![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1661 | |
Minister
|
![]() Citaat:
En waarom steken de franstaligen dan collectief hun middelvinger op als hun landgenoten naar taalrespect vragen? Willen ze geen Nederlands leren omdat de Vlamingen de franstaligen toch niet kunnen uitstaan. En vergeet niet op Bart's vraag te antwoorden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1662 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Maar waar U voor pleit, de tweede landstaal aanleren, is in Vlaanderen AL een feit en Wallonië NIET. Gaat U nu ook dit aanklagen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1663 |
Minister-President
|
![]() Tja en vooral bij bepaalde mensen die halsstarig weigeren de andere taal van dit land te praten...
![]() |
#1664 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad. U begrijpt het.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1665 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1666 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1667 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik toonde u gewoon aan hoe belachelijk 'individuele tweetaligheid' is. U gaat van het idee uit dat iedereen zomaar akkoord zal gaan, en de tweede taal zal leren.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1668 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#1669 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Als er één volk is in België dat zich daaraan schuldig heeft gemaakt zijn het wel de Franstaligen zeker! ![]()
![]() |
![]() |
#1670 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#1671 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#1672 |
Europees Commissaris
|
![]() En dat terwijl ik er al vier geleerd heb. Uiteraard de één al beter dan de andere, maar kom: vier is vier!
![]() |
#1673 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1674 |
Minister-President
|
![]() Effe tussendoor...
Hans, hebt ge al een afschrift van het vonnis gevonden, waarin gesteld wordt dat de BUB toegang moet krijgen tot de media tijdens de verkiezingen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#1675 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
U weet vast nog niet dat ik lak heb aan dogma's...
![]() |
![]() |
#1676 |
Partijlid
|
![]() Mogelijk staat het hier al ergens tussen, maar heeft bub nog andere standpunten buiten het kunstmatig willen samenhouden van Vlaanderen en Wallonië¨. Zijn jullie bijvoorbeeld links of eerder rechts qua levingsbeschouwing.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1677 |
Minister-President
|
![]() En ik blijf wachten op een antwoord van Hans...
Citaat: Oorspronkelijk bericht door bartje En we blijven wachten waarin Hans héél klaar en duidelijk stelt dat NV-A = VB...
![]() |
#1678 |
Europees Commissaris
|
![]() Dan kunnen we heel lang wachten...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1679 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() We hebben ook een flyer in het Frans met een heel mooi meisje erop, maar dat zal voor de volgende keer zijn. ![]() Laatst gewijzigd door Hans1 : 14 juli 2006 om 12:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1680 |
Minister-President
|
![]() En Hans blijft mijn vraag in de kiem smoren... Waarom is VB = NV-A??? Al bijna een week wacht ik nu op een antwoord ...
|
![]() |
![]() |