Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Discussie gesloten

Discussietools
Oud 5 juli 2006, 17:46   #1161
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MURRAY Bekijk bericht
Euhmm, is Method man geen lid van de wu-tang clan?

Illwill, leg uit. Ben je van de NWO?
Denk het niet, waarvoor staat deze NWO?
illwill is offline  
Oud 5 juli 2006, 17:51   #1162
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dat Gun dat niet doet maakt van hem geen leugenaar achterlijke,dat maakt van hem enkel iemand die uit elementaire beleefdheid in dit geval de wensen van bepaalde mensen respecteert.Het zou ronduit onfatsoenlijk van hem zijn dat te doen als ze dat niet willen,maar dat begrijpt iemand als jij allicht niet...
Dat je hem niet gelooft is je volste recht,maar dat je Gun hier een leugenaar noemt illustreert wederom je ongekende domheid.
Hij is gewoon een leugenaar. Als je niets kan aantonen moet je je mond maar houden. Iedereen kan dergelijke dingen beweren. Als journalisten waarmee hij heeft gesproken dit tegen hem vertellen, waarom dan niet tegen mij of iemand anders op dit forum? Geef met een privé boodschap een naam, telefoonnr, etc.

Citaat:
Je posts worden met de dag dwazer...wat ben jij een domoor.
Ik reageer op jou idioot!Niet op Gun!
Waarom zou ik je (willen) negeren?Je statement slaat dus wederom nergens op...
Uiteraard moet er gereageerd worden op de nulliteiten van de grootste debiel van de Benelux,zoniet gans West-Europa wanneer deze hier wederom dwazigheden komt spuien.
Blablabla...
Als je vind dat je geen tijd wil verspillen aan mij...blijkbaar toch wel, dus zaag er niet over en hou je bek dicht, snul.
illwill is offline  
Oud 5 juli 2006, 17:56   #1163
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Gene zak, da heeft met u te maken!
Zeg nu eens gewoon wat je wil zeggen. De link, wu, met mij, 9/11...?

Citaat:
Ik zal nog eens citeren wa ik in mn laatste post heb gezet:

Dit is BEWEZEN, hier bestaan rapporten over, Dit is op TV en de radio toegegeven door respectievelijk het Amerikaanse leger en de Londense politie. Ik ga niet meer actief zoeken hierachter om het nog eens onder uw snuit te wrijven, zoek zelf maar eens op bbc.com of zo, en anders, als ge toch zo'n Wu-Tang fan zijt, gelijk Gravediggaz ooit spitten, stay dumb deaf and blind.
In elk geval, ge wilt bewijs, wat hier in mijn quote staat is een BEWEZEN FEIT! Geen disrespect bedoeld naar u, allesbehalve, maar ik vind het gewoon erg dat mensen zich zo makkelijk laten vangen. Da gaat er bij mij gewoon niet in, da's even onbegrijpelijk voor mij als 9/11 voor u.
Misschien ben ik te optimistisch??

Wa moet ik zegge? Leven is een kippehok, en de haan die boven zit schijt op iedereen zijn kop.
Dat er een oefening was op de dag van de aanslagen...is dat een bewijs dat het inside job was? LOL! Ik zal er iets anders van maken. Dat is een bewijs dat men te weten is gekomen dat op die dag een oefening aan de gang zou zijn. ok
Ik heb nooit ontkent dat er op die dag geen oefeningen bezig waren maar jij maakt de rest van het verhaal zelf er zomaar bij. Ik heb niet gevraagt om bewijzen dat er een oefening was die dag, ik vraag bewijzen voor een inside job.
illwill is offline  
Oud 5 juli 2006, 18:01   #1164
Lex Blanca
Minister-President

Lex Blanca's schermafbeelding

Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Geen uitgemaakte zaak!
Het is zoals ik eerder schreef :

Het antwoord is dus geen simpele 'ja'.
Jij speelt hier spelletjes en nadien kom je beledigend over (wie gebruikte hier het woord 'stront'???)
Ik blijf bij mijn standpunt dat je vuile truuken gebruikt. dat het geen verdere discussie waard is en dat je een idioot bent dat je de oorspronkelijke vraag reduceert tot zo'n fragment.

Case closed voor mij.
Achterlijke zak,lees het na op p. 55 of 56 (of in de post hierboven),ik vraag expliciet of in die quote wordt gezegd dat het om dezelfde stations gaat.
Dat heeft niks met spelletjes te maken!Ik speel geen spelletjes!
Of de aanpassing van Powers achteraf regulier is en in welk opzicht het zijn statements beïnvloedt heeft er evenmin wat me te zien.

Exodus postte een quote;Firestone reageert specifiek op die quote;ik reageer specifiek op die quote en JIJ maakt er dan van dat ik via die quote mijn gelijk wil bewijzen.Ga op een ander belachelijk doen Par.Dat dat niet mijn bedoeling was is zo klaar als een klontje!
Lex Blanca is offline  
Oud 5 juli 2006, 18:07   #1165
MURRAY
Lokaal Raadslid

MURRAY's schermafbeelding

Standaard

De Noorse versie van Le Monde Diplomatique brengt "9/11 inside job?" op de cover.

http://diplo.no/pdf/0607/01.pdf
http://diplo.no/pdf/0607/04.pdf
http://diplo.no/pdf/0607/05.pdf

Ik kan niet echt instaan voor de juistheid, maar dit zou een vertaling moeten zijn: http://www.gnn.tv/B16458

Dit zijn toch geen donkere, obscure en onbetrouwbare bronnen geloof ik.
MURRAY is offline  
Oud 5 juli 2006, 18:09   #1166
Lex Blanca
Minister-President

Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht

Dat er een oefening was op de dag van de aanslagen...is dat een bewijs dat het inside job was?
Voor de 100ste keer:NEE!
Lex Blanca is offline  
Oud 5 juli 2006, 18:13   #1167
Lex Blanca
Minister-President

Standaard

Citaat:

Blablabla...
Als je vind dat je geen tijd wil verspillen aan mij...blijkbaar toch wel..
Ja,idd toch wel,dat valt af te leiden uit de post waarop jij reageert uil!De post waarin ik zeg:"Ik reageer op jou...".
Lex Blanca is offline  
Oud 5 juli 2006, 18:13   #1168
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Firestone's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MURRAY Bekijk bericht
De Noorse versie van Le Monde Diplomatique brengt "9/11 inside job?" op de cover.

http://diplo.no/pdf/0607/01.pdf
http://diplo.no/pdf/0607/04.pdf
http://diplo.no/pdf/0607/05.pdf

Ik kan niet echt instaan voor de juistheid, maar dit zou een vertaling moeten zijn: http://www.gnn.tv/B16458

Dit zijn toch geen donkere, obscure en onbetrouwbare bronnen geloof ik.
Als de vertaling correct is (en ik zie geen reden om daar aan te twijfelen), is dit gewoon een verslag van de bestaande complottheorieën over 9/11.

So what? Niemand ontkent dat deze complottheorieën bestaan.
Oud 5 juli 2006, 18:22   #1169
Argusx43
Minister

Argusx43's schermafbeelding

Standaard

Hoe kan je bewijzen als iemand vermoedelijk vermoord is als het lijk gecremeerd is?
Daarom zelfs al zou het zo zijn( en ik geloof van wel, dat loodrecht instorten is eigenlijk genoeg voor mij), het is niet meer te bewijzen.De bewijzen zijn weg.
Argusx43 is offline  
Oud 5 juli 2006, 18:24   #1170
Lex Blanca
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone Bekijk bericht
Niemand ontkent dat deze complottheorieën bestaan.
Sterker nog,meer en meer komen tot de conclusie dat de kern van de zaak waarheid is.Dat 9/11 een inside job was.
Lex Blanca is offline  
Oud 5 juli 2006, 18:47   #1171
MURRAY
Lokaal Raadslid

MURRAY's schermafbeelding

Standaard

Het feit dat een krant zoveel aandacht besteedt aan dergelijke invalshoeken zorgt ervoor dat ze ten eerste aan autoriteit winnen.

De meeste mensen besteden er geen aandacht aan want het zijn toch maar van die gekke “tinfoil” theorieën waar je als ernstig en kritisch mens nooit rekening mee mag en kan houden.

Denk jij echt dat de meeste mensen er zich van bewust zijn hoeveel vragen er nog zijn bij 9/11? Dat de FBI zelf zegt dat er geen enkel bewijs is voor de betrokkenheid van Bin Laden? Dat er in Afghanistan geen enkel spoor is gevonden van geldtransacties, ondergrondse coördinatiecentra of iets wat ook maar zou kunnen wijzen op het bestaan van een netwerk?
Ik kan hier blijven opsommen.

Daarom is het belangrijk dat de MSM zich ermee bezighoud zodat meer mensen zich vragen gaan stellen.

Het gaat ook niet om het promoten van een bepaald verhaal. Gewoon zeggen dat er in feite geen officieel verhaal bestaat, laat staan dat er bewijzen voor zijn zou al wat vragen moeten oproepen.
MURRAY is offline  
Oud 5 juli 2006, 18:57   #1172
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hij is gewoon een leugenaar. Als je niets kan aantonen moet je je mond maar houden. Iedereen kan dergelijke dingen beweren. Als journalisten waarmee hij heeft gesproken dit tegen hem vertellen, waarom dan niet tegen mij of iemand anders op dit forum? Geef met een privé boodschap een naam, telefoonnr, etc.

Blablabla...
Als je vind dat je geen tijd wil verspillen aan mij...blijkbaar toch wel, dus zaag er niet over en hou je bek dicht, snul.
Domme wortel, het is gewoon een kwestie van respect, ik ga de namen niet vermelden en ik ga ze zeker niet naar jou doorsturen, dat zou me nog dommer maken dan jij, wat niet kan.

En of jij me nu gelooft of niet kan me geen barst schelen, het enige dat ik spijtig vind is dat jij een pc en een internetvervinding hebt anders hadden we hier geen last van het laag bij de grondse gezwikzwak van een domme wortel.
Oud 5 juli 2006, 19:35   #1173
Lex Blanca
Minister-President

Standaard

Citaat:
Als de vertaling correct is (en ik zie geen reden om daar aan te twijfelen), is dit gewoon een verslag van de bestaande complottheorieën over 9/11.
Staat de inhoud volgens jou vol onzin?
Lex Blanca is offline  
Oud 5 juli 2006, 19:43   #1174
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Nu is het al laf om erop te wijzen dat jullie hele theoriëen gebouwd zijn op "feiten" waarvoor niet het minste bewijs bestaat???

En waar hebben jullie dan zwart op wit aangetoond dat er:
  1. Explosieven in het WTC waren.
  2. 4 tot 6 wargames op 11/9/2001 waren?
  3. Geen boeing in het Pentagon is ingeslagen op 11/9/2001.
  4. Er levende kapers zijn opgedoeken.
  5. Duizende Israëlische werknemers op 11/9 van hun werk op het WTC zijn gebleven.
  6. Enzovoort
  7. Enzovoort
  8. Enzovoort
Nergens, dat is het hem juist! Een collectie van roddels, verzinsels, valse fysica, anekdotes, contextloze citaten, dat is wat anders dan iets zwart op wit aantonen. Dat is gewoon propaganda, waardeloze rommel.

En, speciaal voor Lex Blanca, ik moet niet telkens de hele lijst van al jullie idiote beweringen opsommen: de meeste mensen begrijpen de betekenis van enz wel.
  1. Enzovoort
  2. Enzovoort
  3. Enzovoort
  4. Enzovoort
  5. Enzovoort
  6. Enzovoort
  7. Enzovoort
  8. Enzovoort
  9. Enzovoort
  10. Enzovoort
  11. Enzovoort
  12. Enzovoort
Oud 5 juli 2006, 19:44   #1175
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht
LOL

man o man wat kan zich toch een hoop domheid verzamelen in heel weinig mensen!!!

Pin d'Ar
Sterk heel sterk!!
Oud 5 juli 2006, 19:46   #1176
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En op 11/9 was er één wargame, tenzij je inmiddels bewijzen (echte bewijzen, geen typefouten in Canadese kranten) hebt gevonden voor de 3-5 andere wargames.
Dom, dommer, domst of koppig, koppiger, koppigst, your choice!
Oud 5 juli 2006, 19:46   #1177
Chipie
Banneling

Chipie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 2004gun Bekijk bericht
Domme wortel, het is gewoon een kwestie van respect, ik ga de namen niet vermelden en ik ga ze zeker niet naar jou doorsturen, dat zou me nog dommer maken dan jij, wat niet kan.

En of jij me nu gelooft of niet kan me geen barst schelen, het enige dat ik spijtig vind is dat jij een pc en een internetvervinding hebt anders hadden we hier geen last van het laag bij de grondse gezwikzwak van een domme wortel.
U gaat op 1 oktober ongetwijfeld toch naar één van de festivals voor verdraagzaamheid?...

Laatst gewijzigd door Chipie : 5 juli 2006 om 19:47.
Chipie is offline  
Oud 5 juli 2006, 19:48   #1178
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Het is toch niet moeilijk?
TOON dan die beweringen van die Officials op de BBC zelf.
Niet de geknipte en gemonteerde versie in Terrorstorm!

Enfin, waarom krijg ik met 'believers' toch altijd het gevoel dat ze de boel constant belazeren?
Je discussieert op basis van materiaal dat fundamenteel is, en dat kan erkent worden als objectief.

GEEN SUBJECTIEVE, GEKNIPTE MOZAIEK VAN BEELD/GELUID/TEKST-FRAGMENTJES!!!

Zolang dat niet doordringt valt er met believers niet echt te discussieren.
Dus, de SUBJECTIEVE, GEKNIPTE MOZAIEK VAN BEELD/GELUID/TEKST-FRAGMENTJES van de BBC slik jij zonder nadenken en elke andere bron ga je heel kritisch benaderen en eigenlijk op voorhand seponeren?

Mooi Parci, Mooi en he heel objectief!
Oud 5 juli 2006, 19:51   #1179
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lex Blanca Bekijk bericht
POWER: At half past nine this morning we were actually running an exercise for a company of over a thousand people in London based on simultaneous bombs going off precisely at the railway stations where it happened this morning, so I still have the hairs on the back of my neck standing up right now.

Mis ik iets?
Misschien ff vertalen Lex want deze duidelijke taal wordt niet begrepen door Parci & Co
Oud 5 juli 2006, 19:53   #1180
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lex Blanca Bekijk bericht
Hun cognitieve dissonantie begint idd stilaan extreme proporties aan te nemen...

Par,volgens jou zegt Powers hier dus niet dat het om dezelfde stations gaat?

POWER: At half past nine this morning we were actually running an exercise for a company of over a thousand people in London based on simultaneous bombs going off precisely at the railway stations where it happened this morning, so I still have the hairs on the back of my neck standing up right now.
Vertalen, vertalen!!

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:03.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be