![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
|
![]() De Gentse politie heeft dinsdagnamiddag een man opgepakt die al enkele weken jonge kinderen meelokte en misbruikte. Hij wordt woensdag voorgeleid, zo is van het parket van Gent vernomen. De man ging al tot bekentenissen over.
De kinderlokker was al enkele weken aktief in en rond Gent. Sinds begin mei zocht hij jonge migrantenmeisjes in de buurt van de Muide en de Dendermondsesteenweg. Hij verplaatste zich daarbij telkens met de fiets. Zijn slachtoffertjes waren amper 5 tot 7 jaar oud. "Hij lokte de kinderen mee naar afgelegen plaatsen en pleegde brutale zedenfeiten", aldus het parket. De familie van vier slachtoffertjes stapte naar de politie. Er werd een team opgericht met leden van de lokale recherche, de jeugdinspectie en de interventiepolitie. Dinsdag merkte een waakzame buurtinspecteur in de late namiddag de man op in de buurt van de IJskelderstraat. De politie zette de straten meteen af en achtervolgde de kinderlokker langs de Tolhuislaan en de Baudelostraat tot aan de Steendam. Daar werd hij opgepakt. Het gaat om een 37-jarige Belg uit het krakersmilieu. Hij gaf vier feiten toe. Ondertussen wordt ook een oproep gedaan aan eventuele andere slachtoffers om zich te melden. (belga) Link: http://www.hln.be/hlns/cache/det/art...BottomArtikels </STRONG></EM></U></I></B> |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Waarom vermeldt men nu dat het een Belg is?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister
|
![]() Idd, dat was helemaal niet nodig, dat konden we zo al raden welke nationaliteit daar achter zit.
![]()
![]() |
#6 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Vreemdeling
|
![]() Een Belg. Een stukje plastic genaamd identiteitskaart waar opstaat "Belg" maakt je nog niet tot een Belg. Maar dat geheel terzijde.
As far as that abuser is concirned; drie dagen met een schandbord door de stad laten lopen in zijn miezerig bloot lichaam en laten bekogelen door het (van tevoren) opgejutte publiek. Dan zijn lid spietsen, de vierde dag zonder verdoving castreren. De vijfde dag openlijk martelen. De zesde dag al zijn middelen verbeurd verklaren, knieschijven breken en dan voor de rest van zijn hechtenis elke dag eens martelen. Doden zou wat te vlug zijn en niet echt een bevredigend resultaat opleveren O ja, als hij dan toch ooit komt te sterven, moet zijn getergde lichaam opgehangen worden aan een lantaarnpaal als een boodschap aan al zijn soortgenoten. Primitief? Denk maar eens na over wat jij wel niet zou willen doen als het je eigen bloedjes overkomt.
"Het komt niet te pas als men aanvoerder is zijn volk in ellende te slepen." Thersites (Ilias) Can't beat them? Join them. Laatst gewijzigd door Y.H. : 15 juli 2006 om 11:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Chemisch, chirurgisch of met twee bakstenen?
![]() |
#11 |
Vreemdeling
|
![]() Knijptang, zoals de Sovjetsoldaten in Stalingrad.
![]() |
#12 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Vreemdeling
|
![]() Zei ik al, primitief. Maar de ware menselijke natuur kan men niet ontkennen of denk je soms dat de mens zich zo ontwikkeld heeft dat hij van die eigenschappen is verlost?
Het beperken tot een schandpaal of schandbord lijkt me momenteel wel te volstaan. Maar let op; wanneer het moment daar is ga ja moeten nadenken over de ware menselijke gedragswijze: primitief. No mather how advanced we think we are. Integendeel, ik geloof dat hoe "Intellectueler" de mens wordt, hoe barbaarser en meer instinctief hij zich gaat gedragen.
![]() |
#15 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
|
![]() Maar dan wel een iets verlengde versie. Echt voor fijnproevers
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
DAT is gerechtigheid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
|
![]() Daar ben ik het gedeeltelijk mee eens. Soms kan de familie van het slachtoffer zo afgestoten zijn van de dader dat ze er niets meer van willen weten. Wat doet ge dan in zo'n geval? Dan denk ik dat het alternatief van Y.H. nog niet eens zo'n slecht idee is...
Laatst gewijzigd door Lof der Zotheid : 17 juli 2006 om 14:20. |
|
![]() |
![]() |