![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik wel, Dewinter zou er goed aan doen zich niet te moeien met rechtszaken. Scheiding der machten, weet je wel.
Laatst gewijzigd door Pietje : 6 juli 2006 om 18:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik kan mij niet voorstellen wat er verkeerd aan zou zijn om, tegen een naar thuisland-normen redelijke vergoeding aan een Bevriende Natie, culturele probleemgevallen onder te brengen in een hun vertrouwde omgeving. Pure win/win-situatie: ginds goedkoper logies en hier minder tekorten aan opvangruimte voor reeds te lang achtergesteld Eigen Tuig.
![]() |
![]() |
#25 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En turken zijn helemaal geen verbasterde grieken; Er zitte er uiteraard bij. maar het grootste deel komt gewoon uit steppegebieden diep in Azie... Zijn de ethnische meeste grieken trouwens niet gedeporteerd uit turkije? De oude grieken hadden duizenden jaren terug trouwens een democratischere instelling dan de meeste moslimlanden vandaag. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
|
![]() Citaat:
Ra, ra ... ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#29 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
... ze hebben toch de dubbele nationaliteit ... ginder zijn ze veel braver en rustiger ... ginder heropvoeden
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De jury zal oordelen over schuld of onschuld. Niet de dokters. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij oppert alleen dat het een heel goed idee zou zijn, mochten de daders, zo ze schuldig worden bevonden, hun straf in hun land van oorsprong uitzitten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
waar oostfronters en apartheid aanhangers hun thuis vonden. FDW heeft in elk geval nog nooit gezegd wat ik denk, dat hij verdorie beter zelf oprot, dan was de situatie hier in antwerpen niet zo gepolariseerd geweest in onze stad. en het zogenaamd patent dat het VB meent te hebben op "vlaanderen" is ook behoorlijk lachwekkend. daarom dat ik zo moest lachen met FDW en will tura, "vlaanderen mijn land", dat zijn toch geen exclusieve VB liedjes? Damned |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar kijkt u dan naar? Naar het bestaan van een hoofddoekje? Laat het dan wel duidelijk zijn: hoofddoekjes dragen Griekse vrouwen alleen nog wanneer ze hun traditionele kledij bovenhalen (op 25 maart of Pasen bijvoorbeeld). Enkel oudere vrouwen - in het bijzonder weduwen - dragen zwarte kledij met bijhorend zwart hoofddoekje. In niets echter te vergelijken met de hoofddoek die Turkse vrouwen dragen: dat is in de eerste plaats geen cultureel gegeven (in Griekenland wel, zuivere folklore), maar wel een godsdienstige verplichting.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() het zal allemaal niet baten voor guynokkio, hij is een hypocriet in zijn politieke statements ! Als hij op verlof gaat naar Toscane moet hij zijn burgermanifesten maar eens terug lezen en zien welke puinhoop hij er van gemaakt heeft door de PS achterna te lopen, voor hen ALLES te doen omtoch maar zijn postje van premier te kunnen houden. Hierbij joeg hij de Vlamingen de kast op, plette hij ze plat op straat, sloeg hij ze tegen de muur en ramde hen de snel-belg-wet en het vreemdelingenstemrecht door de strot !
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk dat u graag tegen windmolens vecht. Zelf uitgevonden zaken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |