![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Is multicul een noodzaak? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
35 | 27,34% |
Neen |
![]() ![]() ![]() |
85 | 66,41% |
geen mening |
![]() ![]() ![]() |
8 | 6,25% |
Aantal stemmers: 128. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#961 |
Minister
|
![]() Als je niks zinvols te zeggen hebt maar gewoon weer beetje ad hominem wil komen doen, zwijg dan.
Laatst gewijzigd door Casca : 19 juli 2006 om 17:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#962 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Een monocultuur heeft helemaal geen dictatoriaal systeem nodig om te kunnen bestaan. Leefden wij hier in een dictatuur voordat al die islamieten met hun rotcultuur alles kwamen verpesten? Wat wel een dictatoriaal systeem vereist is een multiculturele samenleving; een samenleving waar alle cultuurgemeenschappen braafjes naast elkaar leven omdat de man die beslist over leven en dood niet van ambrasmakers houdt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#963 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() En kan je misschien op het tweede deel van de post antwoorden?
![]() |
![]() |
#964 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#965 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan zou je pas beseffen dat de HUIDIGE dictatuur ondertussen vaste voet aan wal heeft gekregen, en waarom. Indien jij nog denkt in een Democratische Rechtsstaat te leven, this is your wake-up call!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#966 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
The Church tried to stem this violence with the Peace and Truce of God movements, which was somewhat successful, but trained warriors always sought an outlet for their violence. Grappig he, die lieve christenen ![]() Maar goed, zoals ik dus zei, eigenlijk joods gebied, maar eigenlijk is dat ook niet waar, eigenlijk gebied van de stammen die ervoor woonden ... Inderdaad verduidelijkend als je de zaak niet goed kent, en toont inderdaad aan dat "herroveren" en "christenen" twee termen zijn die totaal ongepast samen gaan ![]()
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#967 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Joods, m'n beste, joods ![]()
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#968 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Gij misschien ? Foei ! ![]() Ik geef enkel aan dat je een andere religie niet van alle zonden op aarde moet gaan beschuldigen, de rest moet er niet voor onder doen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#969 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
In de VS lopen gewapende "good godfearing fellas" rond die hun weekendje ipv met baseball of iets dergelijks met "legertje spelen" vullen. Ze wonen verdomme in kazernes waar niemand nog toegang toe heeft. The land of the brave, het heeft vele betekenissen ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#970 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Dus volgens uw definitie zou ik een vuilb'er moeten zijn ! Tot zover uw psychologisch en sociaal inzicht ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#971 |
Europees Commissaris
|
![]() Dat moet scarcasme al een buitenlands kleurtje hebben
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#972 |
Europees Commissaris
|
![]() Iemand naar z'n thuisland terug sturen om er te creperen noem jij realisme.
Zelfs een aap toont meer medeleven voor z'n soortgenoten, ik noem maar wat.
![]() |
![]() |
![]() |
#973 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
maar dat is te moeilijk om snappen voor jouw ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#974 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
probeer eens ? minimaliseren ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#975 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
dan zijn ze daar gewoon "six feet under".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#976 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
christenen ook (wanneer heb jij het laatst gedacht: wat een misdaad dat er een moslim is gesneuveld ?)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#977 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Waarschijnlijk allemaal in scene gezet en zo, weetjewel ![]() Je citeert trouwens een stuk tekst van mij waar nergens het woord "politiek" in staat, en toch kom je hier over politieke vluchtelingen kwezelen. Nice try
|
![]() |
![]() |
![]() |
#978 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() nu spreekt er hier weer ene met kennis van zaken ![]() lees dit eens http://www.niburu.nl/index.php?showa...?articleID=637
|
![]() |
![]() |
![]() |
#979 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat het laatste betreft, dit is simpel. Bij de sadistische moorden van Van Temsche. Laatst gewijzigd door Bob : 19 juli 2006 om 19:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#980 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Ik onderstel dat de meerderheid van die cultuur dus niet ‘in de pas’ moet lopen met ‘dwang’, vermits het een meerderheid is. Laten we dit toepassen op een enkele practische voorbeelden. Wanneer Franstaligen zich in de randgemeenten vestigen en hun Franse cultuur willen ‘opdringen’, dan is die meerderheid (dus de Vlamingen) in de fout omdat ze op dictatoriale wijze de Franstaligen ‘in de pas’ willen houden met dwang. Wanneer vreemdelingen zich hier komen vestigen, die geen enkele kennis hebben van onze taal en ze ook niet willen leren, dan is die meerderheid (dus de Vlamingen) in de fout omdat ze op dictatoriale wijze de vreemdelingen ‘in de pas’ willen houden met dwang. Intussen zitten we met wetten, die gestemd werden door een meerderheid en van kracht zijn voor de ganse bevolking. Die wetten worden plots dictatoriaal, omdat ze een kleine groep, die zich nergens wil aanpassen, voor het hoofd stoten. ...Graag wil ik uw definitie van democratie eens horen. Laatst gewijzigd door Jean-Pierre : 19 juli 2006 om 20:15. |
|
![]() |
![]() |