![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Europees Commissaris
|
![]() [quote=carlgustaaf;1784567]hier heb ik het natuurlijk over de 6 moordenaars, en over al de andere schoften van arabische afkomst en/of die moslim zijn, die zich geregeld aan geweldplegingen schuldig maken in dit land, en de rest van de wereld.Dat ze talrijk zijn is mijn schuld niet, dat moet ge mij niet verwijten.En dat ALLE moslims brutale boeven & doodslagers zijn heb ik nog nooit beweerd.[/quote]
Maar het scheelt nie veel ... ![]()
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
en je zult lezen hoe ook zwarten gestigmatiseerd worden. Lees wat meer op dit forum, en je zult lezen hoe men denkt over het "gele gevaar" En hollanders zijn nu eenmaal wittekes gelijk wij he, we hebben zelfs een stuk van de geschiedenis in eenzelfde land gewoond ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
er mag dringend wat ernstiger gediscussieerd worden op dit forum.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Zeker als je bepaalde groepen concentreert zoals met vreemdelingen 't geval is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Banneling
|
![]() [quote=PelgrimForever;1785808]
Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Banneling
|
![]() hoe dichter dat mensen opéén leven hoe meer onlust, dat is reeds overduidelijk,en sinds lang bewezen.Dwing dan ook nog zeér verschillende bevolkingen om zo een overbevolkt grondgebied te delen, en je hebt beslist gewelddadige toestanden...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Burger
|
![]() Gooooooooh, echt waar ???
![]() Hoe zou je zelf zijn indien er een hoop idioten vinden dat je beter van de aardbodem verdwijnt ? Zal wel een IMI Jericho geweest zijn. Een goed wapen dat zijn actieve bijdrage heeft geleverd in het verminderen van het aantal moslims in de wereld. Jammer dat ik er geen kon vinden. Peis dat ze ze ginder te hard nodig hadden ![]()
![]() |
#111 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#112 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als je kansarmoede concentreert krijg je problemen ... Is het echt zo moeilijk te snappen voor je ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Europees Commissaris
|
![]() Oorspronkelijk bericht door PelgrimForever [IMG]images/misc/backlink.gif[/IMG]
Waarvoor dank aan de moderatie, er mag dringend wat ernstiger gediscussieerd worden op dit forum. Je berichten worden niet voor niks weggeknipt ?
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Europees Commissaris
|
![]() kansarmoede samen"dwingen" ...
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Europees Commissaris
|
![]() [quote=carlgustaaf;1785828]
Citaat:
En ja, jij insinueerd met je vage beweringen wel degelijk dat alle arabieren, en algemener, moslims, misdadigers zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
want blijkbaar moet je nogal fascistisch ineenzitten om voor jouw als aanvaardbaar door te gaan. De dag dat jij mij als normaal en aanvaardbaar beschouwd ga ik me pas echt zorgen maken ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Europees Commissaris
|
![]() [quote=carlgustaaf;1785828]
Citaat:
1) jij hebt mij helemaal niets aan te raden ![]() Jij kunt net zoals iedereen ernstig posten, en als je over de schreef gaat, dan ondervindt je de gevolgen. Da's niet mijn verantwoordelijkheid, maar die van de moderatie. 2) Je doet me denken aan een experiment die ooit is uitgevoerd. Het gegeven: een kooi met enkele apen, een tros bananen aan het plafond bevestigd en een touw om er naar toe te klimmen. Da's zowat de kat bij de melk zetten, het eerste wat die apen doen is naar de bananen klimmen. En nu het experimentele gedeelte. De apen worden afgestraft als ze naar de bananen klimmen. Na een tijdje weten ze het en laten ze die bananen voor wat ze zijn. Vervolgens brengen ze nog een aap bij die groep en stoppen ze hun inmenging om die bananen te "beschermen". Wat gebeurd er ? Die aap ziet de bananen, en ja hoor, daar gaat ie ... Maar wat gebeurt er nu ? De eerste groep apen reageert onmiddelijk, die aap wordt door de groep op niet al te diplomatische manier duidelijk gemaakt dat em die bananen beter met rust laat. Vreemd, niet ? Het wordt nog vreemder ... Er wordt nog een aap aangevoerd. Uiteraard herhaalt het voorgaande scenario zich, maar ... Wat opvalt is dat de aap, die door de initiële groep is afgestraft, nu niet alleen meedoet met die groep, maar gewoon het nog erger afgeeft op de laatst geïntroduceerde aap. Waarmee uw felle reactie aangaande de "moderatie knip" weleens verklaard zou kunnen zijn ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]()
![]() Al is de nestbevuiler nog zo groot, het ontvangen van dopgeld brengt hem zelden in gewetensnood... Waar een Bill is, is een weg... Laatst gewijzigd door Bill : 1 juli 2006 om 13:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Minister
|
![]() Citaat:
't Is maar om elk misverstand te vermijden: ik vermoed dat je "insinueert" schrijven wou?"Alle" is nogal generaliserend. Het is wel zo dat veel erop wijst dat aanhangers van de mohammedaanse leer gemakkelijk tot geweld overgaan. Dat is zo in alle gebieden waar een meerderheid of een belangrijke minderheid van de bevolking de mohammedaanse leer aanhangt: Indonesië, de Filippijnen, Thailand, China, Bangladesh, India, Pakistan, Afghanistan, Iran, Irak, Rusland, Turkije, Libanon, Palestina, Egypte, Soedan, ... tot in Marokko, Nigeria en Ivoorkust, om het nog even niet te hebben over New York, Madrid en Londen. Reeds lang wordt vastgesteld dat de mohammedaanse wereld voor meer dan 50% van alle conflicten in de wereld verantwoordelijk is, terwijl zij naar eigen beweringen slechts 20% van de wereldbevolking uitmaken. |
|
![]() |
![]() |