Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Discussie gesloten

Discussietools
Oud 4 juli 2006, 13:02   #1041
Lex Blanca
Minister-President

Lex Blanca's schermafbeelding

Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
...wij wachten.
Wij?
Lex Blanca is offline  
Oud 4 juli 2006, 14:49   #1042
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lex Blanca Bekijk bericht
Wij?
Jij niet nee, jij hebt zoiets niet nodig in jou logica en denkwijze.
illwill is offline  
Oud 4 juli 2006, 15:16   #1043
TheTruth
Vreemdeling

TheTruth's schermafbeelding

Standaard

Ik volg dit topic al een tijdje hoor illwill en het zijn steeds dezelfde pipo's die hier dan komen neertypen dat we een bende conspiracy nutbags zijn. Er is toch niks mis mee om daarover na te denken zeker? Jij noemt het de belachelijkste hoax van de geschiedenis? Awel ik noem het het grootste schandaal uit de geschiedenis, iets wat Watergate verre te boven gaat.

Laatst gewijzigd door TheTruth : 4 juli 2006 om 15:17.
TheTruth is offline  
Oud 4 juli 2006, 15:26   #1044
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheTruth Bekijk bericht
Ik volg dit topic al een tijdje hoor illwill en het zijn steeds dezelfde pipo's die hier dan komen neertypen dat we een bende conspiracy nutbags zijn. Er is toch niks mis mee om daarover na te denken zeker? Jij noemt het de belachelijkste hoax van de geschiedenis? Awel ik noem het het grootste schandaal uit de geschiedenis, iets wat Watergate verre te boven gaat.
Daar is zeker niets mis mee, waar ik wel iets op tegen heb is dat jullie het niet in je hoofd kunnen krijgen dat het heel normaal is dat mensen pas iets geloven zoals dit wanneer er bewijzen worden getoont.
Zolang er geen enkel hard bewijs op tafel ligt dat het om een inside job gaat kun jij het geen schandaal noemen. En zoals ik al eerder zei, onbeantwoorde vragen zijn er altijd, zomaar invullen met iets wat je zelf wil zien...é eu...kan niet.
Wat je trouwens ook niet meer kan ontkennen is dat er door duidelijke bewijzen al een heleboel beweringen van believers de grond ingeboort zijn en duidelijk leugens waren. Maar zodra dat gebeurt zwijgen de believers erover of zeggen ze dat we niet telkens opnieuw erover moeten beginnen..tja, zo is het wel heel makelijk é. We hebben zelfs al believers gehad die door postings andere believers tegen spreken. Dan heb je nog believers die constant zagen over mainstream media en alles wat erin gezegt word zijn leugens, en wat zie je af en toe...dat diezelfde personen plots artikels gebruiken uit de mainstream media omdat het negatief is tov amerika of Bush...tja komaan é. Over jezelf belachelijk maken gesproken...

Laatst gewijzigd door illwill : 4 juli 2006 om 15:29.
illwill is offline  
Oud 4 juli 2006, 17:06   #1045
Lex Blanca
Minister-President

Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
Standaard

Citaat:
Jij niet nee, jij hebt zoiets niet nodig in jou logica en denkwijze.
Niet enkel ik val niet binnen jouw "wij" forumclowntje,binnen jouw "wij" valt slechts 1 forummer,nl. jezelf,dus je "wij" slaat weer nergens op.Dat je de Nederlandse taal niet beheerst is -net zoals het feit dat je veruit de domste aller forummers bent- door velen (met diverse meningen op andere vlakken) uiteraard al opgemerkt,maar blijkbaar moeten we je nu ook al het verschil tussen wij en ik beginnen uitleggen...
Lex Blanca is offline  
Oud 4 juli 2006, 17:20   #1046
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lex Blanca Bekijk bericht
Niet enkel ik val niet binnen jouw "wij" forumclowntje,binnen jouw "wij" valt slechts 1 forummer,nl. jezelf,dus je "wij" slaat weer nergens op.Dat je de Nederlandse taal niet beheerst is -net zoals het feit dat je veruit de domste aller forummers bent- door velen (met diverse meningen op andere vlakken) uiteraard al opgemerkt,maar blijkbaar moeten we je nu ook al het verschil tussen wij en ik beginnen uitleggen...
In jou sprookjeswereldje is dit zo ja.

Wij wachten nog steeds op bewijzen. Er hoeft maar 1 persoon te zijn die ook zit te wachten op bewijzen zodat ik "wij" kan gebruiken...ik vrees dumbo dat dit het geval is.

Laatst gewijzigd door illwill : 4 juli 2006 om 17:21.
illwill is offline  
Oud 4 juli 2006, 17:25   #1047
Heftruck
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Daar is zeker niets mis mee, waar ik wel iets op tegen heb is dat jullie het niet in je hoofd kunnen krijgen dat het heel normaal is dat mensen pas iets geloven zoals dit wanneer er bewijzen worden getoont.
Zolang er geen enkel hard bewijs op tafel ligt dat het om een inside job gaat kun jij het geen schandaal noemen. En zoals ik al eerder zei, onbeantwoorde vragen zijn er altijd, zomaar invullen met iets wat je zelf wil zien...é eu...kan niet.
Wat je trouwens ook niet meer kan ontkennen is dat er door duidelijke bewijzen al een heleboel beweringen van believers de grond ingeboort zijn en duidelijk leugens waren. Maar zodra dat gebeurt zwijgen de believers erover of zeggen ze dat we niet telkens opnieuw erover moeten beginnen..tja, zo is het wel heel makelijk é. We hebben zelfs al believers gehad die door postings andere believers tegen spreken. Dan heb je nog believers die constant zagen over mainstream media en alles wat erin gezegt word zijn leugens, en wat zie je af en toe...dat diezelfde personen plots artikels gebruiken uit de mainstream media omdat het negatief is tov amerika of Bush...tja komaan é. Over jezelf belachelijk maken gesproken...
"With all due respect, Sir..." maar er zijn serieuze bewijzen genoeg te vinden.
Heftruck is offline  
Oud 4 juli 2006, 17:49   #1048
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Heftruck Bekijk bericht
"With all due respect, Sir..." maar er zijn serieuze bewijzen genoeg te vinden.
Waar ik al vrij lang op wacht, zijn effectieve, onmiskenbare, door erkende wetenschappers gecrosscheckte bewijzen van explosieven in WTC 1,2 en 7
die daar niet hoorden te zijn. (dus geen 200 liter diesel van een of andere pomp of zo).

Het is al vaak beloofd maar ik heb er nog steeds geen snipper van gezien.

(btw, gelieve deze opmerking niet te linken met de mentale keutels van Illwill hierboven.
Ik wens op geen enkele manier op 1 lijn geplaatst te worden met dat individu waaraan verder geen woorden verspilt dienen te worden. )
parcifal is offline  
Oud 4 juli 2006, 18:01   #1049
Heftruck

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Waar ik al vrij lang op wacht, zijn effectieve, onmiskenbare, door erkende wetenschappers gecrosscheckte bewijzen van explosieven in WTC 1,2 en 7 die daar niet hoorden te zijn.
't Lijkt mij vrij moeilijk om aan zulk materiaal te geraken, gezien het kort na 9/11 massaal werd verscheept. Doch, ik meen mij een bericht, of een video, te herinneren waar in "bewezen" wordt dat de "ingredienten" van thermiet of een soortgelijke stof zijn teruggevonden. Ik meen mij ook berichten te herinneren van wetenschappers die onderzoek deden naar 9/11 maar door bureaucratische toestanden geen toegang konden krijgen tot stalen.

Laatst gewijzigd door Heftruck : 4 juli 2006 om 18:02.
Heftruck is offline  
Oud 4 juli 2006, 18:14   #1050
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Firestone's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
't Lijkt mij vrij moeilijk om aan zulk materiaal te geraken, gezien het kort na 9/11 massaal werd verscheept. Doch, ik meen mij een bericht, of een video, te herinneren waar in "bewezen" wordt dat de "ingredienten" van thermiet of een soortgelijke stof zijn teruggevonden. Ik meen mij ook berichten te herinneren van wetenschappers die onderzoek deden naar 9/11 maar door bureaucratische toestanden geen toegang konden krijgen tot stalen.
Ik meen mij te herinneren dat de conspiracy-sites beweerden dat ze bewijzen hadden.

Alléén, ik ben deze bewijzen nooit tegengekomen, noch op de talrijke conspiracy-sites, noch in de posts van de believers hier.

Wat ik wel heb gezien en gelezen is wetenschappelijk waardeloze rommel, roddels over levende kapers, Marvin Bush, ..., verzinsels over duizenden Israëlische werknemers van de WTC die van hun werk zijn gebleven op 9/11, leugens over de structuur van het WTC, leugens over de schade aan het Pentagon, het wegpraten van de honderden getuigen die de Boeing bij het Pentagon hebben gezien, Operation Pearl, enz, enz, enz ... (Alle idiote beweringen van de meest idiote conspiracy-sites zijn ook op dit forum verschenen.)

Ik wacht al lang op echte elementen. Geen roddels, geen verzinsels, geen contextloze citaten, geen valse fysica, geen valse statistieken, ...

En ik blijf geduldig wachten ...
Oud 4 juli 2006, 18:40   #1051
MURRAY
Lokaal Raadslid

MURRAY's schermafbeelding

Standaard

En ik wacht nog steeds op de bewijzen die de "officiële" versie ondersteunen.
MURRAY is offline  
Oud 4 juli 2006, 18:41   #1052
Heftruck

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone Bekijk bericht
Ik meen mij te herinneren dat de conspiracy-sites beweerden dat ze bewijzen hadden.

Alléén, ik ben deze bewijzen nooit tegengekomen, noch op de talrijke conspiracy-sites, noch in de posts van de believers hier.

Wat ik wel heb gezien en gelezen is wetenschappelijk waardeloze rommel, roddels over levende kapers, Marvin Bush, ..., verzinsels over duizenden Israëlische werknemers van de WTC die van hun werk zijn gebleven op 9/11, leugens over de structuur van het WTC, leugens over de schade aan het Pentagon, het wegpraten van de honderden getuigen die de Boeing bij het Pentagon hebben gezien, Operation Pearl, enz, enz, enz ... (Alle idiote beweringen van de meest idiote conspiracy-sites zijn ook op dit forum verschenen.)

Ik wacht al lang op echte elementen. Geen roddels, geen verzinsels, geen contextloze citaten, geen valse fysica, geen valse statistieken, ...

't Is essentieel om een verschil te maken tussen mensen die serieus kunnen praten en mensen die zomaar alles geloven en alles doen om jou te doen geloven. Maar ik begrijp je. Toch zijn er verschillende documentaires en serieuze werken over 9/11 met échte wetenschap, met échte feiten.
Heftruck is offline  
Oud 4 juli 2006, 18:50   #1053
MURRAY
Lokaal Raadslid

MURRAY's schermafbeelding

Standaard

Inderdaad, het is niet omdat er iemand beweert dat de vliegtuigen eigenlijk hollogrammen waren dat ineens al het bewijs in discrediet moet worden gebracht. 90% van wat hier wordt gezegd over de NWO vind ik gewoon dikke zever. Maar dat neemt niet weg dat ik er zeker van ben dat 9/11 niet gepleegd is door 19 pipo's die instructies kregen van een andere pipo vanuit een grot in het tora bora gebergte en aldus het militaire centrum van de wereld te slim af waren.
Trouwens, zijn de resultaten van Prof Jones niet reeds door twee andere universiteiten bevestigd?
MURRAY is offline  
Oud 4 juli 2006, 18:50   #1054
Lex Blanca
Minister-President

Standaard

De dissers lijken niet te reageren op se zaken die Murray en Exo postten over die gesmolten staalslierten waarschijnlijk afkomstig van de thermietreacties.
Wat denken jullie?
Lex Blanca is offline  
Oud 4 juli 2006, 18:53   #1055
PetSel
Gouverneur

PetSel's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar PetSel
Standaard

Ik volg de believers hoor. Dit is onmogelijk dat zo'n sterk gebouw door een explosie en een nabrandje volledig doorzakt tot op de grond en dan nog mooi loodrecht naar beneden.
PetSel is offline  
Oud 4 juli 2006, 18:55   #1056
Lex Blanca
Minister-President

Standaard

Citaat:
Er hoeft maar 1 persoon te zijn die ook zit te wachten op bewijzen zodat ik "wij" kan gebruiken...
Domme lul,niemand behalve een sukkel van jouw niveau zit hier te wachten op "bewijs" dat Gun effectief met joernalisten gesproken heeft.
Nobody cares, net als om al jouw dwaze posts.
Lex Blanca is offline  
Oud 4 juli 2006, 19:21   #1057
Lex Blanca
Minister-President

Standaard

Citaat:

Ik denk niet dat dat alles is wat jij al gezien hebt,juist?Dus je brengt je post erg misleidend-alsof dit alles is wat wij brengen en op conspiracy sites te vinden is....

Je hebt eens gestate dat er wel degelijk zaken verdacht zijn aan 9/11,wat je post nog oneerlijker maakt.
Op de vraag naar wat je dan verdacht vindt aan 9/11 heb je reeds minimum 4 keer niet geantwoord...waarom niet?Ben je van slechte wil?Wil je ons niet informeren over de verdachte zaken rond 9/11?

Citaat:

De echte elemanten zijn er wel degelijk en zijn hier aan bod gekomen evenals ze op conspiracy sites te vinden zijn.Het falen van NORAD op kop (overigens ook hetgeen Alex Jones als ultieme smoking gun ziet,alleen leg je het niet in twee minuutjes uit...) die al een case op zich is,dan nog tal van andere zaken;Van Romero die vlak na 9/11 zegt dat de beelden duiden op CD en later zijn statement terugtrekt (uiteraard,hun bedrijf krijgt tal van opdrachten van de overheid)-ook een uit context getrokken citaat?;de simulaties die uitwijzen dat de torens niet invallen (en zeker niet op die manier) vergezeld van gelijkaardig statement van de architect-dat ze erop voorbereid waren;feit dat hooggeplaatste CIAers veel poen gepakt hebben door speculatie,wat duidt op voorkennis,Silverstein en die megaverzekering,... etc.etc.etc.

Die elementen zijn er,alleen is het voor jou geen bewijs,maar hier afkomen met wat je schreef is wel een beetje laag...je post enkele zaken die niet helemaal waar zijn en gepost door de tegenpartij en brengt ze dan zodanig ongenuanceerd dat ze belachelijk overkomen..alsof dat alles was wij hebben aangebracht.(nogmaals:je hebt zelf gezegd dat er verdachte zaken rond 9/11 zijn...welke dan?En zijn ze niet hier aan bod gekomen?En zijn ze nergens op conspiracy sites te vinden?Waar ben jij die zaken tegengekomen?Wij zouden het graag weten...ook ik wacht geduldig.)

Je reageert overigens niet op die zaken die Murray en Exo postten i.v.m. dat gesmolten staal ten gevolge van een thermietreactie...

Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 4 juli 2006 om 19:48.
Lex Blanca is offline  
Oud 4 juli 2006, 19:26   #1058
Lex Blanca
Minister-President

Standaard

Citaat:
't Is essentieel om een verschil te maken tussen mensen die serieus kunnen praten en mensen die zomaar alles geloven en alles doen om jou te doen geloven. Maar ik begrijp je. Toch zijn er verschillende documentaires en serieuze werken over 9/11 met échte wetenschap, met échte feiten.
Welke documentaires zijn dat volgens jou?
Lex Blanca is offline  
Oud 4 juli 2006, 20:16   #1059
KrisKras
Banneling

KrisKras's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KrisKras
Waar rook is is vuur beste vriend, en de lucht begint serieus zwart te kleuren!
Citaat:
Aantonen dat het zo is kerel. Bewijzen, geen spreukjes.
Ge draagt een Wu logo onder uw naam, maar ondanks slikt ge precies toch alles gelijk een overijverige hoer... Als die muziek u iets had bijgeleerd, dan zou het toch een beetje maatschappij kritisch denken moeten geweest zijn, schande!

Ik zij dus, waar rook is is vuur, ik zie de rook wel maar kan je het vuur niet tonen. Een voorbeeldje, toevallig he, dat zowel in NY als in London op de respectievelijke dagen van de aanslagen ,nèt die dag, een oefening wordt gehouden, met exact hetzelfde scenario als wat er gebeurt is. Héél toevallig, niet. Ik snap gewoon niet dat mensen de stront nie uit hun ogen wrijven, en zien dat er ook stront aan de knikker hangt. Ik snap het gewoon echt niet!
KrisKras is offline  
Oud 4 juli 2006, 20:55   #1060
Lex Blanca
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KrisKras Bekijk bericht

Ik zij dus, waar rook is is vuur, ik zie de rook wel maar kan je het vuur niet tonen. Een voorbeeldje, toevallig he, dat zowel in NY als in London op de respectievelijke dagen van de aanslagen ,nèt die dag, een oefening wordt gehouden, met exact hetzelfde scenario als wat er gebeurt is. Héél toevallig, niet. Ik snap gewoon niet dat mensen de stront nie uit hun ogen wrijven, en zien dat er ook stront aan de knikker hangt. Ik snap het gewoon echt niet!
Right On!

Er zijn tal van dat soort effectieve,tastbare Feiten,maar ze blijven zich verbergen achter dat zielige,tamme:"Dat is geen bewijs dat 9/11 een inside job was".
(wat verwachten ze?een ondertekende verklaring?)

Onbegrijpelijk.

Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 4 juli 2006 om 20:59.
Lex Blanca is offline  
Discussie gesloten

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:10.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be