![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat Is Dat Super Naief Wat Ik Hier Allemaal Lees.
Iedereen Weet Toch Dat Jonge Allochtonen Marokkanen Alles Samen Doen.dus Niet Zo Hipocriet Doen Mensen
![]() |
#102 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Banneling
|
![]() ja, al die arme Marrokaantjes zijn véél te kansarm. Voor hun eigen welzijn moeten we hen dit vréselijk land buitenzetten...ze verliezen hier hun tijd.In het thuisland zijn er veel meer mogelijkheden om zich te ontplooien...een betere toekomst, en veel meer naastenliefde vantwegen hun landgenoten als hier in het norse, koude, racistische België!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Banneling
|
![]() Kansarmoede bij jonge allochtonen? Laat me niet lachen!!! Hoe komt het dan dat zij met dure BMW's rondrijden?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() BMW's van 10jaar oud met 200.000km op de teller zijn echt niet zo duur.
![]() |
#108 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
" Art. 10. § 1. Verdachten worden geacht onschuldig te zijn zolang zij niet veroordeeld zijn door een veroordeling die in kracht van gewijsde is gegaan. § 2. Bij de omgang met verdachten moet elke schijn vermeden worden dat hun vrijheidsbeneming het karakter heeft van een straf. Art. 11. Behoudens wanneer zij met het oog op de deelname aan gemeenschappelijk georganiseerde activiteiten schriftelijk met het tegendeel instemmen, worden verdachten gescheiden van de veroordeelden gehouden. Art. 12. De verdachten dienen de nodige faciliteiten, verenigbaar met de orde en de veiligheid, te genieten om hun recht van verdediging zo goed mogelijk te behartigen in de rechtsprocedure waarin zij betrokken zijn. Art. 13. § 1. Bij de uitvoering van de vrijheidsbenemende maatregel wordt het regime aangepast aan de vereisten inzake de eerbiediging van het beginsel van het vermoeden van onschuld. § 2. Behoudens de beperkingen door of krachtens de wet gesteld worden aan verdachten alle faciliteiten verleend die verenigbaar zijn met de orde en de veiligheid."
![]() |
![]() |
#109 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat er verhoudinggewijs even veel armoede heerst bij allochtonen dan bij Vlamingen
![]() |
#110 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
En inderdaad het snelrecht is snel"weg" gegaan......
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Das juist,ze gedragen zich altijd niet zoals het hoort
![]() |
#113 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Wie zegt u dat ik nooit eens werd aangevallen door allochtonen? ![]()
![]() |
![]() |
#114 |
|
![]() Dat zult ge dan wel zelf uitgelokt hebben...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Tja, maar als ze positief moeten gediscrimineerd worden om werk te vinden, zijn het weer allochtonen en marokkanen en minderheden.
Het gekende pamperbeleid. Zouden deze 6 geen kindergeld ontvangen hebben ? Hebben zij geen toegang tot het onderwijs gehad ?.....waar zaten de ouders ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De derde keer wel, inderdaad. Ik had hen gevraagd te stoppen met blowen in de metro (niet dat ik tegen blowen ben, verre van, maar dit midden in de mensen doen, toont weinig respect, dus ben ik tussengekomen).
![]()
![]() |
#117 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | ||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Totaal niet van de kapkes en ook niet van een rechtsysteem dat zo links draait als de pest (ik zeg ook niet dat het compleet rechts moet draaien maar mochten een paar Belgen een marok ineenslaan en er stonden er een paar "op te kijken" zouden ze wel medeplichtig zijn !) en u verdedigd dit nog Citaat:
![]() Citaat:
Natuurlijk omdat de huidige straathoekwerking bestaat uit mensen die zich liever bezighouden met zich te vereenzelvigen met een cultuur, en zich zowat het ganse jaar op vakantie wanen en natuurlijk ook liever bij een gezin komen die ze een kop echte koffie aanbiedt dan bij een gezin die de deur voor hun neus dichtslaat omdat zoon lief rel aan't schoppen is en ze liever niet weten dat een straathoekwerker daarvan op de hoogte komt. En het gaat nog verder, ze gaan zelf kleine baldadigheden doen (zie maar die Peter Claes uit Deurne) dus denk je dan dat straathoekwerkers zich ook maar 1 moment moeite gaan doen om wat bij te brengen aan de mensen in hun wijk? mss een klein beetje met degene waar ze overeen mee komen, tegen de andere zijn ze ogenschijnlijk vriendelijk en hopen ze dat ze niet met hun problemen geconfronteerd raken. En om alles in harmonie te laten verlopen doen ze dan wel een plantjes actie ofzo "om de buurt op te fleuren"... tja mss kunnen ze die mensen wat kleurboeken geven, meer zijn ze toch niet waard. Laatst gewijzigd door Bierke : 4 juli 2006 om 15:43. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | ||
|
![]() Citaat:
Ondanks onze overduidelijke meningsverschillen moet ik u twee dingen nageven: 1. Ik bedank u oprecht voor uw geduld om gefundeerd op mijn stellingen in te gaan. 2. Het is inderdaad waar dat de hitte mijn humeur danig op de proef stelt, zodat ik over dingen die mij in een redelijke gemoedstoestand al storen soms uit de bocht vlieg. Mijn excuses daarvoor. A: De termen "vunzig" en "krapuul" had ik gebruikt in samenhang met de feiten die al dan niet werden gepleegd. Als ge de zaken oppervlakkig en zwart - wit bekijkt, ziet het er sterk zo uit: één man door zes aangevallen, zes man met moeite opgepakt (twee werden door hun broeders beschermd, waardoor de arrestatie bemoeilijkt werd). Op die manier bekeken kunt ge behoorlijk gefrustreerd geraken en soms uit woede racistische termen gebruiken. B: Wanneer ik heb heb over allochtonen, heb ik het over mensen van vreemde oorsprong. Mijn mening is - die hoeft ge niet te delen, da's een kwestie van interpretatie - dat mensen van vreemde origine allochtonen zijn, of ze nu een belgisch paspoort hebben of niet. C: Wanneer ik het heb over dé allochtonen en dé Vlaming, heb ik het hier niet over de gehele respectievelijke bevolkingsgroepen als zodanig, maar over de allochtonen in de zaak Demoor, en de Vlaming in de zaak HVT. D: Aangezien ge hier een hele hoop aspecten in de respectievelijke zaken aan het licht heb gebracht, die mij voorheen niet duidelijk of bekend waren, zal ik proberen (zonder beloftes, een mens is ook maar een mens...) me niet te zeer over beide zaken uit te spreken vooraleer alle facetten bekend zijn (voor zover die ooit bekend worden gemaakt). Een mens leert van zijn fouten.
![]() |
![]() |