![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Is multicul een noodzaak? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
35 | 27,34% |
Neen |
![]() ![]() ![]() |
85 | 66,41% |
geen mening |
![]() ![]() ![]() |
8 | 6,25% |
Aantal stemmers: 128. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#381 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door praha : 10 juli 2006 om 21:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#382 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#383 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat de "gangster-kultuur" betreft, die is ook héél "in" bij jongeren van arabische afkomst, en bij zwarte jongeren.-GANGSTA-RAP ...En ze vinden dat niet enkel leuk, en opwindend: ze brengen dat in de praktijk.Wat voor volk vind ge tegenwoordig trouwens het meeste in de bak? Arabische dialecten hoort ge daar meer dan Vlaams of Frans in ieder geval. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#384 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Geef eens een voorbeeld, zoals jij het beschrijft, moet je zowat ieder moment van de dag in al de aspecten van je leven er zowat over struikelen. shoot zou ik zo zeggen.
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#385 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#386 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#387 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
multicultureel met pure overheersing ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#388 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
maar metteen lever je het bewijs dat het wel werkt ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#389 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#390 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Diegenen die er aan kunnen bijdragen hebben em juist nie nodig zoetje. Ach, het is blijkbaar moeilijke materie voor je ![]() En dan nog wa traditioneel fascistische dreigtaal ... ![]() Amaai, amaai, ze zijn hier weer op dreef.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#391 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#392 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
in "den Congo".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#393 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
je hebt zelfs vrouwen die zo onnozel zijn voor een partij te werken die hen naar de haard wil schoppen ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#394 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Hoe wereldvreemd kun je zijn he ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#395 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Jullie beiden s'nachts , in een donkere straat tegenkomen, dat is pas angstaanjagend. Nog liever een bende door speed opgefokte Marokkaanse kickboxers, op schok voor een gezellig avondje "ongelovige honden-bashing"... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#396 |
Europees Commissaris
|
![]() Waar niet ...
![]() |
![]() |
![]() |
#397 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
is zo'n "zeldzame" uitzondering ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#398 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
beste carlgustaaf, die paar honderd - of zelfs een paar tienduizend als u er op staat - al of niet gemaskerde hoofdafsnijders zijn een kleine fractie (nog geen één procent) van één procent van het totaal aantal moslims op deze planeet, en IK beschouw ze in elk geval niet als 'representatief' voor de anderen. Het klopt dat de 'gangster'-cultuur erg in is bij jongeren (zowel van arabische als niet-arabische afkomst), en dat is een serieus probleem, ik zal de laatste zijn om dat te ontkennen, maar verwar die jonge dwazen a.u.b. niet met 'de hoofdafsnijders' : deze laatsten zijn van een andere orde, en van een ander kaliber. In plaats van uw negatieve energie heel diffuus - en dus heel inefficiënt - te richten op een hersenspinsel (�*lle moslims zijn si, �*lle moslims zijn la), zou u beter meehelpen aan het doelbewust en gericht bestrijden van de èchte vijand. Waarom gaat u niet - desnoods als vrijwilliger - werken voor de afdeling terrorisme-bestrijding van de Staatsveiligheid ? Daar zult u (hopelijk heel snel) wel leren dat clichés en vooroordelen weinig bruikbare wapens zijn in deze strijd, integendeel zelfs. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#399 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En dat er zoveel Arabische dialecten in de bak te horen zouden zijn : daarvan zou ik toch wel eens concrete cijfers willen zien. U beschikt daaromtrent ongetwijfeld over betrouwbare bronnen, dus aarzel niet mij deze cijfers - met bronvermelding als het even kan - door te spelen. Dank u.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#400 |
Banneling
|
![]() geloof het of niet, maar die mottige photo van jou hangt al een tijdje aan mijn garagepoort, naast het bord "opgepast voor de honden".Onder jouw photo staat "ik bijt ook". Nu weet ik natuurlijk niet of het een échte photo van jou is, maar da's niet erg.
![]() |
![]() |
![]() |