Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 6 juli 2006, 00:50   #401
Internaut
Banneling

Internaut's schermafbeelding

Standaard

« Tegenwoordig is het bon ton om te zeggen: 'Ik kan begrijpen waarom mensen voor het Vlaams Belang stemmen'. Maar ik wil me niet verschuilen achter dat soort argumenten, ik heb geen zin om mijn kop in het zand te steken.»
Tom Barman in Knack 5-07-06

Hier bekent hij duidelijk politieke kleur. Dat concert is meer dan enkel over onverdraagzaamheid en racisme.
Internaut is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2006, 00:52   #402
smiley
Perm. Vertegenwoordiger VN

smiley's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
eens kijken, in de VS hebben ze straatproblemen met junkies en met wat de Americanen "spics noemen: zijn dat moslims? Terreur? De laatste bomaanslagen hier waren die van de CCC en de raids van de Bende van Nijvel: extreemlinks en (hoogstwaarschijnlijk) franstalig extreemrechts : waren d�*t islamdinges? Dat 9/11 en nog wat gebeurden was een gevolg van het "aanvijzen" van Alqaeida door "bevriende regeringen" na de grote US-liefde en $$$$ voor die mannen en hun training en bewapening door de VS en het UK...

De bomaanslagen in Londen en Madrid breng ik in verband met de deelname aan de iraakse oorlog door Blair en Aznar...

Hindoes zijn minder vredelievend dan hun reputatie... christenen hebben zelfs die reputatie niet na 20 eeuwen oorlog en kolonializatie...

Je draait en keert het zoals je wil,maar de mens is een wolf voor de mens, of hij nu moslim, christene of hindoe is...Homo homine lupus est: niks nieuws dus, en één minderheidsgroep hier als zondebok uitkiezen voor al wat je niet bevalt is gewoon de waarheid geweld aandoen!
De problemen met leden van de islam steken er met kop en schouders bovenuit. Enkel blinden of struisvogels zijn nog in staat dit te blijven ontkennen. Als je de islamitische geschriften gelezen hebt en de geesten (gedachtengang) van vele aanhangers van de islam kent (daar zou jij je nog wat beter moeten over informeren) dan is dit zonneklaar. Je begrijpt dan waarom ze doen wat ze doen. Wat Amerika betreft.. Amerika is een zoveelste bewijs dat multicul niet werkt. Ze kunnen de boel enkel nog een beetje bij elkaar houden door patriottisme. Ware moslims daarentegen zijn niet loyaal aan een land doch wel aan de fascistische oemmah.
Die bomaanslagen in Madrid en Londen dat klopt niet. Die bomaanslagen in de rest van de wereld zoals Thailand Bangkadesh enz. hebben niks met Irak te maken. Irak is maar een voorwendsel voor hun uiteindelijke doel. Het overal voor het zeggen te krijgen.

Laatst gewijzigd door smiley : 6 juli 2006 om 01:03.
smiley is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2006, 01:01   #403
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

smiley,
Zwak antwoord en bovendien, das dus één Godwinpunt hé...
De iraakse oorlog met minstens 600.000 burgerdoden tgv de westerse interventie onder gelogen voorwendsels): sinds 1990 maakte de islam geen 600.000 burgerslachtoffers, of wel? Hoe denk je dat zou Europa reageren mochten er bvb in Duitsland +> 600.000 burgerdoden vallen onder valse voorwendsels door een arabisch militair-economisch optreden?

Toch één puntje: West -Europa is al 2.000 jaar multicultureel...

Laatst gewijzigd door filosoof : 6 juli 2006 om 01:08.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2006, 01:04   #404
smiley

Standaard

Citaat:
smiley,
Zwak antwoord en bovendien, das dus één Godwinpunt hé...
De iraakse oorlog met minstens 600.000 burgerdoden tgv de westerse interventie onder gelogen voorwendsels): sinds 1990 maakte de islam geen 600.000 burgerslachtoffers, of wel?
Helemaal geen zwak antwoord. De islam heeft sinds haar ontstaan de meeste doden op haar geweten. Geef hen terug militaire macht en je zal het geweten hebben.
Oud 6 juli 2006, 01:07   #405
smiley

Standaard

Citaat:
smiley,

Toch één puntje: West -Europa is al 2.000 jaar multicultureel...
West Europa was 2000 jaar islamvrij dank zij Martel, Godfried van Bouillon enz.

Laatst gewijzigd door smiley : 6 juli 2006 om 01:07.
Oud 6 juli 2006, 05:40   #406
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Paulus's schermafbeelding

Standaard

Wees maar zeker dat iedereen die naar één van deze concerten gaat, zijn handen zal volgestopt krijgen met politieke pamfletten tegen het Vlaams Belang.

Waarna het bestuur openlijk zal verklaren dat zij daar niks mee te maken hebben.... Ik wed er een volle bierbak op.

Ze moeten toch wel enorme schrik hebben van het Vlaams Belang om zich al die moeite te vertroosten, denk ik dan. Bang voor hun zitje natuurlijk.

Paulus.
Paulus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2006, 06:44   #407
smiley

Standaard

Voor wie nog moest twijfelen..

Laatst gewijzigd door smiley : 6 juli 2006 om 06:48.
Oud 6 juli 2006, 06:55   #408
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Wel vreemd dat het VB zich zo gevizeerd voelt door een muziekfestival tegen racisme en extremisme...
Zouden ze dan toch
extremist en racist zijn?

Ph DW's reactie is wel ongeveer een bekentenis...
een bekentenis in uw rode oogjes dan misschien...

het enige dat Tom Barman wil is een hetze tegen het Vlaams Belang...

extreem rechts ? racisme ? is niet bij het Vlaams Belang van toepassing noch de regel noch de norm.
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2006, 06:55   #409
smiley

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
Wees maar zeker dat iedereen die naar één van deze concerten gaat, zijn handen zal volgestopt krijgen met politieke pamfletten tegen het Vlaams Belang.

Waarna het bestuur openlijk zal verklaren dat zij daar niks mee te maken hebben.... Ik wed er een volle bierbak op.

Ze moeten toch wel enorme schrik hebben van het Vlaams Belang om zich al die moeite te vertroosten, denk ik dan. Bang voor hun zitje natuurlijk.

Paulus.
Inderdaad, ze zijn bang voor de weerbots/terugslag. Vlakaf zeggen dat het een evenement tegen het Vlaams Belang is dat durven ze niet. De leeperds.

Laatst gewijzigd door smiley : 6 juli 2006 om 06:56.
Oud 6 juli 2006, 06:59   #410
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon Bekijk bericht
Voor mijn part een goede deal. En ook FDW zal akkoord gaan.

Hij verhuist naar Brugge en alle Marrokkanen verhuizen naar Marrokko.
It 's a deal ! Filip is morgen al verhuisd... zelfs op hotel is al goed

Filip Dewinter en veel Antwerpenaren zullen het graag horen, maar dat op papier krijgen en daarna uitvoeren is een ander probleem...
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
Oud 6 juli 2006, 07:06   #411
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazilfunk Bekijk bericht
Die artiesten weten maar al te goed waar het over gaat! Dacht ge nu echt dat artiesten zitten te wachten op een extreem rechts bestuur? Het VB laat nu al goed zien hoe het over artiesten denkt. Het VB wil dat artiesten zwijgen en ik noem dat censuur.
artiesten laten zich misbruiken door een omhoog gevallen zanger, die aan politiek wil doen zonder kennis van zaken. Hij wil vooral het Vlaams Belang viseren en andere Vlaamse zangers (ge)(mis)bruikt hij als spreekbuis door hun fans hun zogezegde politieke mening mee te geven.

Het is trouwens Vlaams Belang parlementslid Jurgen Verstrepen, die samen met Margriet Hermans, er voor gepleit heef Vlaamse zangers meer kansen te bieden op TV en radio !

Een mooi bedankje !
Oud 6 juli 2006, 07:09   #412
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Bekijk bericht
Is ook zo. Enkel VB-vehikels zoals jij zien er natuurlijk een politieke strategie in.
waarom ben jij dan de eerste om deze post te starten ???

met het persbericht

blokwatch
Oud 6 juli 2006, 07:10   #413
Den Dolf
Vreemdeling

Den Dolf's schermafbeelding

Standaard

Nog een demonstratie voor meer verdraagzaamheid.
Ik vraag me af waarom we dit soort mensen hier nodig hebben ?

http://www.strategypage.com/gallery/...6629124042.asp
Den Dolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2006, 07:14   #414
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk bericht door smiley
Dit staat te lezen op het charter... je kan toch lezen? Niet politiek van aard? Hou je toch niet voor de domme !

Op 8 Oktober 2006 zijn het gemeenteraadsverkiezingen in heel Vlaanderen. Extreemrechts wil de macht in de stad, dat is geen geheim. dEUS organiseert één week voor de verkiezingen een spetterend feest op hun verkiezingsnederlaag of, als ze nog groeien, op het graf van een vrij en democratisch Antwerpen.... de boodschap is duidelijk: Vlaanderen verdient beter dan extreemrechts

Bah, als het VB er niet door gevizeerd is, waarom maakt Ph DW dan zo'n heisa?
Nieuws op VRT : "Filip Dewinter van het extreem rechtse Vlaams Belang gaat een brief schrijven naar de Vlaamse zangers die deelnemen aan 0110..."

de vrt kan het niet laten telkens extreem rechts te linken aan Vlaams Belang !
Oud 6 juli 2006, 07:15   #415
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Misschien zie ik erover, op dit late uur, maar ik zie nergens de naam vh VB staan in die tekst...
lees eens tussen de lijntjes... allez doe die poging eens
Oud 6 juli 2006, 07:16   #416
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley Bekijk bericht
Inderdaad, ze zijn bang voor de weerbots/terugslag. Vlakaf zeggen dat het een evenement tegen het Vlaams Belang is dat durven ze niet. De leeperds.
Volgens posting 407 durven ze dat alvast wel.

Deze artiesten willen 'zogezegd' niet aan politiek doen terwijl de organisator duidelijk stelt dat het evenement tegen het Vlaams Belang is.

Ik hoop dan ook dat een aantal artiesten zich in hun gat gebeten voelen en hun plaats op de affiche weten af te staan.

Men misbruikt de Vlaamse cultuur voor politieke doeleinden.

Als er één partij is in Vlaanderen die alles maar moet verdragen, dan is het wel het Vlaams Belang. Hopelijk denken ze daar ook eens aan in hun kruistocht voor verdraagzaamheid.

Paulus.
Oud 6 juli 2006, 07:17   #417
Tegendradigaard

Standaard

Citaat:
Kleine suggestie: misschien zijn die euh, wat jij "islamdinges" noemt tegen het VB, omdat het VB zo sinds jaren al tegen hèn is?
Juist filosoof dat zou kunnen. Osama Bin Laden en ander moslimkrapuul dat niet liever doet dan zelfmoordaanslagen organiseren laten zich wereldwijd inspireren door het Vlaams Blok/Belang....

Ik zou daar dringend nen hoop smileys moeten tegenaan gooien....
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2006, 07:21   #418
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
eens kijken, in de VS hebben ze straatproblemen met junkies en met wat de Americanen "spics" noemen: zijn dat moslims? Terreur? De laatste bomaanslagen hier waren die van de CCC en de raids van de Bende van Nijvel: extreemlinks en (hoogstwaarschijnlijk) franstalig extreemrechts : waren d�*t islamdinges? Europa had meer last en problemen met Basken en Ieren dan met moslimterroristen... wat gebeurde op 9/11 was het gevolg van het "aanvijzen" van bondgenoot Alqaeida door "bevriende regeringen" na de grote US-liefde en US$$$$ voor die mannen en hun training en bewapening door de VS en het UK...

De bomaanslagen in Londen en Madrid breng ik in verband met de deelname aan de iraakse oorlog door Blair en Aznar...(iraakse oorlog met minstens 600.000 burgerdoden tgv de westerse interventie onder gelogen voorwendsels): sinds 1990 maakte de islam geen 600.000 burgerslachtoffers, of wel?

Hindoes zijn minder vredelievend dan hun reputatie (en nooit vies geweest van een moslimvervolging )... christenen hebben zelfs die reputatie niet na 20 eeuwen oorlog en kolonializatie...

Je draait en keert het zoals je wil,maar de mens is een wolf voor de mens, of hij nu moslim, christene of hindoe is...Homo homine lupus est: niks nieuws onder de zon dus, en één minderheidsgroep hier als zondebok uitkiezen voor al wat je niet bevalt is gewoon de waarheid geweld aandoen!
1. de drugshandel in de USA en de gebruikers... "daar ziet het zwart van het volk". Kijk naar de grootsteden en zie wie er vooral mee te maken heeft

2. de Basken in Spanje en de Ieren in Ierland vochten er een interne strijd uit

3. In Irak vallen er al twee jaar doden door eigen volk !! niet door Amerikaanse bomaanslagen
Oud 6 juli 2006, 07:22   #419
Tegendradigaard

Standaard

Citaat:
Misschien zie ik erover, op dit late uur, maar ik zie nergens de naam vh VB staan in die tekst...
Filosoof heb je post 407 al gelezen ? Hoe voelt het...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2006, 07:24   #420
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Kleine suggestie: misschien zijn die euh, wat jij "islamdinges" noemt tegen het VB, omdat het VB zo sinds jaren al tegen hèn is?
Hoe graag en hoe anders de media en de traditionele partijen het laten uitschijnen, laat het voor eens en altijd duidelijk zijn:

Het Vlaams Belang is niet tegen vreemdelingen van wat voor origine dan ook. Vraag maar aan de vreemdelingen die op hun lijsten staan.

Het Vlaams Belang is tegen het huidig vreemdelingenbeleid. En dat is iets helemaal anders.

Paulus.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:51.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be