![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1061 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
#1062 | |
|
|
Citaat:
Ter info: 2 stuks enkel per telefoon en één in de Falstaff in Brussel - 1 van een weekblad en 2 van een krant - en neen, namen ga ik niet vernoemen, ik denk niet dat ze het zouden appreciëren en neen, hun GSM nummer geef ik ook niet prijs Domme Wortel
|
|
|
#1063 |
|
Lokaal Raadslid
|
Euhmm, is Method man geen lid van de wu-tang clan?
Illwill, leg uit. Ben je van de NWO? |
|
|
|
|
#1064 | |
|
|
Citaat:
Parci, IKKWILL is te dom en te lomp om het te zien, jij hebt enkel en alleen een nieuwe bril nodig. De logica en ervaring heb je meer dan genoeg, je moet het enkel kunnen, durven en willen zien
KEEP CASH ALIVE!!!! Laatst gewijzigd door Gun : 4 juli 2006 om 21:30. |
|
|
|
|
|
#1065 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
#1066 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Geen enkel, maar dan ook geen enkel. Beweringen genoeg ja, maar dat zijn geen bewijzen. Zeggen dat een rookwolkje een explosie is...dat is geen bewijs de dag van vandaag hoor.
|
|
|
|
#1067 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#1068 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Als het je allemaal zo weinig kan schelen, waarom blijf je dan reageren. Je kan me gewoonweg niet negeren al zou je het willen muts.
|
|
|
|
#1069 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik ben trouwens niet degene die fabeltjes slikt zonder er bewijzen voor te zien. Nogmaals, een bewering is geen bewijs.
|
|
|
|
#1070 | ||
|
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
Citaat:
Dat je hem niet gelooft is je volste recht,maar dat je Gun hier een leugenaar noemt illustreert wederom je ongekende domheid. Citaat:
Ik reageer op jou idioot!Niet op Gun! Waarom zou ik je (willen) negeren?Je statement slaat dus wederom nergens op... Uiteraard moet er gereageerd worden op de nulliteiten van de grootste debiel van de Benelux,zoniet gans West-Europa wanneer deze hier wederom dwazigheden komt spuien.
|
|
|
#1071 | |
|
|
Citaat:
Wat er ook van zij, er komen steeds meer mensen bij die inzien dat 9/11 een inside job is. Daar zullen de disbelievers niet teveel aan kunnen veranderen. Misschien gaan ze het zelf ooit inzien, maar het zal dan wel stilletjes zijn.
|
|
|
|
#1072 | ||
|
Banneling
|
Gene zak, da heeft met u te maken!
Citaat:
Citaat:
In elk geval, ge wilt bewijs, wat hier in mijn quote staat is een BEWEZEN FEIT! Geen disrespect bedoeld naar u, allesbehalve, maar ik vind het gewoon erg dat mensen zich zo makkelijk laten vangen. Da gaat er bij mij gewoon niet in, da's even onbegrijpelijk voor mij als 9/11 voor u. Misschien ben ik te optimistisch?? Wa moet ik zegge? Leven is een kippehok, en de haan die boven zit schijt op iedereen zijn kop. Laatst gewijzigd door KrisKras : 5 juli 2006 om 08:20. |
||
|
|
|
|
#1073 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
Gelieve een betrouwbare bron te citeren die uw stelling ondersteunt. |
||
|
|
|
|
#1074 |
|
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
Waren er volgens jou helemaal geen drills op het tijdstip van de feiten en gelijkaardig aan de feiten?Of waren de tijdstippen van de drills en de exacte scenarios volgens jou niet helemaal gelijk?
|
|
#1075 | |
|
Banneling
|
Citaat:
ik vraag een bron voor zijn bewering. Volgens mij waren er mogelijk drills in die periode. Ze waren echter helemaal niet 'exact gelijk' aan de effectieve feiten. Laatst gewijzigd door parcifal : 5 juli 2006 om 08:42. |
|
|
|
|
|
#1076 | |
|
|
Citaat:
Bij 7/7 waren er drills van EXACT hetgeen gebeurde. Kijk naar terrorstrom en dit wordt daar op video gezegd door officials.
Laatst gewijzigd door exodus : 5 juli 2006 om 10:20. |
|
|
|
|
|
#1077 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik aanvaard geen 'prisonplanet' materiaal. Je weet gewoon op voorhand dat die een eigen agenda hebben. Betrouwbaarheid dus : 0%. Een bron als de BBC, The Guardian, The independent, etc. is nodig, dat begrijp je toch? |
|
|
|
|
|
#1078 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Of ga je zover in je oneerlijk discussieren dat het zelfs niet door officials mag gestate worden als Prisonplanet het brengt? Je benadering is echt flauw hoor Par,zoals Exo het correct beschreef:rond de pot draaien. "Mogelijk drills" zeg je terwijl je maar al te goed weet dat er drills waren die dag (los van het feit of ze EXACT gelijk waren aan wat die dagen gebeurde).
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood To Them We Are Fair Game... Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 5 juli 2006 om 10:36. |
|
|
|
|
|
#1079 | |
|
|
Citaat:
Er waren oefeningen van EXACT hetzelfde. DAt is een vaststaand feit.
|
|
|
|
#1080 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Beide zoeken zaken om toch maar niet te moeten toegeven...terwijl de zaken die worden aangebracht zwart op wit worden aangetoond...
|