![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ik kan er inkomen dat de mods wel moeten optreden omdat politics zelf problemen kan krijgen met oproepen tot geweld omdat die onwettelijk zijn. Maar ik vind dat men die permanente bans wel eens in vraag zou moeten stellen. Niet alleen voor kaatd maar ook bvb voor guderian enco. Bans zijn mss soms noodzakelijk maar toch niet permanent.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 12 juli 2006 om 18:23. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mjah, maar dat heeft te maken met het puntensysteem... Daar kunnen de mods weinig aan doen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
|
![]() de admins kunnen dat stom puntensysteem afschaffen.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je teveel strafpunten hebt, kan je die via humoristische post of fantastisch discussieervermogen weer naar beneden brengen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Als je suggereert dat sommige van je medeposters eigenlijk moeten neergeschoten worden omdat ze je argumenten niet aanvaarden, dan hoor je thuis in de goot, niet in een discussieforum. Een minimum aan omgangsvormen is nog steeds nodig, zoniet hou je hier alleen nog de geweldenaars, de schelders & abrutis en de domoren over. Laatst gewijzigd door baarle : 12 juli 2006 om 19:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Kaat heeft een tijdelijke ban gehad.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() In dat geval pleit ik ook voor een domoren-puntensysteem, een abruti-puntensysteem, een Beotiërs-puntensysteem, een geborneerden-puntensysteem en een zeurkous-puntensysteem.
Laatst gewijzigd door baarle : 12 juli 2006 om 19:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Gezien je kennis van de nederlandse taal nog steeds niet is toegenomen, ondanks je vele posts, zou ik zeggen dat je je eigen theorietje tegenspreekt.
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 12 juli 2006 om 19:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Enfin, een kaatd zonder machineweren als opperste argument, hoop ik. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Meer info
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
|
![]() Het werd oorspronkelijk gepost in het subforum 'links' en was in mijn ogen niet aantstootgevend bedoeld.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Grapjas.
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 12 juli 2006 om 19:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Was het ook niet. Sommigen voelden zich echter aangesproken...
![]() |
#115 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Pffff... als het in het links-forum staat is het aanvaardbaar? Dat is adding insult to injury: daar kunnen de geviseerden immers niet reageren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Bravo Esperanza, je argumenten worden steeds sterker!
Enfin, zolang het Uzi-argument maar uitblijft mogen we niet klagen zeker? Laatst gewijzigd door baarle : 12 juli 2006 om 19:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
|
![]() Citaat:
(Dat VB-aanhangers zich trouwens door het woord 'fascist' aangesproken voelen, is kaatd's probleem niet hé ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
2/ Ik zie niet in hoe moord als politiek wapen plots kan veranderen in een bloementapijt omdat het in intieme kring geuit wordt. Citaat:
In Kaats definities is iedereen die de linkse autoritaire dogma's niet aanvaardt een fascist. Gelukkig hebben we nog bepaalde vormen van democratie om ons tegen dat soort van haatdragende volkscommissarissen te beschermen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
|
![]() Citaat:
![]() Ik wacht gewoon wel geduldig verder op een uitleg van de moderatie. Laatst gewijzigd door StevenNr1 : 12 juli 2006 om 19:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Weet ik. Sommige anderen niet. Ik denk aan Shizie bijvoorbeeld.
|
![]() |
![]() |