Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord

Discussietools
Oud 7 juli 2006, 12:39   #241
jan hyoens
Perm. Vertegenwoordiger VN

jan hyoens's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Djiezes Bekijk bericht
wel alle posts lezen e
staaf is gene linkse maar ne belgicist! en jij draait de feiten om,het is een concert tegen het VB onder het valse voorwendsel van "verdraagzaamheid" en niet andersom! trouwens met alle harde bewijzen kan alleen een idioot nu nog beweren dat het geen concert tegen het VB is!
jan hyoens is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juli 2006, 12:48   #242
Djiezes
Europees Commissaris

Djiezes's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens Bekijk bericht
staaf is gene linkse maar ne belgicist! en jij draait de feiten om,het is een concert tegen het VB onder het valse voorwendsel van "verdraagzaamheid" en niet andersom! trouwens met alle harde bewijzen kan alleen een idioot nu nog beweren dat het geen concert tegen het VB is!
Moet ge daarom roepen?

Wat maakt het trouwens uit dat Staaf (volgens jou) gene linkse is? Gaan links en belgicisme niet samen misschien? Hij is tegen het VB en dat is wat hier van 'belang' is.
Ik draai trouwens helemaal niks om. Ik zeg toch dat het een concert tegen het VB is? Maar zoiets neem je van mij niet aan waarschijnlijk... dat zou niet in je kraam passen.

Laatst gewijzigd door Djiezes : 7 juli 2006 om 12:50.
Djiezes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juli 2006, 12:58   #243
jan hyoens

Standaard

Citaat:
Moet ge daarom roepen?

Wat maakt het trouwens uit dat Staaf (volgens jou) gene linkse is? Gaan links en belgicisme niet samen misschien? Hij is tegen het VB en dat is wat hier van 'belang' is.
Ik draai trouwens helemaal niks om. Ik zeg toch dat het een concert tegen het VB is? Maar zoiets neem je van mij niet aan waarschijnlijk... dat zou niet in je kraam passen.
Dus je geeft toe dat het Barman te doen is om de verkiezingen te beïnvloeden? Zo ja, wil ik voor jou nog een uitzondering maken! een bank vooruit en 5fr voor ne lekstok!
Oud 7 juli 2006, 13:01   #244
Djiezes
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Dus je geeft toe dat het Barman te doen is om de verkiezingen te beïnvloeden?
Ja godverdomme, en dat is dan nog zijn goed recht ook!

(Al verwacht hij zelf niet dat hij nog veel mensen van gedacht zal doen veranderen)

Voor mijn part organiseren de Strangers op 1 oktober een concert op de Groenplaats tegen de SPa... ze mogen!

Laatst gewijzigd door Djiezes : 7 juli 2006 om 13:02.
Oud 7 juli 2006, 13:03   #245
jan hyoens

Standaard

Citaat:
Ja godverdomme, en dat is dan nog zijn goed recht ook!

(Al verwacht hij zelf niet dat hij nog veel mensen van gedacht zal doen veranderen)
dat weet ik nog niet zo! Als er daar relletjes uitbreken met allochtonen zou dat ons nog wel eens wat stemmen kunnen opbrengen! Niks zo goed om een multikuller het licht te doen zien dan een goede trap van een marokaan!8)
Oud 7 juli 2006, 13:06   #246
Djiezes
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Als er daar relletjes uitbreken met allochtonen zou dat ons nog wel eens wat stemmen kunnen opbrengen!
Daar zitten jullie echt wel op te wachten hé
Oud 7 juli 2006, 13:16   #247
Duym
Minister

Duym's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Daar wachten wij n�*ét op! We kunnen nu al niet meer volgen.
Duym is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juli 2006, 13:20   #248
robert t
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
In 'De Morgen' van een paar dagen geleden.
In elke paragraaf van het krantencommentaar over dit muziekevenement werd het VB genoemd.
In zijn commentaarstuk van heden doet ook Peter Vandermeersch zijn duit in het zakje. Onder de misleidende titel "Zingen voor verdraagzaamheid" gebruikt hij o.m. de zin "Misselijk makende walm van platte afdreiging stijgt uit Dewinters brief op". Applaus verzekerd van de meute politiek-correcten die de Standaard lezen. Maar niet van deze jongen. Iedereen die de Belgische politiek een beetje volgt weet dat dit gewoon anti-VB concerten zijn. Punt. Met verdraagzaamheid en anti-racisme hebben ze absoluut niets te maken. Is het je trouwens niet opgevallen dat ze de datum zeer strategisch uitgekozen hebben? Precies één week voor de verkiezingen. Goed geprobeerd, maar het zal de hoofdpijn van de politiek-correcten op maandag na de zoveelste zwarte zondag niet wegnemen. Voorraad Daffalgan en Aspirine bij de hand houden, jongens en meisjes.
robert t is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juli 2006, 13:32   #249
rik47
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robert t Bekijk bericht
In zijn commentaarstuk van heden doet ook Peter Vandermeersch zijn duit in het zakje. Onder de misleidende titel "Zingen voor verdraagzaamheid" gebruikt hij o.m. de zin "Misselijk makende walm van platte afdreiging stijgt uit Dewinters brief op". Applaus verzekerd van de meute politiek-correcten die de Standaard lezen.
Helaas voor Vandermeersch heeft Dewinter wel de vinger aan de pols en voelt perfect aan wat onder de mensen leeft, en dat over de partijgrenzen heen, dat kan allang niet meer gezegd worden van onze media.
rik47 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juli 2006, 13:41   #250
jan hyoens

Standaard

Citaat:
Wait and see! Het kan natuurlijk ook dat het kloteweer is en dat er maar een paar 100 fanatici opdagen!
Oud 7 juli 2006, 13:54   #251
Twanne
Provinciaal Gedeputeerde

Twanne's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robert t Bekijk bericht
Goed geprobeerd, maar het zal de hoofdpijn van de politiek-correcten op maandag na de zoveelste zwarte zondag niet wegnemen. Voorraad Daffalgan en Aspirine bij de hand houden, jongens en meisjes.
Ik begin meer en meer te hopen dat VB feitelijk aan de macht komt. Doorbreek dat Cordon Sanitaire. Eens zien of VB dan nog zo gaat opkomen voor de vrijheid van menings uiting.
En Peter Vandermeersch heeft een heel intelligente analyse gemaakt. Als jullie dat niet zien, snap ik oo ineens waarom jullie op VB stemmen.
Oud 7 juli 2006, 14:02   #252
Djiezes
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Twanne Bekijk bericht
Ik begin meer en meer te hopen dat VB feitelijk aan de macht komt. Doorbreek dat Cordon Sanitaire. Eens zien of VB dan nog zo gaat opkomen voor de vrijheid van menings uiting.
Net daarom ben ik altijd tegen het cordon geweest. Geef ze de macht en ze vallen door de mand; er is eigenlijk geen betere manier om het VB te bestrijden.
Oud 7 juli 2006, 14:07   #253
willem1940NLD

Standaard

Ik vind de reactie van VB/De Winter eigenlijk uitermate beschaafd.
willem1940NLD is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juli 2006, 14:12   #254
rik47
Gouverneur

Standaard

Citaat:
En Peter Vandermeersch heeft een heel intelligente analyse gemaakt. Als jullie dat niet zien, snap ik oo ineens waarom jullie op VB stemmen.
Er zijn weinig partijen die zo hebben moeten knokken voor de vrije meningsuiting als het VB, een reden te meer om ze te vrijwaren in de toekomst.
Daarentegen voor de PC-ers zijn alle middelen goed om anderen, die hun mening niet wegdragen, te verguizen.
Het zijn wij die niet snappen dat jij, evenals de media, niet in de gaten hebben dat jullie de voeling met de bevolking en de realiteit volledig kwijt zijn.
rik47 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juli 2006, 14:20   #255
jan hyoens

Standaard

Citaat:
Net daarom ben ik altijd tegen het cordon geweest. Geef ze de macht en ze vallen door de mand; er is eigenlijk geen betere manier om het VB te bestrijden.
dan weet je op wie je moet stemmen op 8 oktober!
Oud 7 juli 2006, 14:21   #256
willem1940NLD

Standaard

Citaat:
Ja, gewoon doodvoederen / doodstemmen
Oud 7 juli 2006, 14:26   #257
robert t
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Dat is een mening waar ik kan inkomen, ik deel ze zelfs. Maar denk je nu werkelijk dat het VB bij machtsdeelname het recht op vrije meningsuiting zou fnuiken? Indien ja, wacht de partij bij de volgende verkiezingen een afstraffing van jewelste.
Citaat:
Peter Vandermeersch heeft volgens mij een snert-analyse gemaakt. Mijn mening is in deze evenveel verantwoord als de jouwe. Alles hangt af van de perceptie. En waar haal je het vandaan mij een VB-stemmer te noemen? In mijn gemeente hebben we een open lijst gemaakt waarop zowel VB'ers, geschorste N-VA'ers (waartoe ik behoor) niet-geschorste N-VA'ers en onafhankelijken fungeren. Wat federaal betreft, wacht ik af wat de houding van N-VA zal zijn. Ik ben wel een radicale nationalist, maar geen partijslaafje. Mag dat even?
robert t is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juli 2006, 14:27   #258
Djiezes
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Niet op het VB, ik heb m'n principes... Ik wil wanneer het allemaal achter de rug is nog kunnen zeggen dat ik indertijd niet een van die domme kloten ben geweest

Laatst gewijzigd door Djiezes : 7 juli 2006 om 14:30.
Oud 7 juli 2006, 14:31   #259
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Nog wat harder roepen dat het SC moet doorbroken worden, jongen! Wedden dat jouw vertegenwoordigers zich jouw smeekbede binnen afzienbare tijd ter harte zullen nemen, al was het maar omdat ze niet anders meer kunnen?

Wel wat hypocriet om het VB te verwijten waar politiek correct Belgique al jaren al zijn energie in steekt.

Heeft Peter Vandermeersch een héél 'intelligente analyse' gemaakt?
En jij snapt niet dat jouw tegenstanders dat niet zien?8)

Tja... en hierboven hoopte je nog dat het VB 'feitelijk' aan de macht komt.
Vandermeersch en Desmet houden echter voet bij stuk.
D�*t is pas intelligent!
Oud 7 juli 2006, 15:42   #260
La Chunga
Minister

La Chunga's schermafbeelding

Standaard

Ik ga een toegeving doen: de concerten zijn tégen het VB. Ze zijn ook tegen extreemrechtse onverdraagzaamheid waarmee het VB zich identificeert.

Anders blijven we heen en weer bezig.

Verder wil ik enkel wijzen op het onderschrift...

Laatst gewijzigd door La Chunga : 7 juli 2006 om 15:43.
La Chunga is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:29.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be