![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Maar nu ga ik eten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Banneling
|
![]() Smakelijk, en ik zie die Peace love en zo wel zitten!
Tot een volgende keer, ik ga eens de bloemetjes buiten zetten. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U staat het vrij die te lezen of rechtstreeks in de vuilbak te gooien. Zo zit het nu eenmaal in elkaar. Of u dat nu zint of niet. Laatst gewijzigd door Jan van den Berghe : 8 juli 2006 om 21:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Maar net zo goed moet iedere partij zich aan de regeltjes houden en die schrijven nu eenmaal voor dat er vermeld moet staan dat je je ook kan uitschrijven voor die persoonlijk geadresseerde bucht. En een excuus van 'testaankoop of andere prul doet dat ook niet' is geen rechtvaardiging voor het VB om dan ook maar de regeltjes aan de laars te lappen. Kan ik ook buschauffeurtjes gaan afmotten of migrantjes gaan afschieten, want anderen doen dat toch ook... Ik wil echter niet op zo'n ridicule wijze redeneren. regels zijn er om nageleeft te worden, whatever anderen doen. Daarmee kan je de eigen verantwoordelijkhied niet verbloemen vriendje. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Gouverneur
|
![]() Ik heb hier nu juist een drietal foldertjes op mijn naam vrijdag in de bus gekregen van 3 verschillende partijen en het VB is daar niet bij,dus hou op met zeveren,elke partij doet het,en zoals hierboven reeds gezegd,u doet ermee wat u wil,Ikzelf bekijk die nog niet als ik een partijlogo bovenaan zie staan,weg ermee in de papierafvalbak,maar als het VB iets doet dan maakt men van een mug een olifant.
.Universele Verklaring van de rechten van de Mens opgenomen onder artikel 19: "Eenieder heeft het recht op vrijheid van mening en van uiting van zijn mening, wat het het recht insluit NIET VERONTRUST te worden omwille van zijn meningen en het recht door om het even welk uitdrukkingsmiddel en zonder inachtneming van grenzen, inlichtingen en ideeën op te zoeken, te ontvangen en te verspreiden" Goedkeuring en publicatie Belgisch Staatsblad 31 maart 1949 ![]() Laatst gewijzigd door joske : 9 juli 2006 om 13:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een vergeten 'regeltje' dat niemand hoeft te raken met het afschieten van mensen. Had je niks beters? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ga ook geen busschauffeurkes afmotten of migranen afknallen omdat anderen dat ook doen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zal jij waarschiijnlijk ook al eens in je mond gehad hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen hoor,
Een vergelijking tussen een vergeten regeltje dat niemand schade berokkent en het plegen van moorden is een slechte vergelijking. Misschien kan je deze overtreding van de regels door het VB beter vergelijken met één of anders Waals schandaaltje? Keuze genoeg, dacht ik zo.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Banneling
|
![]() Je weet goed genoeg wat ik met die vergelijking wil zeggen, misschien moet je daar maar eens verder op ingaan ipv over de vergelijking zelf te struikelen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We kunnen het hier wellicht hebben over de splinter en de balk ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Als ik een foldertje van SP a, Groen!, PVDA en andere partijen die me niet interesseren in de brievenbus krijg, doe ik daar niet moeilijk over. Ik lach er alleen maar eens mee dat ze weer geld aan mij verspild hebben en gooi het gewoon weg. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Verdraagzaamheid ... zeldzaam in een verkiezingsjaar, zou ik zo zeggen. |
|
![]() |
![]() |