Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 4 juli 2006, 22:21   #101
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door groene flamingant Bekijk bericht
Alhoewel ik lang niet met alle stellingen in die tekst akkoord kan gaan, kan ik wel bevestigen dat die tekst hier enkele maanden terug op dit forum gepost is.
Thanks a lot sir!
Oud 5 juli 2006, 09:22   #102
bruut geweld
Minister-President

bruut geweld's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sodoirt Bekijk bericht
http://highlander.web-log.nl/highlan...er_deel_1.html
Alleen de nummertjes werden aangepast om het als eigen tekst te laten overkomen.
Dat zegt al genoeg over de geloofwaardigheid van de poster 2004gun
Citaat:
Nog beter ... nog meer kopies van mijn tekst.

Kijk he domme, koppige kwartel ... IK WEET dat IK deze tekst heb GESCHREVEN.

De originele tekst staat enkel en alleen op mijn PC onder de naam 'Skiën op de maan".

Het feit dat jij meer en meer bewijzen aanlevert dat hij gecopieerd is strekt alleen mij tot eer en jouw gekwats streelt enkel mijn ego.

Ik weet dat ik er een aantal weken aan gewerkt heb en wat jij daar van denkt kan me geen BARST schelen.

Er zijn een aantal andere posters op politics.be die kunnen getuigen dat ik 04/02/2005 deze tekst naar hen heb doorgemaild en 22/02/2005 het eerste deel heb gepost op politics.be Wanneer jij eerdere posts vindt op andere sites leg ik er mij onmiddellijk bij neer maar wees gerust je zal er geen enkele (NUL) vinden
Citaat:
Alhoewel ik lang niet met alle stellingen in die tekst akkoord kan gaan, kan ik wel bevestigen dat die tekst hier enkele maanden terug op dit forum gepost is.
m.a.w. het is dus in tegendeel de geloofwaardigheid van de ultrazionist met de vele nicks die wéér eens een flinke deuk krijgt8)
MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2
bruut geweld is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2006, 10:50   #103
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bruut geweld Bekijk bericht
m.a.w. het is dus in tegendeel de geloofwaardigheid van de ultrazionist met de vele nicks die wéér eens een flinke deuk krijgt8)
Ik snap uw post niet 100% maar dat zal wel aan mij liggen ... indien mijn interpretatie correct: Prietpraat ... ik ben geen veelposter op andere fora én als het als eens gebeurt steeds onder de naam GUN ... mijn tekst op Politics.be is gewoon veelvuldig gecopieerd door onbekenden, 't moet zijn dat er interessante data in verwerkt zat8)

Laatst gewijzigd door Gun : 5 juli 2006 om 10:52.
Gun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2006, 11:54   #104
Lof der Zotheid

Lof der Zotheid's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 2004gun Bekijk bericht
Ik snap uw post niet 100% maar dat zal wel aan mij liggen ... indien mijn interpretatie correct: Prietpraat ... ik ben geen veelposter op andere fora én als het als eens gebeurt steeds onder de naam GUN ... mijn tekst op Politics.be is gewoon veelvuldig gecopieerd door onbekenden, 't moet zijn dat er interessante data in verwerkt zat8)
Ik denk dat hij het over Antoon heeft, die nogal pro - zionisme post.
Lof der Zotheid is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juli 2006, 13:14   #105
Vlaanderen_onafhankelijk
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AntiDeutsch Bekijk bericht
Ik steun mijn Joodse broeders volop, zij hebben het recht in veiligheid, vrede en voorspoed te leven. Nooit zullen jullie het heilige land Israël kapot krijgen daarvoor zijn we sterk en hebben we veel steun ook in Europa trouwens. Leer er mee leven dat er een Joodse staat is tussen een regio vol Arabische dictaturen....

Peace out, byee
Fundamentalistische zot!

Israël is niet sterk en zeker niet rijk, eerder arm en verpauperd. Alleen met de triljoenensteun uit de VS blijft dat land overeind, geld wat ook nog eens voor het overgrote deel in het leger gepompt wordt.

Israëliërs zijn bij de grootste racisten ter wereld. Dat heb ik, en anderen met mij, zelf mogen ondervinden.
Vlaanderen_onafhankelijk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juli 2006, 10:19   #106
bruut geweld
Minister-President

Standaard

Citaat:
Sorry, voor het misverstand. ik had het uiteraard niet over jou, en ja je tekst is zéér interessant. thx
MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2
Oud 9 juli 2006, 10:20   #107
bruut geweld
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynikus Bekijk bericht
Ik denk dat hij het over Antoon heeft, die nogal pro - zionisme post.
8)
Oud 9 juli 2006, 10:24   #108
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bruut geweld Bekijk bericht
8)
وجد ذلك ذلك مضحك
Oud 9 juli 2006, 10:35   #109
bruut geweld
Minister-President

Standaard

d'er is er nog altijd eentje flink op zijn joodse teentjes getrapt

Tja, jongen, dat jij zoveel betrapt bent op leugens, manipulaties, nicks en je joodse achtergrond is JOUW probleem, niet het mijne 8)
Your credibility is GONE , my dear sir !

Maar dat je zo paniekerig geworden bent, dat je je meteen als een arabisch? schrijver voordoet, is dan weer zeer amusant.
Oud 9 juli 2006, 12:11   #110
Sinistra
Banneling

Sinistra's schermafbeelding

Standaard

Wat jij ook van Israël mag vinden, het heilige land zal blijven bestaan. De Arabieren kunnen beter beginnen met de bestaande realiteit te accepteren dat zal al veel doen om de kloof tussen Palestijnen en Joden te dichten...
Sinistra is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juli 2006, 12:18   #111
Sinistra
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlaanderen_onafhankelijk Bekijk bericht
Fundamentalistische zot!.
Voor u is het "Mijnheer de fundamentalistische zot"...8)

Citaat:
Israël is niet sterk en zeker niet rijk, eerder arm en verpauperd. Alleen met de triljoenensteun uit de VS blijft dat land overeind, geld wat ook nog eens voor het overgrote deel in het leger gepompt wordt..
Nochtans is Israël het welvarendste land van de gehele midden-oosten regio, dwz waar het merendeel der bevolking zich een aanvaardbare westerse levensstijl kan aanmeten dit in tegenstelling tot de Arabische oliestaten als Saoedï-Arabië, Qatar of Abu Dhabi waar een kleine elite van superrijken en een merendeel van zeer arme Arabieren bestaat.

Citaat:
Israëliërs zijn bij de grootste racisten ter wereld. Dat heb ik, en anderen met mij, zelf mogen ondervinden.
Hangt er natuurlijk vanaf wat jij onder "racisme" verstaat. Ik vermoed niet hetgeen zoals "Vandale" racisme beschrijft...

Laatst gewijzigd door Sinistra : 9 juli 2006 om 12:18.
Oud 9 juli 2006, 12:25   #112
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat jij ook van Israël mag vinden, het heilige land zal blijven bestaan. De Arabieren kunnen beter beginnen met de bestaande realiteit te accepteren dat zal al veel doen om de kloof tussen Palestijnen en Joden te dichten...
Er lijkt maar één oplossing te bestaan
Oud 9 juli 2006, 12:25   #113
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
DOMME EXTREMIST!!
Oud 9 juli 2006, 12:31   #114
Sinistra
Banneling

Standaard

Citaat:
DOMME EXTREMIST!!

Zoals ik al zei voor u is het "Mijnheer de domme extremist" Je begint precies wat boos te worden hé...
Oud 9 juli 2006, 12:31   #115
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Nogmaals bevestiging van uw extremistische simpele domheid
Citaat:
Nochtans is Israël het welvarendste land van de gehele midden-oosten regio
Fout, Israël is een arm land en kan alleen maar overleven door de biljoenensteun van de Amerikenen ...

Citaat:
waar het merendeel der bevolking zich een aanvaardbare westerse levensstijl kan aanmeten
Je bent vet met een Westerse levensstijl in een Oosterse omgeving

Citaat:
Hangt er natuurlijk vanaf wat jij onder "racisme" verstaat.
Racisme is de verzamelterm voor alle opvattingen, die aan het begrip 'ras' een doorslaggevende betekenis toekennen bij het indelen van de mensheid.

Koppeling van racisme aan objectieve normen zoals die voortspruiten uit de evolutieleer of subjectieve normen, zoals die voortspruiten uit de overlevende culturen, kan echter wel degelijk leiden tot kwalitatieve waardeoordelen over raciale eigenschappen.

Deze "praktische" racistische houding gaat nogal eens gepaard met vooroordelen en onbegrip ten aanzien van mensen van een ander ras, dan dat van degene, die de racistische houding koestert. Vaak beroepen deze racisten zich, al dan niet terecht, op een wetenschappelijke onderbouwing van hun denkbeelden. Dat wil overigens niet zeggen dat er geen wetenschappelijke onderbouwing voor rassenonderscheid is.
Oud 9 juli 2006, 12:33   #116
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zoals ik al zei voor u is het "Mijnheer de domme extremist" Je begint precies wat boos te worden hé...
Niet boos ... wel ontgoocheld, niet snappend dat er nog zoveel domheid in de wereld bestaat.

U bent er in eider geval een sprekend voorbeeld van, ik schat je intussen ongeveer even hoog in al een zekere IKKWILL, de domste kwast in het universum.

Laatst gewijzigd door Gun : 9 juli 2006 om 12:34.
Gun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juli 2006, 12:35   #117
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Je blijft een DOMME EXTREMIST (een hele domme)
Oud 9 juli 2006, 12:36   #118
Sinistra
Banneling

Standaard

Citaat:
Niet boos ... wel ontgoocheld, niet snappend dat er nog zoveel domheid in de wereld bestaat.

U bent er in eider geval een sprekend voorbeeld van, ik schat je intussen ongeveer even hoog in al een zekere IKKWILL, de domste kwast in het universum.
Als ik het merendeel van jouw postings bekijk dan zie ik een combinatie van scheldpartijen, haat tegen Amerika en Israël. Geen kritiek op de Arabische slachtpartijen in Soedan, geen kritiek op Iran.....Ons gunneke is per toeval toch geen moslim zeker???
Oud 9 juli 2006, 13:00   #119
Djiezes
Europees Commissaris

Djiezes's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Als ik het merendeel van jouw postings bekijk dan zie ik een combinatie van scheldpartijen, haat tegen Amerika en Israël. Geen kritiek op de Arabische slachtpartijen in Soedan, geen kritiek op Iran.....Ons gunneke is per toeval toch geen moslim zeker???
Zien we in jouw postings dan kritiek op de slachtingen in Deir Yassin, Jenin, Sabra en Chatillah?
Djiezes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juli 2006, 13:22   #120
Sinistra
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Djiezes Bekijk bericht
Zien we in jouw postings dan kritiek op de slachtingen in Deir Yassin, Jenin, Sabra en Chatillah?
Welke slachting beste vriend???
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:57.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be