Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 29 juni 2006, 21:54   #21
Knorretje
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zijne Heerlijkheid Bekijk bericht
Ik acht het niet onmogelijk dat ik morgen ook ruzie heb met iemand op de bus. Ik acht het evenzeer niet onmogelijk dat ik me daarbij serieus opwind én dat ook de tegenpartij dat doet. Ik acht het ten slotte zelfs niet onmogelijk dat de tegenpartij een hoge bloeddruk heeft en van opwinding ter plaatse voor mijn ogen sterft.
Vertel eens, Patje, ben ik dan schuldig aan doodslag?
Het is maar de vraag wat jij onder ruzie verstaat?
Een woordenwisseling?
Of een boksmatch van 6 allochtone racisten tegen 1 ouderling ?
Knorretje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juni 2006, 21:55   #22
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patje48 Bekijk bericht
Slachtoffer overleden aan hersenvliesbloeding

BRUSSEL - Treinbestuurder Guido Demoor (54), die zaterdag het leven liet na een gewelddadig treffen met zes jongeren op een bus in Antwerpen, is overleden aan een hersenvliesbloeding. Dat blijkt uit het autopsieverslag.
Een hoge bloeddruk in combinatie met het feit dat het slachtoffer zich had opgewonden, hebben wellicht tot de hersenvliesbloeding geleid. "Deze bevindingen werpen een ander licht op de zaak, aangezien het slachtoffer dus niet overleden is ten gevolge van de slagen of schoppen die hij gekregen zou hebben", zegt advocaat Kris Luyckx.

De kwalificatie van de feiten luidt momenteel nog "opzettelijke slagen en verwondingen die ongewild de dood tot gevolg hadden". "Het is aan de rechter om te beslissen of de feiten heromschreven dienen te worden. Een belangrijke discussie daarbij is of er een oorzakelijk verband bestaat tussen het incident op de bus en het overlijden van het slachtoffer", luidt het. BELGA (BELGA)29/06/2006

Volgende stap : De zes daders worden vrijgelaten en leggen klacht neer wegens racisme van Demoor en eisen schadevergoeding van diens nabestaanden.
een vraagje...

Kris Luyckx... is dat die advocaat met zwart haar, jong Italiaans typetje...
de man die wijgerde iemand als HVT te verdedigen ?
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juni 2006, 22:00   #23
carlgustaaf
Banneling

carlgustaaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik acht het niet onmogelijk dat ik morgen ook ruzie heb met iemand op de bus. Ik acht het evenzeer niet onmogelijk dat ik me daarbij serieus opwind én dat ook de tegenpartij dat doet. Ik acht het ten slotte zelfs niet onmogelijk dat de tegenpartij een hoge bloeddruk heeft en van opwinding ter plaatse voor mijn ogen sterft.
Vertel eens, Patje, ben ik dan schuldig aan doodslag?
als ge, geholpen door 5 vrienden, en zelfs helemaal op je ééntje, minutenlang blijft inbeuken met vuisten en voeten, op een tegenstander die zelfs niet meer in staat is terug te slaan?Jawel...
Het kan inderdaad iedereen overkomen een vechtpartij te hebben, slaande ruzie met iemand, en wat zeldzamer komt het voor dat zulks afloopt met iemand's dood, maar hier liggen de zaken toch wel anders, vind je dat nu zelf ook niet?Het gaat hier niet over een vechtpartij, het lijkt meer op een SLACHTpartij, waar aan het slachtoffer niet de minste kans gegund word.Vuile lafaards!
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juni 2006, 22:01   #24
Zijne Heerlijkheid
Parlementslid

Zijne Heerlijkheid's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knorretje Bekijk bericht
Een woordenwisseling?
1/Ik acht het niet onmogelijk dat het zelfs tot een handgemeen komt tussen mij en de tegenpartij. Vertel me, Knor, ben ik dan schuldig aan doodslag?

2/ Sta me toe mezelf even te quoten:
Citaat:
En ja, de krapulletjes hebben de man afgerost, en ja, daar moeten ze hard voor worden aangepakt.
3/ Dat er racistische motieven zijn in deze zaak, is niet zeker. Dat zou ook geen rol mogen spelen, mijn inziens. (En ja, ik zou dezelfde mening hebben indien 6 Vlamingen een allochtoon hadden afgerost.)
Zijne Heerlijkheid is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juni 2006, 22:02   #25
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gsus Bekijk bericht
Het is toch overduidelijk dat de arts die de autopsie heeft uitgevoerd, gewoon de bevelen van de linkse allochtonenknuffelaars heeft gevolgd. Gewoon telefoontje van Verhofstadt en mailke van Vande Lanotte, meer had hij niet nodig om ff on record te liegen.
je vergat de voornaamste nog madam PS...

Maar daar geloof ik toch niet in hoor... een wetsdokter gaat daarvoor niet liegen !

Maar niets neemt weg dat de enorme stress ten gevolge van deze agressie door zes tegen één, door de slagen en stampen, mogelijks van onder andere een kickbokser, die bloeding heeft veroorzaakt. In een vechtpartij en zo'n plotse agressie krijg je een opstoot van adrenaline, stijgt plots bloeddruk, stijgt de hartslag en polsslag zo snel en zo hoog dat een iets oudere man dat fysisch niet aankan !
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
Oud 29 juni 2006, 22:02   #26
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knorretje Bekijk bericht
Een woordenwisseling?
mischien is het in hun boksclub de gewoonte om met 6 tegen 1 te boksen.Mooie reklame voor dat clubke, in ieder geval...hoe heet dat ook weer? Buldog Fighters?Ze zouden daar eens moeten gaan zien, of daar meer Marrokaans uitschot met ellenlange stafbladen zich oefent om Belgische burgers, en andere blanke Europeanen, te vermoorden!

Laatst gewijzigd door carlgustaaf : 29 juni 2006 om 22:05.
Oud 29 juni 2006, 22:05   #27
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
1/Ik acht het niet onmogelijk dat het zelfs tot een handgemeen komt tussen mij en de tegenpartij. Vertel me, Knor, ben ik dan schuldig aan doodslag?

2/ Sta me toe mezelf even te quoten:

3/ Dat er racistische motieven zijn in deze zaak, is niet zeker. Dat zou ook geen rol mogen spelen, mijn inziens. (En ja, ik zou dezelfde mening hebben indien 6 Vlamingen een allochtoon hadden afgerost.)
1. als je met zes tegen één er blijft op stampen, kloppen en slaan is dat DOODSLAG !!!

2. crapuul hoort niet in deze maatschappij... JUIST !!!

3. zes belgen rossen kleurling af is racisme... omgekeerd ??? NOOIT !!!

Laatst gewijzigd door ancapa : 29 juni 2006 om 22:06.
Oud 29 juni 2006, 22:07   #28
willem1940NLD
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Weet iemand hier of het mogelijk is de bloeddruk van een lijk te meten?
willem1940NLD is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juni 2006, 22:09   #29
PollyCorrect

PollyCorrect's schermafbeelding

Standaard

Euh.. Is volgens mij niet mogelijk. Of maak je een grapje door dit te vragen? Zelfs wanneer je rustiger begint te ademen daalt je bd zienderogen. Laat staan wanneer je stopt.

PollyCorrect is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juni 2006, 22:09   #30
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf Bekijk bericht
mischien is het in hun boksclub de gewoonte om met 6 tegen 1 te boksen.Mooie reklame voor dat clubke, in ieder geval...hoe heet dat ook weer? Buldog Fighters?Ze zouden daar eens moeten gaan zien, of daar meer Marrokaans uitschot met ellenlange stafbladen zich oefent om Belgische burgers, en andere blanke Europeanen, te vermoorden!
waarom zitten er zoveel in die vechtsporten ? Om zich te verdedigen ? NEEN !
Ze leren (kick)boksen of karate en andere om te leren dodelijke slagen uit te delen...

Judo, dat is een verdedigingssport !! en daar zie je ze amper !!
Oud 29 juni 2006, 22:10   #31
labyrinth
Eur. Commissievoorzitter

labyrinth's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PollyCorrect Bekijk bericht
De meeste mensen zijn in paniek de bus ontvlucht bij de eerstvolgende halte. Rara wie er misschien niet bang was om klop te krijgen - diezelfde getuigen?
Misschien een drietal mensen... ik ben ook benieuwd naar hun culturele achtergrond en waarom zij niét bang waren en toch durfden te blijven... kijken.

Zelfs versteend van schrik moeten ze iets gezien of gehoord hebben.
labyrinth is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juni 2006, 22:12   #32
PollyCorrect

Standaard

http://www.condoleance.nl/registers/register_6808.html
Oud 29 juni 2006, 22:12   #33
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Advocaat Kris Luyckx staat zevende op de VLD-lijst voor de Antwerpse gemeenteraadsverkiezingen. Hij wil zich onder meer profileren in dossiers rond veiligheid.
De keuze voor de VLD ligt voor de hand, want Luyckx was al actief bij de liberalen in zijn voormalige woonplaats Ranst.

”Te vaak hoor je mensen langs de zijkant zeggen dat de politiek te weinig doet. Ik bezondig me daar soms ook aan. Daarom wil ik nu mijn verantwoordelijkheid opnemen”, zegt Kris Luyckx.

en hij gaat dat crapuul verdedigen ?????????

Kris Luyckx, de man of advocaat die HVT niet wou verdedigen wegens racistisch moorden één maand geleden... gaat hij nu De Moor de grond inboren en de "jongeren" vrijpleiten ?

Laatst gewijzigd door ancapa : 29 juni 2006 om 22:17.
Oud 29 juni 2006, 22:15   #34
Rudy Van Nespen
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ancapa Bekijk bericht
waarom zitten er zoveel in die vechtsporten ? Om zich te verdedigen ? NEEN !
Ze leren (kick)boksen of karate en andere om te leren dodelijke slagen uit te delen...

Judo, dat is een verdedigingssport !! en daar zie je ze amper !!
En bij ons, Bujinkan Ninjutsu, staan ze te drummen, maar eens ze horen dat je een bewijs van goed gedrag en zeden moet meebrengen, dan zie je ze niet meer...

De enige constante is verandering...
Rudy Van Nespen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juni 2006, 22:18   #35
willem1940NLD

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PollyCorrect Bekijk bericht
Euh.. Is volgens mij niet mogelijk. Of maak je een grapje door dit te vragen? Zelfs wanneer je rustiger begint te ademen daalt je bd zienderogen. Laat staan wanneer je stopt.

Nee, van mij geen grapjes over zo'n onderwerp; maar er stond "hoge bloeddruk" vooraan in de draad. Indien niet meer meetbaar, dan wellicht info geweest van Medische Dienst Werkgever? En die zou hem in zo'n geval een Thalys laten besturen?
Oud 29 juni 2006, 22:19   #36
PollyCorrect

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door labyrinth Bekijk bericht
Zelfs versteend van schrik moeten ze iets gezien of gehoord hebben.
ja, en wat dan nog?

Ofwel waren het ook Belgen en Spanjaarden van Marokkaanse afkomst en daarom niet bang, ofwel...

Ik heb ook eens op een tram gestaan waar plots, vlak naast mij, een vechtpartij uitbrak tussen Bruine Broeders en Black Brothers, en die meppen vlogen rakelings langs mijn hoofd. Geen idee wie er begon, het meest of het hardst sloeg, wie wat zei of waar het om ging.

Ik zag alleen plots onwijs veel geweld en schrok me lam, wilde één ding: van die tram af.
Oud 29 juni 2006, 22:30   #37
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Ze blijven maar doen. Bij de racistisce moorden van Van Themsche wordt de zaak zo vastgemaakt dat de moordenaar geen kanten uitkan. En terecht.

Maar nu het eens gaat om een Vlaams slachtoffer dat doodgestampt is door een bende racistisch Marrokkaans crapuul gaan ze alles in het werk stellen om de laffe moordpartij een wending te geven die het toelaat om deze schorremorie "een tweede kans te geven".

Ik weet alleszins dat een aantal politici van de 'democratische' partijen ook een serieus hoge bloeddruk gaan krijgen .... op 8 oktober.

Laatst gewijzigd door Antoon : 29 juni 2006 om 22:31.
Antoon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juni 2006, 22:40   #38
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door willem1940NLD Bekijk bericht
Nee, van mij geen grapjes over zo'n onderwerp; maar er stond "hoge bloeddruk" vooraan in de draad. Indien niet meer meetbaar, dan wellicht info geweest van Medische Dienst Werkgever? En die zou hem in zo'n geval een Thalys laten besturen?
Het is wel ZEER onwaarschijnlijk dat men een risikogeval zo een trein laat besturen...die mannen worden wel medisch gevolgd zeker?
Oud 30 juni 2006, 01:19   #39
Zijne Heerlijkheid
Parlementslid

Zijne Heerlijkheid's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf Bekijk bericht
als ge, geholpen door 5 vrienden, en zelfs helemaal op je ééntje, minutenlang blijft inbeuken met vuisten en voeten, op een tegenstander die zelfs niet meer in staat is terug te slaan?Jawel...
Dus wanneer ik vecht met iemand die plots doodvalt, is er geen sprake van doodslag. Wanneer ik en 5 anderen vechten met iemand, is het wel doodslag, ook al sterft de man op identiek dezelfde manier...
Vreemd.

Citaat:
Het kan inderdaad iedereen overkomen een vechtpartij te hebben, slaande ruzie met iemand, en wat zeldzamer komt het voor dat zulks afloopt met iemand's dood, maar hier liggen de zaken toch wel anders, vind je dat nu zelf ook niet?Het gaat hier niet over een vechtpartij, het lijkt meer op een SLACHTpartij, waar aan het slachtoffer niet de minste kans gegund word.Vuile lafaards!
Crapuul. Zeker weten. Hard aanpakken. Maar geen doodslag.

Laatst gewijzigd door Zijne Heerlijkheid : 30 juni 2006 om 01:20.
Zijne Heerlijkheid is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2006, 01:29   #40
solidarnosc
Secretaris-Generaal VN

solidarnosc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard Bekijk bericht
oeioei. wat een pretbederver, die wetsdokter.
Allé naast de politici, de media, de advocaten en de politie zitten nu ook al de wetsdokters mee in dit multicultureel complot om de waarheid te verbergen. Voer voor de psychiatrie zou ik zo zeggen maar die zitten wellicht ook mee in dat complot.

Laatst gewijzigd door solidarnosc : 30 juni 2006 om 01:32.
solidarnosc is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:27.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be