Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 15 juli 2006, 22:29   #441
Mustius
Burger

Standaard

En ondertussen...

US Plans Jet Fuel Sale to Israel for ‘Peace’ [SIZE=2]
By Cihan News Agency
Published: Saturday, July 15, 2006
zaman.com [/SIZE]

The US Secretary of Defense has requested approval from Congress to sell $210 million of jet fuel to Israel to be used for the “maintenance of peace and security in the region.”
The request stated that, “It is necessary to sustain the operational capability of the aerial vehicles of Israel.”
It was reported that the fuel demand came from Israel; however, the exact time when the Israeli administration forwarded the demand was not revealed. The demand was brought up at a time when Israel continues heavy aerial bombardment on targets in Lebanon

bron: www.zaman.com

For peace, yeah right, dus burgers zomaar vermoorden is vrede
Mustius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2006, 22:30   #442
Jozef Ostyn
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door labyrinth Bekijk bericht
Wat heeft Stalin te maken met het huidig conflict in het Midden-Oosten ?
Vraag dat aan Praetorian.
Jozef Ostyn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2006, 22:31   #443
Jozef Ostyn

Standaard

All we are saying, ...is give war a chance.
Oud 15 juli 2006, 22:31   #444
Praetorian

Praetorian's schermafbeelding

Locatie: Anti-liberalenstaat Ideologie: marxisme,Bolshevik-Leninism, Gramsci, Althusser, Badiou, Zizek, Sorel
Stuur een bericht via MSN naar Praetorian
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jozef Ostyn Bekijk bericht
Gelet op het feit dat ik zelf historicus van opleiding ben en gedurende enkele jaren assistent-hoofdredacteur van een toonaangevend wetenschappelijk tijdschrift denk ik dat ik daar goed over kan oordelen. Dat Stalin één van de grootste massamoordenaars uit de geschiedenis was is een goed gedocumenteerd historisch feit.
Mooi, mooi. Ik zit namelijk in onafhankelijke discussiegroepen en denktanks van verschillende proffen en doctors uit de UGent (Saey, Dumolyn, Keunen, etc...), en ze zijn ook van mening dat het onderzoeksveld door die publicaties dergelijke gepolitiseerde onderwerpen kan nuanceren.
Die 100 of 60 miljoen is dus nooit met academische maatstaven bewezen, en er is ook de conclusie dat die cijfers altijd teruggaan op een zeer smalle basis van primaire bronnen, eigenlijk zijn het er niet meer dan 3.
En nu krijgen we dergelijk diepgaand archiefonderzoek die de cijfers volledig van tafel veegt, persoonlijk vind ik het een heerlijk gevoel.
Scientia vincere tenebras.
Oud 15 juli 2006, 22:32   #445
Praetorian

Locatie: Anti-liberalenstaat Ideologie: marxisme,Bolshevik-Leninism, Gramsci, Althusser, Badiou, Zizek, Sorel
Standaard

Citaat:
Vraag dat aan Praetorian.
Een andere pipo begon over Stalin, en 10 posts later zitten we weer over jouw propagandacijfers te praten.

Bon, discussie gesloten.

Laatst gewijzigd door Praetorian : 15 juli 2006 om 22:32.
Praetorian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2006, 22:33   #446
Jozef Ostyn

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Praetorian Bekijk bericht
Mooi, mooi. Ik zit namelijk in onafhankelijke discussiegroepen en denktanks van verschillende proffen en doctors uit de UGent (Saey, Dumolyn, Keunen, etc...), en ze zijn ook van mening dat het onderzoeksveld door die publicaties dergelijke gepolitiseerde onderwerpen kan nuanceren.
Die 100 of 60 miljoen is dus nooit met academische maatstaven bewezen, en er is ook de conclusie dat die cijfers altijd teruggaan op een zeer smalle basis van primaire bronnen, eigenlijk zijn het er niet meer dan 3.
En nu krijgen we dergelijk diepgaand archiefonderzoek die de cijfers volledig van tafel veegt, persoonlijk vind ik het een heerlijk gevoel.
Scientia vincere tenebras.
Uit alle onderzoek komt één zaak duidelijk naar voor: Communisme leidt regelrecht en altijd naar de geheime gevangenis, het concentratiekamp en het massagraf.
Oud 15 juli 2006, 22:35   #447
Mustius
Burger

Standaard

Nu dat jullie toch bezig zijn, ik heb eens van iemand gehoord dat Karl Marx heeft gezegd dat het communisme door het kapitalisme zal vernietigd worden, maar dat het kapitalisme later zichzelf gaat kapotmaken...
Klopt dit? Weten jullie er iets van, zo ja kunnen jullie mij ook een bron geven aub...
Mustius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2006, 22:35   #448
Praetorian

Standaard

Citaat:
Uit alle onderzoek komt één zaak duidelijk naar voor: Communisme leidt regelrecht en altijd naar de geheime gevangenis, het concentratiekamp en het massagraf.
Bedoel je Pol Pot als stroman van het Amerikaans interventionalisme in Azië, de liquidatie van Allende, de bevrijdingsstrijd tegen Franco, etc... Tiens, dat lijkt mij dan toch een rare conclusie.
Oud 15 juli 2006, 22:36   #449
Chipie
Banneling

Chipie's schermafbeelding

Standaard

Vrede vinden met partijen, die uw vernietiging zweren, is natuurlijk de eenvoudigste zaak ter wereld... Zeker als die dan nog regelmatig onschuldige mensen in duizenden stukjes de lucht laten invliegen...
En dan nog moeten onderhandelen met regeringen, waarin die terroristen zetelen...

Geef toe, niets is eenvoudiger...
Chipie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2006, 22:37   #450
Praetorian

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mustius Bekijk bericht
Nu dat jullie toch bezig zijn, ik heb eens van iemand gehoord dat Karl Marx heeft gezegd dat het communisme door het kapitalisme zal vernietigd worden, maar dat het kapitalisme later zichzelf gaat kapotmaken...
Klopt dit? Weten jullie er iets van, zo ja kunnen jullie mij ook een bron geven aub...
Dat lijkt mij meer een uitspraak van Bahro of alleszins in die richting.
Oud 15 juli 2006, 22:37   #451
labyrinth
Eur. Commissievoorzitter

labyrinth's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En ondertussen...

US Plans Jet Fuel Sale to Israel for ‘Peace’ [SIZE=2]
By Cihan News Agency
Published: Saturday, July 15, 2006
zaman.com [/SIZE]

The US Secretary of Defense has requested approval from Congress to sell $210 million of jet fuel to Israel to be used for the “maintenance of peace and security in the region.”
The request stated that, “It is necessary to sustain the operational capability of the aerial vehicles of Israel.”
It was reported that the fuel demand came from Israel; however, the exact time when the Israeli administration forwarded the demand was not revealed. The demand was brought up at a time when Israel continues heavy aerial bombardment on targets in Lebanon

bron: www.zaman.com

For peace, yeah right, dus burgers zomaar vermoorden is vrede
Yeah tanks, dat verbruikt heel wat, ook vliegtuigen en ander tuig .......
Zouden de Irakezen dat wel leuk vinden want ik veronderstel dat het niet van de US zal komen ? Iraakse olie stuwt Israëlisch leger verder ?
labyrinth is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2006, 22:38   #452
PetSel
Gouverneur

PetSel's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar PetSel
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CHIPIE Bekijk bericht
Vrede vinden met partijen, die uw vernietiging zweren, is natuurlijk de eenvoudigste zaak ter wereld... Zeker als die dan nog regelmatig onschuldige mensen in duizenden stukjes de lucht laten invliegen...
En dan nog moeten onderhandelen met regeringen, waarin die terroristen zetelen...

Eindelijk iemand die eens denkt zoals mij dat ik dit allemaal niet meer moet typen

PetSel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2006, 22:38   #453
Cyrano
Minister

Cyrano's schermafbeelding

Standaard

[quote=labyrinth;1821464]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano Bekijk bericht
En dan zijn er inderdaad nog mensen die denken dat de Palestijnen grote terroristen zijn die het arme Israël kunnen bedreigen. Wat een maskerade, het stenen tijdperk tegenover het nucleaire....

Ja, er zijn Palestijnse terroristen die Israeliers (niet Israel) bedreigen. Daarom zullen de Palestijnen van Israel op een slechte dag naar de andere kant van muur gebracht worden. En als het terrorisme dan nog blijft duren, zullen ze allemaal naar Libanon en Jordanië verhuizen.

Maar het volk, de gewone man die kent wel nog emoties.
Met de emotie van de verdrukte Palestijnen en andere Westerse goedgelovigen wordt al lang geen rekening meer gehouden.
Oud 15 juli 2006, 22:38   #454
Chipie
Banneling

Chipie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat is, spijtig genoeg, een waarheid als een koe...
Chipie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2006, 22:39   #455
Praetorian

Standaard

Citaat:

Mja, dat maakt het voor de Palestijnen inderdaad een pak moeilijker om met de israelische terroristen te onderhandelen.
Oud 15 juli 2006, 22:40   #456
PetSel
Gouverneur

PetSel's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar PetSel
Standaard

Citaat:
Mja, dat maakt het voor de Palestijnen inderdaad een pak moeilijker om met de israelische terroristen te onderhandelen.
Pfff, man zevert is niet

PetSel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2006, 22:40   #457
Praetorian

Standaard

Citaat:
Dat is, spijtig genoeg, een waarheid als een koe...
Kennelijk zal het een rare koe zijn, want ik kan uit het vuistje al enkele voorbeelden opnoemen die iets anders doet vermoeden.
Oud 15 juli 2006, 22:41   #458
Praetorian

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PetSel Bekijk bericht
Pfff, man zevert is niet
Kijk ja, als je al 40 jaar lang tracht de souvereiniteit van een half dozijn Arabische landen tracht te ondermijnen en zelfs te vernietigen, dan kan ik begrip opbrengen voor een reactie. Kwestie om eventjes de zaken in zijn totaliteit te bekijken.
Oud 15 juli 2006, 22:42   #459
labyrinth
Eur. Commissievoorzitter

labyrinth's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
http://www.helderziend.com
labyrinth is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2006, 22:43   #460
Jozef Ostyn

Standaard

Citaat:
Bedoel je Pol Pot als stroman van het Amerikaans interventionalisme in Azië, de liquidatie van Allende, de bevrijdingsstrijd tegen Franco, etc... Tiens, dat lijkt mij dan toch een rare conclusie.
Lenin, Stalin, Mao, Kim il Jung, Pol Pot, ... de lijst is eindeloos.

Het Communisme is samen met het Nazisme de meest anti-humane ideologie die ooit bestaan heeft.

Laatst gewijzigd door Jozef Ostyn : 15 juli 2006 om 22:43.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:24.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be