![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Gouverneur
|
![]() Kun je vrouw zijn zonder dat telkenmale te vergelijken met de tegenpool 'man'? Of is dat het nut van de mislukking aller tijden: de man?
![]() |
#22 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Minister-President
|
![]() Vrouw- V. R. O. U. W
Man- Mhhm Aaah nhmm
We zijn vrij tot op het moment dat we kiezen, van dan af controleert de keuze de kiezer Laatst gewijzigd door BitterSweet : 8 juli 2006 om 11:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
België is een synoniem voor Groot-Wallonië Laatst gewijzigd door Supervlaming : 14 juli 2006 om 00:31. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze stapel je constant genetische fouten op. Geslachtelijke voortplanting dient om genetische fouten te corrigeren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Hou toch eens op met dat belachelijke 'mannen zijn niet nodig'. Feministen prediken gelijkheid, maar tegelijkertijd willen ze bewijzen dat ze superieur zijn aan mannen. Aan alle feministen dus: een welgemeende FUCK YOU
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Willen dat jij op restaurant de rekening betaalt, maar toch gelijk loon willen krijgen. Ofwel promoot je het sexisme (met z'n voor- en nadelen) ofwel promoot je de gelijke rechten (met z'n voor- en nadelen). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Gouverneur
|
![]() Als ik het goed begrijp tast ik de mannetjes in hun kruis?
Genetische aberraties kun je tegenwoodig uit het DNA knippen. Dat is precisiewerk en daarin zijn vrouwen beter. Als je gelijkheid wilt zul je de ander van tijd tot tijd met de neus op de feiten moeten drukken dat de aloude suprematie versleten is. Het lijkt wel of u uw ervaringen uit de ene ontvoogdingsstrijd niet wilt inzetten in de andere? Aja, ù bent het natuurlijk niet die ontvoogd moet worden, neen, u bènt de bevoogdende. En gelijk aan de gemiddelde francophoon in Brussel neemt u uw eigen kenmerk als superioriteit. En gelijk aan die francophonie aldaar ziet u niet dat u op een achterstandspositie staat omdat u uzelf in uw eigen waarden opsluit. Helaas voor u spoedt de geschiedenis verder ...
![]() |
#30 | |||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
2. Rechtstreekse quote uit het 'Clichés van de twintigste eeuw'? Citaat:
Citaat:
De vroegere ongelijkheid tussen man en vrouw was volledig te wijten aan 2000 jaar cultuur. In de prehistorie waren mannen nuttiger dan vrouwen wegens grotere lichaamskracht, betere resistentie tegen ziektes, enzovoort (dit is natuurlijk louter hypothetisch, aangezien men bitter weinig weet van prehistorische culturen). Zeker is het wel dat in de Klassieke en 'barbaarse' culturen mannen nog steeds als 'superieur' gezien werden. De klassenstrijd in de eerste helft van de 20ste eeuw heeft deze ongelijkheid grotendeels opgelost. 'The loose ends' werden dan vastgeknoopt in de jaren '60 en '70. Citaat:
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Citaat:
Fijn dat u het als 'cultuur' ziet, dat maakt de discussie stukken serener.
![]() |
![]() |
#32 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Indien dit wel het geval zou zijn, is dat weer te wijten aan kunstmatige verschillen gecreëerd door machtshebbers. Citaat:
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ach, als de stekker eens uit het stopcontact gaat (je denkt toch niet dat energievoorziening eeuwigdurend is?) is het met al die onzin snel afgelopen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() een mannenloze wereld, ik hoor ze het graag zeggen.
Wie gaat de spinnen wegjagen uit de kelder, waar zoveel vrouwen schrik van hebben? Geen voetballende binken meer op tv, gedaan met de DiCaprios en de Depps en de Pitts? Niemand meer om de rekening van 't restaurant te betalen? ook geen 'nieuwe mannen' meer om de afwas te doen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() bestaat dat echt? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2. Voetballers zijn meestal geen binken, de drie acteurs die je hier noemt zijn trouwens totaal mijn type niet. 3. In een restaurant betaal ik meestal m'n eigen rekening, bij vrienden trakteren we gewoon om beurten. 4. Mannen en afwassen? ![]()
![]() |
![]() |
#38 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ja, ik was ook altijd af, helemaal alleen zelfs.
Het feit dat ik alleen woon heeft daar voor alle duidelijkheid weinig mee te maken.
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |