![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik heb hem geduwd!!!!!
![]() |
#62 |
Minister
|
![]() zoals alle "goede" belgicisten is ook onze Minou een echte belgicist(e) met het motto: aan alles wat fout gaat zijn de vlamingen schuld.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
|
![]() Als zijn mama vraagt of zijn kamer opgeruimd is: schuld van de Vlamingen...
![]() |
#64 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ze schofferen daarmee wel de grootste bevolkingsgroep ban hun geliefde land en begrijpen nog altijd niet dat gedrag en van hun illustere franskiljone voorgangers de noord-belgen juist weg van belgique hebben weggedreven. mooie avator trouwens, Locutus of Borg
Laatst gewijzigd door Miguelito : 17 juli 2006 om 16:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Minister-President
|
![]() Zoals het "spreekwoord zegt": absurde vragen krijgen absurde antwoorden.
![]() |
#66 |
|
![]() Vandaar dat ik bij u echt absurd word...
Ik distantieer me van al wat ik vroeger heb geschreven Laatst gewijzigd door Tantist : 17 juli 2006 om 16:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Europees Commissaris
|
![]() Door Wallonië zal Paars III toch gevormd worden, vrees ik.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Banneling
|
![]() Waarom, is het te moeilijk om op mijn vraag te antwoorden?
![]() Maar alla, om op je vraag te antwoorden: er zijn genoeg instanties waar een dakloze al dan niet tijdelijk terecht kan voor onderdak, voeding en elementaire lichaamsverzorging. Genoeg om terug aan de bak te geraken en van daaruit verder te werken aan zijn toekomst. 't Zijn weliswaar niet de huisjes/appartementen waarvan jij vindt dat ze die aan hen moeten geven, maar het volstaat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Idem voor gezondheidszorg. Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Goed gezegd. Vlamingen zijn gewoon ouwe zeurballen, die in feite jaloers zijn op de mediterrane houding van de Walen tegenover werk. In feite wil ook een Vlaming niks liever dan weinig werken voor veel geld, maar hij is simpelweg te katholiek om dat toe te geven. In zijn achterhoofd blijft ledigheid 'het oorkussen des duivels'. De doorsnee Vlaming is niet zozeer een Walenvijand omwille van de taal, maar hij kan gewoon de zon in het water niet zien schijnen bij een bevolkingsgroep die een gezonde kijk op arbeid hanteert. De vlaming maakt zichzelf wijs dat hij de waal onderhoudt. Niets is minder waar. In Wallonië zijn gewoon meer mensen tevreden met minder. En de flamingantische politici jutten de vlaamse burger daarmee op en stellen de zaken voor alsof de Vlaming de Waalse burger onderhoudt. Gelukkig blijft dat discours enkel beperkt tot de pre-electorale periode. Eens in het zeteltje gehesen, krijgen sommige politici gelukkig hun verstand terug.
Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 17 juli 2006 om 19:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Schone kuis! 8)
Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 17 juli 2006 om 19:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Gouverneur
|
![]() als in Wallonië meer mensen gewoon tevreden zijn met minder, waarom dan die ouwe zeurballen van Vlamingen erbij nemen? in hun plaats zou ik zeggen: beter kwijt dan rijk....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
|
![]() omdat hun mediterane houding ook impliceert dat ze verdraagzamer of je kan ook zeggen onverschilliger zijn mss tegenover andersdenkenden ?
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
"Ahimsa is een eigenschap van moedige mensen" (Mahatma Gandhi) Laatst gewijzigd door Black Cat : 17 juli 2006 om 22:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Minister-President
|
![]() Ik kan er toch ook niet aan doen dat Pelgrim uit zijn nek lult vanwege overhaaste conclusies. Als u mijn mening wil over het generatiepact wil, zoek dan wat op indymedia en haar archieven.
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Allemaal Walen volgens u?! ![]() Dan is hun Nederlands er toch fameus op vooruit gegaan... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik vind het zelfs wat onkies om er een communautaire peiling van te maken. Het was een gemeenschapelijke vakbondsactie, tot vlaams-metaal uit eigenbelang de boel verknoeid heeft. Ik heb zeer duidelijk uit de reacties van VOKA, UNIZO en andere lieverds kunnen opmaken dat zij in elk geval ervan overtuigd waren dat het In Vlaanderen alleen gemakkelijker was geweest. Waarom denk je dat De Warande een onafhankelijk Vlaanderen wil? Uit pak-de-winst-motieven. Zoek misschien wat teksten ipv foto's.
"Ahimsa is een eigenschap van moedige mensen" (Mahatma Gandhi) Laatst gewijzigd door Black Cat : 17 juli 2006 om 23:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bij de havenrichtlijn was het zelfs nog mooier: Vlaamse, Waalse en vakbondsleden uit heel Europa die zij aan zij strijden tegen de liberale Europese Commissie. Het protest tegen de havenrichtlijn bewijst dat je geen eengemaakte staat nodig hebt voor een gezamelijk vakbondsfront. Vlaamse vakbonders liepen er met de Vlaamse Leeuw broederlijk naast vakbonders uit heel Europa. Citaat:
Laat ze maar denken! 8) |
||
![]() |
![]() |