![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een woordenwisseling? Of een boksmatch van 6 allochtone racisten tegen 1 ouderling ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kris Luyckx... is dat die advocaat met zwart haar, jong Italiaans typetje... de man die wijgerde iemand als HVT te verdedigen ?
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het kan inderdaad iedereen overkomen een vechtpartij te hebben, slaande ruzie met iemand, en wat zeldzamer komt het voor dat zulks afloopt met iemand's dood, maar hier liggen de zaken toch wel anders, vind je dat nu zelf ook niet?Het gaat hier niet over een vechtpartij, het lijkt meer op een SLACHTpartij, waar aan het slachtoffer niet de minste kans gegund word.Vuile lafaards! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
2/ Sta me toe mezelf even te quoten: Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Maar daar geloof ik toch niet in hoor... ![]() Maar niets neemt weg dat de enorme stress ten gevolge van deze agressie door zes tegen één, door de slagen en stampen, mogelijks van onder andere een kickbokser, die bloeding heeft veroorzaakt. In een vechtpartij en zo'n plotse agressie krijg je een opstoot van adrenaline, stijgt plots bloeddruk, stijgt de hartslag en polsslag zo snel en zo hoog dat een iets oudere man dat fysisch niet aankan !
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() mischien is het in hun boksclub de gewoonte om met 6 tegen 1 te boksen.Mooie reklame voor dat clubke, in ieder geval...hoe heet dat ook weer? Buldog Fighters?Ze zouden daar eens moeten gaan zien, of daar meer Marrokaans uitschot met ellenlange stafbladen zich oefent om Belgische burgers, en andere blanke Europeanen, te vermoorden!
Laatst gewijzigd door carlgustaaf : 29 juni 2006 om 22:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2. crapuul hoort niet in deze maatschappij... JUIST !!! 3. zes belgen rossen kleurling af is racisme... omgekeerd ??? NOOIT !!!
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. Laatst gewijzigd door ancapa : 29 juni 2006 om 22:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Weet iemand hier of het mogelijk is de bloeddruk van een lijk te meten?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
|
![]() Euh..
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze leren (kick)boksen of karate en andere om te leren dodelijke slagen uit te delen... Judo, dat is een verdedigingssport !! en daar zie je ze amper !!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Zelfs versteend van schrik moeten ze iets gezien of gehoord hebben.
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Advocaat Kris Luyckx staat zevende op de VLD-lijst voor de Antwerpse gemeenteraadsverkiezingen. Hij wil zich onder meer profileren in dossiers rond veiligheid.
De keuze voor de VLD ligt voor de hand, want Luyckx was al actief bij de liberalen in zijn voormalige woonplaats Ranst. ”Te vaak hoor je mensen langs de zijkant zeggen dat de politiek te weinig doet. Ik bezondig me daar soms ook aan. Daarom wil ik nu mijn verantwoordelijkheid opnemen”, zegt Kris Luyckx. en hij gaat dat crapuul verdedigen ????????? ![]() Kris Luyckx, de man of advocaat die HVT niet wou verdedigen wegens racistisch moorden één maand geleden... gaat hij nu De Moor de grond inboren en de "jongeren" vrijpleiten ? Laatst gewijzigd door ancapa : 29 juni 2006 om 22:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Minister-President
|
![]() En bij ons, Bujinkan Ninjutsu, staan ze te drummen, maar eens ze horen dat je een bewijs van goed gedrag en zeden moet meebrengen, dan zie je ze niet meer...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
|
![]() Nee, van mij geen grapjes over zo'n onderwerp; maar er stond "hoge bloeddruk" vooraan in de draad. Indien niet meer meetbaar, dan wellicht info geweest van Medische Dienst Werkgever? En die zou hem in zo'n geval een Thalys laten besturen?
![]() |
#36 | |
|
![]() Citaat:
Ofwel waren het ook Belgen en Spanjaarden van Marokkaanse afkomst en daarom niet bang, ofwel... Ik heb ook eens op een tram gestaan waar plots, vlak naast mij, een vechtpartij uitbrak tussen Bruine Broeders en Black Brothers, en die meppen vlogen rakelings langs mijn hoofd. Geen idee wie er begon, het meest of het hardst sloeg, wie wat zei of waar het om ging. Ik zag alleen plots onwijs veel geweld en schrok me lam, wilde één ding: van die tram af. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze blijven maar doen. Bij de racistisce moorden van Van Themsche wordt de zaak zo vastgemaakt dat de moordenaar geen kanten uitkan. En terecht.
Maar nu het eens gaat om een Vlaams slachtoffer dat doodgestampt is door een bende racistisch Marrokkaans crapuul gaan ze alles in het werk stellen om de laffe moordpartij een wending te geven die het toelaat om deze schorremorie "een tweede kans te geven". ![]() Ik weet alleszins dat een aantal politici van de 'democratische' partijen ook een serieus hoge bloeddruk gaan krijgen .... op 8 oktober. Laatst gewijzigd door Antoon : 29 juni 2006 om 22:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() Het is wel ZEER onwaarschijnlijk dat men een risikogeval zo een trein laat besturen...die mannen worden wel medisch gevolgd zeker?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Vreemd. Citaat:
Laatst gewijzigd door Zijne Heerlijkheid : 30 juni 2006 om 01:20. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Allé naast de politici, de media, de advocaten en de politie zitten nu ook al de wetsdokters mee in dit multicultureel complot om de waarheid te verbergen. Voer voor de psychiatrie zou ik zo zeggen maar die zitten wellicht ook mee in dat complot.
![]() Laatst gewijzigd door solidarnosc : 30 juni 2006 om 01:32. |
![]() |
![]() |