![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Aan de deelnemers van die manifestaties één duidelijke boodschap: wie wind zaait, zal storm oogsten. Tegenacties die dagen zijn niet uitgesloten. Uiteraard zal alles in overleg gebeuren met de Vlaams Belang partij. Immers het is een zeer belangrijke en delicate periode. De festivals voor de zgn verdraagzaamheid, zal één gevolg hebben. De polarisatie binnen de Vlaamse volksgemeenschap tussen de ene kant van het cordon en de andere kant zal steeds groter worden. Dit is dan ook zeer negatief voor Vlaanderen en dit festival beschouw ik dan ook als verraad tegenover Vlaanderen en haar volk. Laatst gewijzigd door Max van Dietschland : 3 juli 2006 om 17:04. |
|
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() [quote=max4westland;1799321]Een schande dat een goede zangeres als Laura Lynn hier aan mee doet. Ik trek dan ook met onmiddelijke ingang mijn steun in voor de zangeres. Politiek is immers veel belangrijker dan muziek.
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]() tja het regime zal alle middelen gebruiken hé. De peilibngen wijzen op een volgende dijkbreuk die het cordon zou kunnen wegspoelen.
En de systeemnarren doe vrolijk mee... want stel je voor dat je in het verdomhoekje geplaatst zal worden. Het echte festival van de democratie komt een week later. En dat zal voor de PC'ten eerder een tranendal worden. |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
#5 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik vind festivals tegen racisme en onverdraagzaamheid een goed initiatief, maar wat heeft het Vlaams Belang daar nu weer mee te maken ? Zijn die optredens gratis ? |
|
![]() |
![]() |
#6 |
Vreemdeling
|
![]() Al die artiesten die meedoen op1oktober die hebben er voor mij gelegen,maar ja alles is zeker goed om wat publiciteit te hebben voor die zangers,en waarschijnlijk als hoofd act zullen ze die 2 allochtonen die vandaag zijn vrijgelaten en die bij het de busincident betrokken waren,hun verhaal laten doen,en hun onschuld laten uitschreeuwen voor heel Belgié. En iedereen zal medelijden hebben want ja,het leven van een allochtoon in dit land is not easy!!!!!!! Want wij zijn allemaal racisten volgens hun en ze krijgen hier nooit geen kansen!!!!!!!!! Ik hoop en ik denk dat de stad Antwerpen de week na dit concert ook wel in rouw zal zijn,want het zal weer een zwarte zondag worden
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Minister-President
|
![]() tom barman zei dat het tegen het VB gericht was...en ze doen het ook niet toevallig net voor de verkiezingen. hebben zoeits al niet gedaan.
racismeis idd verwerpelijk , maar het is juist door teveel verdraagzaamheid tegenover bvb overlast etc dat men racisme kweekt. |
![]() |
![]() |
#8 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#9 |
Parlementslid