Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord

Discussietools
Oud 3 juli 2006, 21:33   #1261
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patriot! Bekijk bericht
Ik hoop dat Rudy inziet, voor hij weer begint te BUB-bashen dat het hier dikwijls gaat over uitspraken van ex-leden zoals Yann Verbeeck (flaminganten en verkeersagressie, wraaksein, etc) of Cedric Vloemans (frietkoten, flaminganten mag je in elkaar slaan, etc).
Begrijp ik het nu goed dat de BUB bij monde van u en diens voorzitter zich volledig distancieert van de verschillende uitspraken, stellingen en meningen van deze twee voormalige leden?
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juli 2006, 21:37   #1262
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BCD Bekijk bericht
U verwart de zaken een beetje hé. Af en toe een lichte verdraiing en onze Jan is ook gelukkig.
Hahahaha! Weet u dan niet dat de BUB getracht heeft prins Laurent voor haar kar te spannen? Dat dit echter op een grote sisser afliep? Bent u daar echt niet van op de hoogte? Er is daar zelfs door een bubbel een draad over geopend toen...

't Ging inderdaad niet om het erelidmaatschap maar wel om het lijsttrekkerschap dat Laurent werd aangeboden. Al even hilarisch!

Laatst gewijzigd door Jan van den Berghe : 3 juli 2006 om 21:38.
Oud 3 juli 2006, 21:40   #1263
BCD
Gouverneur

BCD's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar BCD Stuur een bericht via Skype™ naar BCD
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Begrijp ik het nu goed dat de BUB bij monde van u en diens voorzitter zich volledig distancieert van de verschillende uitspraken, stellingen en meningen van deze twee voormalige leden?
Ja, bij jullie zijn het toch ook alle quitters die beladen worden met de zonden van Israel.
Nu, ze zeggen altijd wie niks doet kan niks verkeerd doen hé
Trouwens Jantje, wij wachten vol ongeduld op uw recente informatie. Blijkbaar toch niet altijd even eerlijk?
Of hoe groot die verschillen ook wel weer zijn.
BCD is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juli 2006, 21:50   #1264
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
U verwart de zaken een beetje hé. Af en toe een lichte verdraiing en onze Jan is ook gelukkig.
Was er dan geen zaak Wilmots en werd de Lorre niet ergens voor gevraagd? (wat hij weigerde)
Oud 3 juli 2006, 21:54   #1265
BCD
Gouverneur

BCD's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Was er dan geen zaak Wilmots en werd de Lorre niet ergens voor gevraagd? (wat hij weigerde)
Neen Laurent werd geen erelidmaatschap aangeboden! zoals er hier staat http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=1258
Oud 3 juli 2006, 21:56   #1266
BCD
Gouverneur

BCD's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ja het is niet omdat VB al drie jaar de kont van Dedecker aan het likken is en die laatste het reeds meerdere malen heeft afgewezen dat men dit nu een blunder moeten noemen, ofwel?

Laatst gewijzigd door BCD : 3 juli 2006 om 21:56.
Oud 3 juli 2006, 21:57   #1267
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ja, bij jullie zijn het toch ook alle quitters die beladen worden met de zonden van Israel.
Trouwens Jantje, wij wachten vol ongeduld op uw recente informatie. Blijkbaar toch niet altijd even eerlijk?
Waar heb ik geschreven dat ik "recente informatie" had? Waar? En wanneer? Misschien eens leren lezen.

U antwoordt evenwel niet op de vraag. Ik herhaal die dus nogmaals: distancieert de BUB bij monde van u, Patriot en Hans1 zich van de uitspraken van de voormalige leden?
Oud 3 juli 2006, 21:58   #1268
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Jan is eerlijk.

Iets dat ik van jullie niet kan zeggen vermits jullie je vandaag pas distanciëren van de uitspraken van de bestuursleden die het aftrapten.

Distanciëren jullie je nu ook van uitspraken zoals deze?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patriot

De nationale 'voorzitter' Hanske van de Cauter, die is omwille van zijn stralende ego ondertussen wel bekend genoeg.

De ondervoorzitter kan geen Nederlands.

De nationale secretaris is tevens lokaal coördinator van Mechelen en Lier, Verantwoordelijke voor media en communicatie, Ondervoorzitter van BUB Antwerpen en vermoedelijk ook jongerenvoorzitter.

De afdeling Antwerpen levert goed werk, niets op aan te merken.
Van de afdeling volgden inderdaad Davy en Yves mij.

Tevens stapte Stijn Huysmans van de afdeling Turnhout op. Deze afdeling bestaat niet meer.

De drie leden van het bestuur van de afdeling Limburg beslissen op 24 januari of ze bij de BUB blijft of niet.

De afdeling Oost-Vlaanderen bestaat bij mijn weten uit 1 persoon, sinds de ondervoorzitster maanden geleden ontslag nam en de coördinator van Gent overstapte met mij.

De afdeling Brabant wordt geleid door Debatty, ex-lid van het FDF. Als hij zijn Leuvens leden al aanschrijft zal 't in 't Frans zijn. Overigens had ik net voor mijn vertrek nog een aantal Leuvense mensen aangetrokken. Zij volgen mij ook.

De afdelingen West-Vlaanderen, Luik, Namen, Luxemburg, Henegouwen... tja

Zo.
Oud 3 juli 2006, 21:59   #1269
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ja het is niet omdat VB al drie jaar de kont van Dedecker aan het likken is en die laatste het reeds meerdere malen heeft afgewezen dat men dit nu een blunder moeten noemen, ofwel?
Wat heeft de Lorre met het VB te maken?
Oud 3 juli 2006, 22:06   #1270
BCD
Gouverneur

BCD's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Jan is eerlijk.

Iets dat ik van jullie niet kan zeggen vermits jullie je vandaag pas distanciëren van de uitspraken van de bestuursleden die het aftrapten.

Distanciëren jullie je nu ook van uitspraken zoals deze?
Jongen toch, je hebt het nog steeds niet door hé. Waar is mij BUB avatarke, waar is mijn verwijzing naar de BUB. Mocht je nog altijd niet begrepen hebben, ik maak géén deel uit van BUB. Wanneer je mij iets te laste wil leggen doe dat dan, maar val me niet lastig met uitspraken die zelfs al dateren van vóór ik hier op het forum kwam.
Als Jan zó eerlijk is waar blijft die recente info dan? Hij is altijd de eerste om een belgicistje te counteren maar nu blijft hij toch stil hé...
Oud 3 juli 2006, 22:10   #1271
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Jongen toch, je hebt het nog steeds niet door hé. Waar is mij BUB avatarke, waar is mijn verwijzing naar de BUB. Mocht je nog altijd niet begrepen hebben, ik maak géén deel uit van BUB.
Nog eentje die zich distancieert van de bub.

Wie zou er eigenlijk nog overschieten buiten Hans, Ruben en Patriot?

Ik krijg stilaan de indruk dat het al charijn is voor de bubbeldood.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juli 2006, 22:11   #1272
BCD
Gouverneur

BCD's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Waar heb ik geschreven dat ik "recente informatie" had? Waar? En wanneer? Misschien eens leren lezen.

U antwoordt evenwel niet op de vraag. Ik herhaal die dus nogmaals: distancieert de BUB bij monde van u, Patriot en Hans1 zich van de uitspraken van de voormalige leden?
http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=1116
Hier wekt u de indruk dat uw bron nog steeds aanwezig is in de BUB rangen. Nu zoals u dan ook weet wordt er heel wat gemaild naar ALLE leden, dus ... ook naar uw bron.
Tenzij u nu zegt dat u geen contact meer hebt met de betrokken persoon.
Oud 3 juli 2006, 22:13   #1273
BCD
Gouverneur

BCD's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Nog eentje die zich distancieert van de bub.

Wie zou er eigenlijk nog overschieten buiten Hans, Ruben en Patriot?

Ik krijg stilaan de indruk dat het al charijn is voor de bubbeldood.
Ik zeg enkel dat ik geen deel uitmaak van de BUB en mij dus niet moet verantwoorden voor hun uitspraken en zeker niet die van 3 jaar geleden.
Oud 3 juli 2006, 22:16   #1274
Kim
Secretaris-Generaal VN

Kim's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Kim Stuur een bericht via Skype™ naar Kim
Standaard

Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=1116
Hier wekt u de indruk dat uw bron nog steeds aanwezig is in de BUB rangen. Nu zoals u dan ook weet wordt er heel wat gemaild naar ALLE leden, dus ... ook naar uw bron.
Tenzij u nu zegt dat u geen contact meer hebt met de betrokken persoon.
Blijkbaar is Jan degene die eens moet leren lezen (en liefst verder dan z'n neus lang is).
Kim is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juli 2006, 23:42   #1275
Rudy Van Nespen
Minister-President

Standaard

Citaat:
Ik hoop dat Rudy inziet, voor hij weer begint te BUB-bashen dat het hier dikwijls gaat over uitspraken van ex-leden zoals Yann Verbeeck (flaminganten en verkeersagressie, wraaksein, etc) of Cedric Vloemans (frietkoten, flaminganten mag je in elkaar slaan, etc).

Ja, nu kan de BUB niks meer verweten worden: "we hebben al diegenen die idiote uitspraken deden (waar we toen uiteraard 100% mee akkoord gingen) nu buiten gezet. Zo blijft het duidelijk dat wij dat niet doen..."

Euh Patriot, ik weet niet of je de discussie een beetje gevolgd hebt, maar euhh, uw Partij-LIJDER -express op die manier geschreven - lijdt aan meer dan alleen maar grootheidswaanzin...
Als je idiote vergelijkingen begint te maken tussen BUB en Pim Fortuyn, dan weet ik dat een tijdelijk -of zelfs permanent - verblijf bij de Broeders van Liefde echt geen kwaad zou kunnen hoor!

De enige constante is verandering...
Rudy Van Nespen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juli 2006, 23:56   #1276
Rudy Van Nespen
Minister-President

Standaard

Citaat:
Ik klaag niet. Voor mij zijn dit geen blunders. Van Nespen hemelt Vloemans en Co echter op: de BUB doet niet anders dan blunders maken, terwijl de huidige UNIE-mensen allemaal rechtlijnige politici (zoals hemzelf ) zijn. Uitgaande van zijn definitie van 'blunders' bewijst dit toch wel het tegendeel.
Laat me effe verklaren waarom ik die gasten 'ophemel'.
Met het aantal contacten die ik met de BUB heb gehad heb ik een duidelijk onderscheid kunnen maken tussen zij, waarmee echt te praten viel en de anderen, die enkel aan hun ego dachten.

Ik heb vooral véél sympathie voor Ceric Vloemans, omdat hij de ogen niet sluit voor de werkelijkheid, hoewel hij soms idealistisch loyaal tegenover de BUB-Führer bleef.

Hij is, in mijn ogen, veel bekwamer om een Belgicistische partij te leiden dan de BUB-Führer. Hij durft tenminste de juiste vragen stellen!

Het meest belangrijke voor mij is dat hij de spreuk "Eendracht maakt macht" wel degelijk in het hart draagt, terwijl het voor de BUB een holle spreuk blijft, omdat de BUB het moet hebben van aandacht, niet van kiezers.

BUB: een club losers! Een stel attention-addicts, dat nog zooo veel te leren heeft!

Laatst gewijzigd door Rudy Van Nespen : 3 juli 2006 om 23:57.
Oud 3 juli 2006, 23:58   #1277
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Van Nespen Bekijk bericht
BUB: een club losers! Een stel attention-addicts, dat nog zooo veel te leren heeft!
Best mogelijk, maar ge moet onze potentiële 'brothers in arms' niet te ostentatief tegen de haren instrijken.
Negeer hun onzin, en steun ze op de punten waar ze gelijk hebben.
Oud 4 juli 2006, 00:02   #1278
Rudy Van Nespen
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Best mogelijk, maar ge moet onze potentiële 'brothers in arms' niet te ostentatief tegen de haren instrijken.
Negeer hun onzin, en steun ze op de punten waar ze gelijk hebben.
Sorry Staaf, maar een partij die onze zaak meer kwaad dan goed doet verdient het niet om gesteund te worden.
Zulke gasten verdwijnen beter uit het gezichtsveld, omdat ze ons werk om ernstige argumenten te proberen aanbrengen, door hun idiote gedoe, bij voorbaat kapot maken.

Als het aan mij lag, dan was de BUB bij deze VOLTOOID VERLEDEN TIJD!

Oud 4 juli 2006, 00:21   #1279
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Van Nespen Bekijk bericht
Sorry Staaf, maar een partij die onze zaak meer kwaad dan goed doet
Is dat echt en objectief het geval?

Citaat:
Zulke gasten verdwijnen beter uit het gezichtsveld, omdat ze ons werk om ernstige argumenten te proberen aanbrengen, door hun idiote gedoe, bij voorbaat kapot maken.
Een ludieke toets is m.i. nooit weg.
Een beetje humor, wat zelfrelativering,......... allemaal mooie deugden die de BuB zeker van tijd tot tijd beoefende.

Citaat:
Als het aan mij lag, dan was de BUB bij deze VOLTOOID VERLEDEN TIJD!
Je kan geen omelet bakken zonder een ei te breken.
Alle baten helpen.
Oud 4 juli 2006, 02:55   #1280
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Silhoutte Bekijk bericht
"Ik geloof niet echt in een toekomst in een Belgische context. Ik bedoel: de toekomst van de christen-democratie die zich baseert op een Belgische realiteit. Dit is voorbij. Met het Lambermont-congres, ongeveer in dezelfde periode, is die bladzijde omgeslagen. Wij moeten meer dan ooit vertrekken vanuit Vlaanderen."

Yves Leterme
Lees het artikel ,,Ik ben zelf de zoon van een Franstalige'' in het nieuwsblad van 21/05/05
tomm is nu online   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:36.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be