Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 5 juli 2006, 23:27   #381
smiley
Perm. Vertegenwoordiger VN

smiley's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Bekijk bericht
Is ook zo. Enkel VB-vehikels zoals jij zien er natuurlijk een politieke strategie in.
Dit staat te lezen op het charter... je kan toch lezen? Niet politiek van aard? Hou je toch niet voor de domme !

Op 8 Oktober 2006 zijn het gemeenteraadsverkiezingen in heel Vlaanderen. Extreemrechts wil de macht in de stad, dat is geen geheim. dEUS organiseert één week voor de verkiezingen een spetterend feest op hun verkiezingsnederlaag of, als ze nog groeien, op het graf van een vrij en democratisch Antwerpen.... de boodschap is duidelijk: Vlaanderen verdient beter dan extreemrechts

Laatst gewijzigd door smiley : 5 juli 2006 om 23:29.
smiley is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2006, 23:31   #382
carlgustaaf
Banneling

carlgustaaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazilfunk Bekijk bericht
Die artiesten weten maar al te goed waar het over gaat! Dacht ge nu echt dat artiesten zitten te wachten op een extreem rechts bestuur? Het VB laat nu al goed zien hoe het over artiesten denkt. Het VB wil dat artiesten zwijgen en ik noem dat censuur.
ik vind dat echt vreselijk dat de mensen nu moeten kiezen tussen extreem rechts, of een moslim overheersing, onveiligheid en een corrupte bende oplichters/politici aan het hoofd van het land...
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2006, 23:35   #383
AyneRand
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf Bekijk bericht
ik vind dat echt vreselijk dat de mensen nu moeten kiezen tussen extreem rechts, of een moslim overheersing, onveiligheid en een corrupte bende oplichters/politici aan het hoofd van het land...
Alleen sukkels die geen geld hebben moeten kiezen, het kapitaal daartegenover, die lacht je grandioos uit ... wij doen wat we willen
AyneRand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2006, 23:36   #384
The B@ron
Burger

The B@ron's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley Bekijk bericht
Dit staat te lezen op het charter... je kan toch lezen? Niet politiek van aard? Hou je toch niet voor de domme !

Op 8 Oktober 2006 zijn het gemeenteraadsverkiezingen in heel Vlaanderen. Extreemrechts wil de macht in de stad, dat is geen geheim. dEUS organiseert één week voor de verkiezingen een spetterend feest op hun verkiezingsnederlaag of, als ze nog groeien, op het graf van een vrij en democratisch Antwerpen.... de boodschap is duidelijk: Vlaanderen verdient beter dan extreemrechts
Yep, we verdienen Tommeke Barman met zijn zootje junks, multimiljonairs en wannabe's. DIE gaan eens vertellen aan de gewone man hoe we ons moeten gedragen en stemmen. Over mateloze pretentie gesproken...
Oud 5 juli 2006, 23:45   #385
AyneRand
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The B@ron Bekijk bericht
Yep, we verdienen Tommeke Barman met zijn zootje junks, multimiljonairs en wannabe's. DIE gaan eens vertellen aan de gewone man hoe we ons moeten gedragen en stemmen. Over mateloze pretentie gesproken...
De afgunst uit de lagere klasse druipt er anders zo van af.
AyneRand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2006, 23:48   #386
The B@ron
Burger

The B@ron's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AyneRand Bekijk bericht
LOL. Goede poging Hebben ze je OCMW uitkering betaald zodat je weer op het net kunt om jezelf interessant te maken ?
Oud 5 juli 2006, 23:56   #387
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het Vlaams Belang voelt zich helemaal niet gevizeerd doordat het tegen onverdraagzaamheid en tegen racisme is maart wel omdat het tegen het Vlaams Belang gericht is. Er staat duidelijk in het charter dat het een evenement tegen extreem rechts is. Niet dat het Vlaams Belang extreem is. Extremisten zijn immers een minderheid. (Een partij met 1000.000 kiezers kan dus moeilijk extreem zijn). Maar de tegenstanders van het Vlaams Belang plakken maar al te graag het woord extreem rechts op die partij. Dit evenement is duidelijk tegen het Vlaams Belang gericht 1 week voor de verkiezingen dus onwettelijk want de sperperiode is niet gerespecteert. Dit is pure manipulatie van de bevolking. Blijkbaar zien linkiwinkies de mensen nog steeds aan als dom kiesvee die men met zulk een evenementen zou kunnen manipuleren denkende dat zij alzo hun wanbeleid en de recente incidenten, de van de ons opgedrongen mislukte multicul (islamitische verrijking), zou kunnen doen vergeten.
Als het VB niet extreemrechts en racistisch zou zijn dan zal dat toch wel blijken uit hun campagne, programma en slogans? Of niet? (anders hebben ze toch een communicatieprobleem!) Waar is dan je probleem? Slechte communicatie? Slecht imago? Dat imago kweekte het VB toch zélf?
Méén je nu écht dat niemand zich nog tegen racisme en extreemrechts mag uitspreken, zonder het risico te lopen van een imago van onrechtvaardige VB-aanvaller te krijgen?? (en d�*t waar het VB zich niet gevizeerd voelt... zeg jij...Ph. DW denkt er anders over.. ) Dat is puur logisch beredeneerd een verdediging van extreemrechts en racisme door het VB, als ik me niet vergis... 8)
Werk aan de winkel, maatpakken bovenhalen, programma opkuisen, kadertraining geven!!...de NVA en wijlen de VU deden dat al... enfin, de NVA had er wel een probleempje mee...

Laatst gewijzigd door filosoof : 6 juli 2006 om 00:13.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2006, 23:58   #388
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
LOL. Goede poging Hebben ze je OCMW uitkering betaald zodat je weer op het net kunt om jezelf interessant te maken ?

Het is het begin van de maand, dus je zou wel eens gelijk kunnen hebben.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2006, 00:01   #389
smiley

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Als het VB niet extreemrechts en racistisch zou zijn dan zal dat toch wel blijken uit hun campagne, programma en slogans? Of niet? (anders hebben ze toch een communicatieprobleem!) Waar is dan je probleem? Slechte communicatie?
Jullie lionkies geven het Vlaams Belang de naam extrem rechts. Ik maak uit die slogans helemaal niet op dat die partij extreem is. Voor jullie die al te toerant zijn lijkt dit misschien zo. De maatregelen die het Vlaams Belang voorstelt zijn dringend nodig. Maatregelen die het huidige (vooral linkse) beleid niet durft te nemen omdat ze lobbyd naar de stemmenwinst van de nieuwkomers.
Oud 6 juli 2006, 00:07   #390
damned
Vreemdeling

Standaard

Citaat:

net zoals ik tegen extreem rechts ben, ben ik tegen extreem links, extreem terroristische islamdingen,
extremen zijn nooit goed. never.anyway, FDW heeftzich tijdens het VRT journaal behoorlijk belachelijk gemaakt, die paar goepekes oké, maar Laura Lynn, daat heeft hij al nachtmerries over. hij dacht zeker zo'n schoon vlaams meisje................

Damned
damned is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2006, 00:10   #391
smiley

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door damned Bekijk bericht
net zoals ik tegen extreem rechts ben, ben ik tegen extreem links, extreem terroristische islamdingen,
extremen zijn nooit goed. never.anyway, FDW heeftzich tijdens het VRT journaal behoorlijk belachelijk gemaakt, die paar goepekes oké, maar Laura Lynn, daat heeft hij al nachtmerries over. hij dacht zeker zo'n schoon vlaams meisje................

Damned
Ik heb het nieuws niet gezien en als je tegen die islamdinges zijt heb je niet veel keus. Alle partijen behalve 1 gaan er plat voor op hun buik liggen.
Vandaar ook dat die islamdinges zo fel tegen die ene partij is.
Moslims hebben de neiging de fout van hun falen bij 'de anderen' te leggen, (racisten !) niet bij zichzelf en zeker niet bij de islam die zij als de perfectie zelve beschouwen terwijl het net de inpêrfecte islam is die voor de integratie en andere problemen tot zelfs moordaanslagen (wereldwijd) zorgt.

Laatst gewijzigd door smiley : 6 juli 2006 om 00:20.
Oud 6 juli 2006, 00:18   #392
filosoof
Banneling

Standaard

Oorspronkelijk bericht door smiley

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door damned Bekijk bericht

Damned
Bah, als het VB er niet door gevizeerd is, waarom maakt Ph DW dan zo'n heisa?
Oud 6 juli 2006, 00:21   #393
smiley

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk bericht door smiley

Bah, als het VB er niet door gevizeerd is, waarom maakt Ph DW dan zo'n heisa?
Het Vlaams Belang is duidelijk wel geviseerd. Het staat er toch duidelijk. Extreem rechts. Linkiewinkies bedoelen met extreem rechts Vlaams Belang.
Jij als linkiewinkie moet dat toch weten. Ik ben vroeger trouwens ook linkiewinkie geweest.

Laatst gewijzigd door smiley : 6 juli 2006 om 00:22.
Oud 6 juli 2006, 00:23   #394
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik heb het nieuws niet gezien en als je tegen die islamdinges zijt heb je niet veel keus. Alle partijen behalve 1 gaan er plat voor op hun buik liggen.
Vandaar ook dat die islamdinges zo fel tegen die ene partij is.
Moslims hebben de neiging de fout van hun falen bij 'de anderen' te leggen, niet bij zichzelf en zeker nioet bij de islam die zij de perfectie zelve beschouwen terwijl het net de inêrfecte islam is die voor de integratie en andere problemen (wereldwijd) zorgt.
Kleine suggestie: misschien zijn die euh, wat jij "islamdinges" noemt tegen het VB, omdat het VB zo sinds jaren al tegen hèn is?
Oud 6 juli 2006, 00:27   #395
smiley

Standaard

Citaat:
Kleine suggestie: misschien zijn die euh, wat jij "islamdinges" noemt tegen het VB, omdat het VB zo sinds jaren al tegen hèn is?
Onze buurlanden en ver daarbuiten hebben allemaal dezelfde problemen met toevallig leden uit dezelfde groep van mensen. Van integratieproblemen tot moordaanslagen toe. Vaneigens dat niet-moslims (van Hindoes, Boiedhisten, humanisten, christenen enz. iets tegen de onverdraagzame islam hebben. Het is rotmo met zijn ideologie van hjaat die begonnen is en niet omgekeerd).
Oud 6 juli 2006, 00:27   #396
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Het Vlaams Belang is duidelijk wel geviseerd. Het staat er toch duidelijk. Extreem rechts. Linkiewinkies bedoelen met extreem rechts Vlaams Belang.
Jij als linkiewinkie moet dat toch weten. Ik ben vroeger trouwens ook linkiewinkie geweest.
Misschien zie ik erover, op dit late uur, maar ik zie nergens de naam vh VB staan in die tekst...
Oud 6 juli 2006, 00:30   #397
smiley

Standaard

Citaat:
Misschien zie ik erover, op dit late uur, maar ik zie nergens de naam vh VB staan in die tekst...
Je houd je zoals al de andere li,kiewinkies voor de domme. Er staat EXTREEM RECHTS. Dat is hetzelfde als Vlaams Belang. Iedereen weet wat linkiewinkies met extreem rechts bedoelen. Iedereen weet trouwens ook wat zij bedoelen wanneer er staat dat extreem rechts de macht in de stad wil veroveren op 8 october. En dit 'evenement' heeft dus ook duidelijk een politiek karakter wat zij tegen artiesten zoals Laura Lynn ontkennen. Zij ontkennen dus wat er op hun eigenste charter geschreven staat. Van volksverlakkerij gesproken.

Laatst gewijzigd door smiley : 6 juli 2006 om 00:31.
Oud 6 juli 2006, 00:38   #398
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk bericht door AyneRand
Het OCMW durft hier en daar al eens betalen voor internetaansluiting om de digitale kloof niet te groot te maken. AyneRand doet me denken aan die dorpsfiguren die we hier vroeger hadden. Er was er eentje die we Jacques de Leugenaar noemden. Die had naar eigen zeggen alle zeetjes afgevaren, piloot geweest, keek neer op lagere klassen en reed eens door Brussel toen iemand een tv wegsmeet. Hij nam die in zijn auto en hij kon daar de Congo op ontvangen zonder antenne en hij heeft die nu nog in zijn huis staan en kan daar dus echt alles mee ontvangen, he.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2006, 00:41   #399
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AyneRand Bekijk bericht
Jouw reacties. Ik vind dat die op grote borden doorheen het land moeten worden gehangen. Naar jouw mening is toch 99% van het volk van lagere klasse. Die borden met daaronder dan "Vlaams Belang strijdt tegen dit soort mensen".

Het zou prachtig zijn. We moeten dan wel wat live interviews met je krijgen. Anders gaat het niet. Maar gezien je al wegloopt als ik vraag welk bedrijf je dan weer naar China verplaatst, ben je een beroerde factor om op te rekenen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2006, 00:45   #400
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Onze buurlanden en ver daarbuiten hebben allemaal dezelfde problemen met toevallig leden uit dezelfde groep van mensen. Van integratieproblemen tot moordaanslagen toe. Vaneigens dat niet-moslims (van Hindoes, Boiedhisten, humanisten, christenen enz. iets tegen de onverdraagzame islam hebben. Het is rotmo met zijn ideologie van hjaat die begonnen is en niet omgekeerd).
eens kijken, in de VS hebben ze straatproblemen met junkies en met wat de Americanen "spics" noemen: zijn dat moslims? Terreur? De laatste bomaanslagen hier waren die van de CCC en de raids van de Bende van Nijvel: extreemlinks en (hoogstwaarschijnlijk) franstalig extreemrechts : waren d�*t islamdinges? Europa had meer last en problemen met Basken en Ieren dan met moslimterroristen... wat gebeurde op 9/11 was het gevolg van het "aanvijzen" van bondgenoot Alqaeida door "bevriende regeringen" na de grote US-liefde en US$$$$ voor die mannen en hun training en bewapening door de VS en het UK...

De bomaanslagen in Londen en Madrid breng ik in verband met de deelname aan de iraakse oorlog door Blair en Aznar...(iraakse oorlog met minstens 600.000 burgerdoden tgv de westerse interventie onder gelogen voorwendsels): sinds 1990 maakte de islam geen 600.000 burgerslachtoffers, of wel?

Hindoes zijn minder vredelievend dan hun reputatie (en nooit vies geweest van een moslimvervolging )... christenen hebben zelfs die reputatie niet na 20 eeuwen oorlog en kolonializatie...

Je draait en keert het zoals je wil,maar de mens is een wolf voor de mens, of hij nu moslim, christene of hindoe is...Homo homine lupus est: niks nieuws onder de zon dus, en één minderheidsgroep hier als zondebok uitkiezen voor al wat je niet bevalt is gewoon de waarheid geweld aandoen!

Laatst gewijzigd door filosoof : 6 juli 2006 om 00:57.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:19.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be