het conservatieve gedeelte van Vlaanderen: de nodige zelfreflexie om die humor te kunnen ontwikkelen is niet aanwezig. Ooit al eens een VB'er zien lachen om zijn eigen veralgemenende concepten?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Alleen al het woord "VB'er" doet me denken dat je graag over erg grote kammen scheert ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
|
![]() Ik zie alleszins niet veel variatie op dit forum, of is dat een slecht referentiekader?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien zie je enkel de schreeuwers. Misschien zie je degenen die relativeren en nuanceren gewoon niet. Om het even scherp te stellen, waarom zou een KP'er überhaupt interesse hebben voor berichten met nuance?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
|
![]() Citaat:
Waarom niet? Ik ben ook sceptisch tegenover bepaalde vormen van kosmopolitisme, maar ik zit niet te roepen dat monocultuur de enige uitweg is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Zeg P., is dat een grap, dat comité? In het links-forum, waarin ik helaas niet kan reageren, vraag je je nog af wat dat comité voor iets mag zijn. E nu staat het al in je handtekening?
Waarvoor staat dat eigenlijk? Want ik ben ook voor een andere (andere) politiek... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Misschien heb ik reeds gedaan wat linksen niet durven. Ik heb enkele van die roepers hier al persoonlijk via pm gecontacteerd om eens kennis te maken. Veel meer moet je niet doen om te merken dat die mensen niet de verzuurde ouwe peekes of madammen zijn waarvoor men hen graag neemt. En meestal spreken ze uit eigen ervaring en niet uit wat ze uit VB folders lezen of wat ze van de VB site oppikken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Je bent dus een beetje neger, Jan?
![]() |
#74 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
|
![]() Dat wist ik wel, en vandaar mijn repliek die tevens ironisch bedoeld was
![]() Na zovele duizenden jaren overheersing en op de kop gescheten te worden (tot vandaag de dag nog!) is dat helaas geen wonder. De post van Desiderius hieromtrent geeft perfect weer hoe de volksaard van de Vlaming tot stand is gekomen...
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
|
![]() Citaat:
De maatschappelijke problemen geraken ook niet opgelost, vermits elke traditionele partij+het VB dezelfde economisch concepten hanteren. In dit opzicht is het VB geen alternatief, maar een partij die het meest eenvoudig een ideologische constructie van de maatschappij kan doen doordringen. Kennelijk rammelt er dan toch wat in de beoefening van de praxis. Maar het kapitalisme maakt het altijd mogelijk om een welbepaald concept inzake subproletariaat duidelijk te laten omlijnen. Het geeft de andere klassen de mogelijkheid om toch nog de meest zwakke groepen te kunnen schoppen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Gelukkig dat enkelen toch nog de ironie inzien, Jantje. Ooit zal je dat ook kunnen. En je kleinkinderen zullen dan fier op je zijn!
![]() |
#79 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |