![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1241 |
|
Lokaal Raadslid
|
U kan kiezen tussen:
-Core meltdown (scientific american, popular mechanics) -Pancake theory of progressive collapse theory -Column failure theory (NIST) -creep buckling theory -progressing column instability theory -pile-driver theory -Truss failure theory (FEMA) -zipper theory -angle bracket theory -column splice failure theory -freestanding core column theory -Shockwave theory Maak uw keuze zou ik zo zeggen. En dan nog durven beweren dat er zo iets zou bestaan als een officiële versie. |
|
|
|
|
#1242 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Als er bewezen word dat het om een inside job gaat, maakt mij niet uit met wat, van een persoon die het geheim niet meer kan ontkennen tot sporen van explosieven of wat dan ook, dan is er geen seconde meer dat ik eraan twijfel. Waarom zou ik?
|
|
|
|
#1243 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dat is idd het beste als je met je bek vol tanden staat.
|
|
|
|
#1244 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#1245 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik ben tenminste niet zo dom om zomaar beweringen te geloven omdat ik enkel een pik heb op Bush. Daar moet je idd wel heel snugger voor zijn
|
|
|
|
#1246 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Slappe slappe hap hoor, maar ja, het klinkt stoer en je hoeft niet echt je nek uit te steken! Beetje laf dus eigenlijk Nuff said Pin d'Ar |
|
|
|
|
|
#1247 | |
|
Banneling
|
Dit is illwil aan het doen:
Citaat:
Pin d'Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 9 juli 2006 om 22:46. |
|
|
|
|
|
#1248 | |
|
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
Citaat:
Op dit forum zitten er ook alleszins geen,dus waarom kom je hier dan mee af? Ik maak me sterk dat ze niet bestaan...ze zouden bijna zo dom als NillWill moeten zijn wat ik schier onmogelijk acht. (iemand die een pik heeft op Bush heeft daar natuurlijk wel alle reden toe...
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood To Them We Are Fair Game... Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 9 juli 2006 om 23:54. |
|
|
|
|
|
#1249 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
2de keer dat je stoer gebruikt...wat heeft dit allemaal toch met stoer te maken?
|
|
|
|
#1250 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En waarom gebruik jij die werkwijze? Omdat het gewoonweg een feit is. Geen bewijzen...niet zeveren.
|
|
|
|
#1251 | |
|
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
Citaat:
Wie waren het? Wie heeft jou een PM gestuurd waarin ze wat toegeven? Onzin.Aanwijzingen vormen het leeuwendeel van de bewijslast.Het is veel genuanceerder dan jij ooit zult kunnen bevatten.
|
|
|
#1252 |
|
Minister-President
|
Ik durf te wedden dat Pindar er al een boek (of boeken) over gelezen heeft.Welke boeken heb jij er al over gelezen?
|
|
#1253 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Namen domme wortel, namen, kom er maar eens mee op de proppen stukje LEUGENAAR
|
|
#1254 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
|
|
|
|
#1255 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Tsja, wat doe je flauw, ik heb toch nergens beweerd dat je kan ontdekken door alleen Wat te surfen!!! Bah, wat verdraai je mijn woorden! Wat het met stoer te maken heeft? Simpel, JIJ doet je heel groot voor bewijzen etc Blah blah blah, maar als je echt wat moet gaan onderzoeken haak je al af! Simplistisch en dom vind ik dat. En eigenlijk gemeen tegenover de mensen die een en ander Wel onderzocht hebben, en dan bedoel ik niet mij. Je denkt achterover te kunnen leunen En als mensen dan met ideen aankomen die niet stroken met je dogma’s dan kan je ze Negeren of verdraaien of weet ik wat. Het lijkt me erg op een soort emotionele storing en ik vermoed dat je wel weet welke. Citaat:
illuminati hebben te maken. contacten op andere forums, tijdschriften, etc. etc. En natuurlijk zelf een beetje nadenken Nuff said Pin d'Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 10 juli 2006 om 18:21. |
||
|
|
|
|
#1256 | |
|
Banneling
|
Citaat:
LOL Nuff nuff nuff said Pin d'Ar |
|
|
|
|
|
#1257 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Bewijzen die boeken dat het een inside job was?
Laatst gewijzigd door illwill : 10 juli 2006 om 18:24. |
|
|
|
|
|
#1258 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Begin je het nu eindelijk te snappen dat beweren niet genoeg is? Of ben je echt zo hypocriet en dom? Ik denk het wel.
|
|
|
|
#1259 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
#1260 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Natuurlijk ga ik geen tijd stoppen in het "onderzoeken" van 9/11. Je kan vanuit Belgie NIETS onderzoeken, laat staan bewijzen over 9/11. Wie heeft hier op welke manier al iets uitgezocht? Ik wacht op zijn verhaal en dus duidelijke bewijzen. PS: gisteren is een UFO geland in mijn achtertuin. Geloof je dit nu ook zomaar? Inderdaad, maar niet alleen boeken, Verschillende lezingen(zelfs in het buitenland), video's, dvd's. rechtstreekse contacten met mensen die rechtstreeks of indirect met de illuminati hebben te maken. contacten op andere forums, tijdschriften, etc. etc. En natuurlijk zelf een beetje nadenken Nuff said Pin d'Ar[/quote]
|
|