Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 4 juli 2006, 15:33   #81
Scarabaeida
Europees Commissaris

Standaard

Vlaamse vrouwen die apart willen zwemmen... Rare jongens d�*e slag van vrouwen... Die minderheid is zó marginaal hè, dat die verwaarloosbaar is om ten laste van anderen te leggen.

Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 4 juli 2006 om 15:33.
Scarabaeida is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2006, 15:40   #82
Sfax
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nele_220 Bekijk bericht
Zijt ge daar weeral met uw kritiek op de moslims? Ga daarvoor in het betreffende topic en als ge hier ook iets wilt zeggen, zeg dan tenminste iets zinnigs over bijvoorbeeld Vlaamse vrouwen die ook apart willen gaan zwemmen, want die zijn er ook weet je.
Hoeveel zijn er zo dan?
En vragen die ook een totale afwezigheid van mannen, inclusief redders en cafetaria-uitbating/bezoek?
Sfax is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2006, 16:08   #83
Nele_220
Vreemdeling

Nele_220's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sfax Bekijk bericht
Hoeveel zijn er zo dan?
En vragen die ook een totale afwezigheid van mannen, inclusief redders en cafetaria-uitbating/bezoek?
Hoeveel weet ik natuurlijk niet precies, maar er zijn er toch zeker genoeg. Ikzelf ben bijvoorbeeld ook Vlaams, en ik geef er ook de voorkeur aan om apart te zwemmen.

En er zijn er ook enkele bij die ook liever geen enkel paar mannelijke ogen op zich gericht zien terwijl ze in badpak rondlopen.
Zo zijn er zelfs enkele bij die zelfs liever niemands ogen op zich gericht zien, van zowel vrouwen als mannen, hoewel ze die van mannen erger vinden. Maar ja, je kan toch geen zwembad afhuren en elke vrouw die het wil een half uur apart en moederziel alleen in het zwembad laten he...
Nele_220 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2006, 16:21   #84
The B@ron
Burger

The B@ron's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En er zijn er ook enkele bij die ook liever geen enkel paar mannelijke ogen op zich gericht zien terwijl ze in badpak rondlopen.
Zo zijn er zelfs enkele bij die zelfs liever niemands ogen op zich gericht zien, van zowel vrouwen als mannen, hoewel ze die van mannen erger vinden.
Kan ik inkomen Maar dat zijn meestal exemplaren die je liefst niet in badpak ziet rondhobbelen. Misschien ook een goed idee : plonsuurtje voor dikkerdjes
Oud 4 juli 2006, 18:53   #85
Sfax
Banneling

Standaard

Citaat:
Hoeveel weet ik natuurlijk niet precies, maar er zijn er toch zeker genoeg.
Dat heet jezelf tegenspreken in één en dezelfde zin. Ofwel weet je dat er veel zijn en kan je er een richtcijfer op plakken (en in dat geval zou "er zijn er toch zeker genoeg"), ofwel weet je het niet en dan is je tweede uitlating onterecht.

Citaat:
Ikzelf ben bijvoorbeeld ook Vlaams, en ik geef er ook de voorkeur aan om apart te zwemmen.

Zo zijn er zelfs enkele bij die zelfs liever niemands ogen op zich gericht zien, van zowel vrouwen als mannen, hoewel ze die van mannen erger vinden. Maar ja, je kan toch geen zwembad afhuren en elke vrouw die het wil een half uur apart en moederziel alleen in het zwembad laten he...
En waarom niet? Als je het wel voor enkel en alleen vrouwen kan afhuren, waarom dan niet voor vrouwen als individu?
Wat ga je trouwens zeggen tegen de mannelijke redders wiens job wat minder zeker wordt? (als zwembatuibater ga ik in zo'n geval liever vrouwen dan mannen aannemen als redder; die kan ik immers altijd inzetten, de mannen zijn x uur per week technisch werkloos).
Sfax is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2006, 19:56   #86
Gargamel
Banneling

Standaard

Mijn Jacko(papegaai)plukte zich kaal...Ik ga toch gene klacht aan het been krijgen zekers ..Men buur Abdoel heeft namelijk een geit,en die kijkt eigenaardig naar Jacko sinds zen kont bloot is
Gargamel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2006, 21:21   #87
Gringo
Partijlid

Gringo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Casca Bekijk bericht
Ik hoorde vanmorgen dat varkensvlees eten je kansen op hart- en vaatziekten verhoogt...
Dat is een waarheid als een koe. Het is daarom dat ook moslim-zelfmoordterroristen vanwege hun werkgever een strikt verbod krijgen op het eten van varkensvlees. Men kan het zich echt niet permiteren een hartaanval te krijgen, op het moment dat men zichzelf wil opblazen.
Gringo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2006, 22:00   #88
van Maerlant
Perm. Vertegenwoordiger VN

van Maerlant's schermafbeelding

Standaard

Leve de apartheid!
van Maerlant is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2006, 22:12   #89
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De starter van het topic heeft het helemaal fout. Het apart zwemmen is niet voor moslimvrouwen alleen, maar voor alle vrouwen, gelijk van welke afkomst of religie of wat dan ook.
Waar haalt hij zijn informatie? Zijn er enige bronnen daarvoor? Of was het een of andere persoonlijke interpretatie van een of ander artikel in de krant?

Dus deze hele discussie is verkeerd gelopen, iedereen werd op het verkeerde been gezet in verband met de juistheid van de informatie die gegeven werd.
Toen ik klein was had het zwemdok van de Lge Gasthuisstraat een dok "enkel vrouwen en kleine kinderen" : mijn vrouw ging daar ook zwemmen..
So what?

Laatst gewijzigd door filosoof : 4 juli 2006 om 22:12.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2006, 22:17   #90
filosoof
Banneling

Standaard

Oorspronkelijk bericht door vercetti
Even offtopic: ik hoorde vanmorgen dat er in varkensvlees veel vitamine B12 zit. B12 zou naar het schijnt goed zijn voor het denkvermogen. Moslims eten geen varkensvlees. Daarom dat de meeste zo achterlijk zijn.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Casca Bekijk bericht
Ik hoorde vanmorgen dat varkensvlees eten je kansen op hart- en vaatziekten verhoogt...
Inderdaad...
Oud 4 juli 2006, 22:20   #91
strijder
Burgemeester

strijder's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The B@ron Bekijk bericht
Kan ik inkomen Maar dat zijn meestal exemplaren die je liefst niet in badpak ziet rondhobbelen. Misschien ook een goed idee : plonsuurtje voor dikkerdjes
dit is echt een idiote reactie kwelicht vind ge u zelf schoon
Oud 4 juli 2006, 22:24   #92
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Hoeveel weet ik natuurlijk niet precies, maar er zijn er toch zeker genoeg. Ikzelf ben bijvoorbeeld ook Vlaams, en ik geef er ook de voorkeur aan om apart te zwemmen.

In de gemeente waar ik woon wordt het zwemdok één avond per week afgehuurd door een homovereniging: geen lidkaart, niet binnen.... een andere avond door een naturistenvereniging: idem, dikwijls een ganse namiddag door een zwemvereniging : altijd weer: geen lidkaart, niet binnen
Waar is 't probleem? Onze zeilclub destijds huurde ook wel eens een dok af voor training en proeven reddingsbrevet: weeral, geen lidkaart, niet binnen....
Waar sommigen toch wind en histories over kunnen maken...
Oud 4 juli 2006, 22:46   #93

Karma's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
In de gemeente waar ik woon wordt het zwemdok één avond per week afgehuurd door een homovereniging: geen lidkaart, niet binnen.... een andere avond door een naturistenvereniging: idem, dikwijls een ganse namiddag door een zwemvereniging : altijd weer: geen lidkaart, niet binnen
Waar is 't probleem? Onze zeilclub destijds huurde ook wel eens een dok af voor training en proeven reddingsbrevet: weeral, geen lidkaart, niet binnen....
Dus als ge nog af en toe eens wil zwemmen moet men maar lid worden van diverse clubs? Anders noppes.
Als dit een openbaar zwembad is vind ik dat pure schande. Iedereen moet ten allen tijde eigenlijk in een openbaar zwembad binnen kunnen. Vandaag de naturisten, morgen de homo's, overmorgen de zeilclub, de dag nadien de allochtone vrouwen, de dag daarna de dikkertjes. Waar zijn we mee bezig. Dat die verenigingen dan maar hun eigen zwembad bouwen.
Karma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2006, 22:50   #94
carlgustaaf
Banneling

carlgustaaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sfax Bekijk bericht
Dat heet jezelf tegenspreken in één en dezelfde zin. Ofwel weet je dat er veel zijn en kan je er een richtcijfer op plakken (en in dat geval zou "er zijn er toch zeker genoeg"), ofwel weet je het niet en dan is je tweede uitlating onterecht.

En waarom niet? Als je het wel voor enkel en alleen vrouwen kan afhuren, waarom dan niet voor vrouwen als individu?
Wat ga je trouwens zeggen tegen de mannelijke redders wiens job wat minder zeker wordt? (als zwembatuibater ga ik in zo'n geval liever vrouwen dan mannen aannemen als redder; die kan ik immers altijd inzetten, de mannen zijn x uur per week technisch werkloos).
graag had ik gezien dat er ook een "enkel blanke mannen -dag " was, met alléén vrouwelijke redders, liefst jong, mooi, ongetrouwd en zonder badpak.Hun ras speelt geen rol, wat bewijst dat het niet een op racistische overwegingen gestelde aanvraag is...dit ter verduidelijking, om verwijten preventief te ontkrachten.8)
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2006, 22:57   #95
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
ze zouden mischien alle Belgen lid kunnen maken van een club: "de club der belgen".En als ge daar in dat land wilt komen wonen,en uitkeringen trekken, dan vraagt men uw lidkaart.En als ge die niet hebt: "geen lidkaart, niet binnen"
Oud 4 juli 2006, 22:58   #96
The B@ron
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door strijder Bekijk bericht
Ook gewichtsproblemen vriend ? Schoon vind ik mezelf niet maar mijn BMI is tenminste zoals het hoort.

Laatst gewijzigd door The B@ron : 4 juli 2006 om 23:06.
The B@ron is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2006, 23:44   #97
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door strijder Bekijk bericht
Misschien wensen sommige vrouwen niet voor een "vleeskeuringcommissie" te verschijnen?
(en kom me nu niet vertellen dat enkel allochtonen aan dat soort "vleeskeuren" doen, hé!)

Laatst gewijzigd door filosoof : 4 juli 2006 om 23:44.
Oud 4 juli 2006, 23:47   #98
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Karma Bekijk bericht
Dus als ge nog af en toe eens wil zwemmen moet men maar lid worden van diverse clubs? Anders noppes.
Als dit een openbaar zwembad is vind ik dat pure schande. Iedereen moet ten allen tijde eigenlijk in een openbaar zwembad binnen kunnen. Vandaag de naturisten, morgen de homo's, overmorgen de zeilclub, de dag nadien de allochtone vrouwen, de dag daarna de dikkertjes. Waar zijn we mee bezig. Dat die verenigingen dan maar hun eigen zwembad bouwen.
pff in Antwerpen huurt (huurde?) bvb Scaldis dikwijls genoeg het Wezenbergdok af!

Laatst gewijzigd door filosoof : 4 juli 2006 om 23:47.
Oud 4 juli 2006, 23:54   #99
The B@ron
Burger

Standaard

Citaat:
Misschien wensen sommige vrouwen niet voor een "vleeskeuringcommissie" te verschijnen?
(en kom me nu niet vertellen dat enkel allochtonen aan dat soort "vleeskeuren" doen, hé!)
Mogelijk, maar bekijk het eens van de andere kant. Wie zegt dat anderen het leuk vinden om naar al dat lillende vet en uitpuilende buiken te kijken ? En we spreken niet alleen over vrouwen....
Oud 5 juli 2006, 00:20   #100
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The B@ron Bekijk bericht
Mogelijk, maar bekijk het eens van de andere kant. Wie zegt dat anderen het leuk vinden om naar al dat lillende vet en uitpuilende buiken te kijken ? En we spreken niet alleen over vrouwen....
goed goed, er zal ook een dagje "uitsluitend voor monsters" ingevoerd moeten worden. En héél dikke mensen moeten dubbel betalen, die pakken immers meer plaats.Zoals op sommige vliegtuigen...
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:29.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be