![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1261 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1262 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
't Ging inderdaad niet om het erelidmaatschap maar wel om het lijsttrekkerschap dat Laurent werd aangeboden. Al even hilarisch! Laatst gewijzigd door Jan van den Berghe : 3 juli 2006 om 21:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1263 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Nu, ze zeggen altijd wie niks doet kan niks verkeerd doen hé Trouwens Jantje, wij wachten vol ongeduld op uw recente informatie. Blijkbaar toch niet altijd even eerlijk?
![]() |
![]() |
![]() |
#1264 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Was er dan geen zaak Wilmots en werd de Lorre niet ergens voor gevraagd? (wat hij weigerde)
![]() |
#1265 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#1266 | |
Gouverneur
|
![]() Ja het is niet omdat VB al drie jaar de kont van Dedecker aan het likken is en die laatste het reeds meerdere malen heeft afgewezen dat men dit nu een blunder moeten noemen, ofwel?
Laatst gewijzigd door BCD : 3 juli 2006 om 21:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1267 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U antwoordt evenwel niet op de vraag. Ik herhaal die dus nogmaals: distancieert de BUB bij monde van u, Patriot en Hans1 zich van de uitspraken van de voormalige leden? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1268 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Iets dat ik van jullie niet kan zeggen vermits jullie je vandaag pas distanciëren van de uitspraken van de bestuursleden die het aftrapten. Distanciëren jullie je nu ook van uitspraken zoals deze? Citaat:
![]() |
![]() |
#1269 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat heeft de Lorre met het VB te maken?
![]() |
#1270 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Als Jan zó eerlijk is waar blijft die recente info dan? Hij is altijd de eerste om een belgicistje te counteren maar nu blijft hij toch stil hé...
![]() |
![]() |
![]() |
#1271 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie zou er eigenlijk nog overschieten buiten Hans, Ruben en Patriot? Ik krijg stilaan de indruk dat het al charijn is voor de bubbeldood. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1272 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Hier wekt u de indruk dat uw bron nog steeds aanwezig is in de BUB rangen. Nu zoals u dan ook weet wordt er heel wat gemaild naar ALLE leden, dus ... ook naar uw bron. Tenzij u nu zegt dat u geen contact meer hebt met de betrokken persoon.
![]() |
![]() |
![]() |
#1273 | |
Gouverneur
|
![]() Ik zeg enkel dat ik geen deel uitmaak van de BUB en mij dus niet moet verantwoorden voor hun uitspraken en zeker niet die van 3 jaar geleden.
![]() |
![]() |
![]() |
#1274 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#1275 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Ja, nu kan de BUB niks meer verweten worden: "we hebben al diegenen die idiote uitspraken deden (waar we toen uiteraard 100% mee akkoord gingen) nu buiten gezet. Zo blijft het duidelijk dat wij dat niet doen..." Euh Patriot, ik weet niet of je de discussie een beetje gevolgd hebt, maar euhh, uw Partij-LIJDER -express op die manier geschreven - lijdt aan meer dan alleen maar grootheidswaanzin... Als je idiote vergelijkingen begint te maken tussen BUB en Pim Fortuyn, dan weet ik dat een tijdelijk -of zelfs permanent - verblijf bij de Broeders van Liefde echt geen kwaad zou kunnen hoor! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1276 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Met het aantal contacten die ik met de BUB heb gehad heb ik een duidelijk onderscheid kunnen maken tussen zij, waarmee echt te praten viel en de anderen, die enkel aan hun ego dachten. Ik heb vooral véél sympathie voor Ceric Vloemans, omdat hij de ogen niet sluit voor de werkelijkheid, hoewel hij soms idealistisch loyaal tegenover de BUB-Führer bleef. Hij is, in mijn ogen, veel bekwamer om een Belgicistische partij te leiden dan de BUB-Führer. Hij durft tenminste de juiste vragen stellen! Het meest belangrijke voor mij is dat hij de spreuk "Eendracht maakt macht" wel degelijk in het hart draagt, terwijl het voor de BUB een holle spreuk blijft, omdat de BUB het moet hebben van aandacht, niet van kiezers. BUB: een club losers! Een stel attention-addicts, dat nog zooo veel te leren heeft! Laatst gewijzigd door Rudy Van Nespen : 3 juli 2006 om 23:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1277 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Negeer hun onzin, en steun ze op de punten waar ze gelijk hebben.
![]() |
![]() |
![]() |
#1278 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Zulke gasten verdwijnen beter uit het gezichtsveld, omdat ze ons werk om ernstige argumenten te proberen aanbrengen, door hun idiote gedoe, bij voorbaat kapot maken. Als het aan mij lag, dan was de BUB bij deze VOLTOOID VERLEDEN TIJD! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1279 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Een beetje humor, wat zelfrelativering,......... allemaal mooie deugden die de BuB zeker van tijd tot tijd beoefende. Citaat:
Alle baten helpen.
![]() |
![]() |
![]() |
#1280 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |