|  | Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. | 
| 
 | |||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | 
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. | 
|  | 
|  | Discussietools | 
|  11 juli 2006, 23:37 | #81 | |
| Secretaris-Generaal VN Geregistreerd: 26 december 2002 Locatie: Waasland 
				 |   Citaat: 
 | |
|   |   | 
|  11 juli 2006, 23:49 | #82 | |
| Secretaris-Generaal VN Geregistreerd: 25 juni 2004 
				 |   Citaat: 
   stel je maar es voor dat ge plots doodvalt tijdens een leuke opwindende 09-lijn conversatie | |
|   |   | 
|  12 juli 2006, 00:03 | #83 | |
| Schepen Geregistreerd: 10 november 2004 
				 |   Citaat: 
 En dan even de titel van deze topic vervolledigen: Slachtoffer extreem rechts geweld ontwaakt, een slachtoffer van extreem allochtoons geweld ontwaakt (meestal) niet! Ok het is maar een topic titel maar ik ben het er niet eens mee. De dader was een skinhead, waarschijnlijk ook racistisch ingesteld, maar om daarom in de titel de noemer "extreem rechts" te gebruiken vind ik bedroevend. Daarom dat ik de lijn even doortrok, om te laten zien hoe belachelijk het eigenlijk overkomt, hieronder nog zo een voorbeeld: Dus als een vegetariër een gewelddaad pleegt is het extreem links geweld? Vegetariër = geen vlees = Groen! = extreem links. Goe bezig! Greetz 8) | |
|   |   | 
|  12 juli 2006, 00:14 | #84 | 
| Banneling Geregistreerd:  2 mei 2004 Locatie: VL 
				 |   | 
|   |   | 
|  12 juli 2006, 01:03 | #85 | 
| Secretaris-Generaal VN Geregistreerd: 26 augustus 2004 
				 |   | 
|   |   | 
|  12 juli 2006, 05:46 | #86 | 
| Secretaris-Generaal VN Geregistreerd:  3 juni 2004 
				 |   Volgens mij distancieert het Vlaams Belang zich openlijk van skiheads. Ze zijn uitgesproken niet welkom in de partij. Net zoals neo-nazis trouwens. Paulus. | 
|   |   | 
|  12 juli 2006, 06:23 | #87 | |
| Partijlid Geregistreerd: 22 mei 2006 
				 |   Citaat: 
 Goedkope stemmingmakerij, uit de lucht gegrepen desinformatie. Zowel nazi's als communisten wisten het in het verleden al heel goed : besmeur je tegenstanders gerust met leugens, er blijft altijd wat van hangen. Tegenstanders beschadigen is spotgemakkelijk, je mag liegen als de pest en enkel je haat als leidraad nemen. Het enige wat je niét mag hebben, is scrupules en intellectuele eerlijkheid. Jij bent niet bezwaard met het één noch met het ander en bijgevolg floreer je volop in edele kunst van de goedkope beschadiging. | |
|   |   | 
|  12 juli 2006, 06:33 | #88 | |
| Secretaris-Generaal VN |   Citaat: 

__________________ Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. | |
|   |   | 
|  12 juli 2006, 06:37 | #89 | 
| Secretaris-Generaal VN |   Basil... go back to Fawlty Towers and educate Manolo from Barcelona !  Manolo is even smarter than you !  Laatst gewijzigd door ancapa : 12 juli 2006 om 06:38. | 
|   |   | 
|  12 juli 2006, 06:42 | #90 | 
| Eur. Commissievoorzitter Geregistreerd: 10 december 2003 
				 |   | 
|   |   | 
|  12 juli 2006, 06:42 | #91 | |
  Manolo from Barcelona hersenvliesontsteking 
				__________________ Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. | |
|   |   | 
|  12 juli 2006, 07:04 | #92 | |
 Als je het VB echter wat langer kent, dan weet je wel beter... Die mannen kan men altijd goed gebruiken om hun "knokploeg" uit te breiden. Vraag overigens maar eens aan de gemiddelde skinhead voor welke partij hij stemt. CD&V zal het alleszins niet zijn. 
				__________________ http://kim-roovers.skynetblogs.be/ Laatst gewijzigd door Kim : 12 juli 2006 om 07:05. | |
|   |   | 
|  12 juli 2006, 07:32 | #93 | 
| Banneling Geregistreerd: 13 juni 2003 
				 |   ik ben nog nooit neo-nazi's tegengekomen in het VB. Toch distantieert men zich daarvan bij het VB. Meer kan een partij niet doen wat redelijkerwijs in haar macht ligt. | 
|   |   | 
|  12 juli 2006, 07:44 | #94 | |
| Banneling Geregistreerd:  3 maart 2006 
				 |   Citaat: 
 De BUB dan .... mits je hun stemgdrag zo goed schijnt te kennen.  | |
|   |   | 
|  12 juli 2006, 08:29 | #95 | |
 De kans is dus zeer onwaarschijnlijk dat ze BUB stemmen. 
				__________________ http://kim-roovers.skynetblogs.be/ | |
|   |   | 
|  12 juli 2006, 08:34 | #96 | 
| Banneling Geregistreerd:  3 maart 2006 
				 |   | 
|   |   | 
|  12 juli 2006, 08:48 | #97 | 
| Secretaris-Generaal VN |   De Franstalige skins zal je eender terugvinden bij FN of RWF dan bij BUB. 
				__________________ http://kim-roovers.skynetblogs.be/ | 
|   |   | 
|  12 juli 2006, 09:19 | #98 | |
| Eur. Commissievoorzitter Geregistreerd: 17 april 2006 Locatie: waar mijn stella staat 
				 |   Citaat: 
  | |
|   |   | 
|  12 juli 2006, 09:36 | #99 | |
| Burger Geregistreerd: 21 februari 2005 
				 |   Citaat: 
  ). Is de CD&V dan racistisch? Waarmee ik alleen wil zeggen dat het logisch is dat die skinheads op het VB stemmen omdat het de enigste partij is die iets wil doen aan het vreemdelingenbeleid. Toen die extreem-linkse groene al die macdonalds in de fik stak was dit toch ook niet de schuld van het toemalige agalev en heb ik niemand horen roepen dat agalev de grote verantwoordelijke was voor deze daden. | |
|   |   | 
|  12 juli 2006, 11:34 | #100 | |
| Partijlid Geregistreerd: 22 mei 2006 
				 |   Citaat: 
 Ik heb de ervaring nog niet gehad. Vertel verder. | |
|   |   |