![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1021 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#1022 |
|
Parlementslid
|
|
|
|
#1023 |
|
Banneling
|
Ik heb geen vrouw en kinderen maar indien ja zou dat niets aan de zaak veranderen.Burgersslachtoffers zijn inherent aan oorlogvoering en ik lig daar niet van wakker.Burgers mogen soms zelfs het doelwit zijn en dat is volkomen moreel aanvaardbaar.8)
|
|
|
|
|
|
#1024 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
*burgers = doelwit = moreel aanvaardbaar = psychopatisch
|
|
|
|
#1025 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#1026 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
*Twee reguliere legers die elkaar bekampen, verspilling van geld en energie maar soit, nog best te begrijpen *dood en vernieling zaaien onder mensen die geen stijve krijgen van bloed en kruitdamp, onbegrijpelijk inderdaad
Laatst gewijzigd door Metal Tom : 20 juli 2006 om 13:44. |
|
|
|
|
|
|
#1027 |
|
Banneling
|
Gij hebt een rare kijk op de werkelijkheid.De israelische militairen hebben ook vrouw en kinderen nochtans voeren zij militaire operaties uit waarbij zij wetens en willens burgers doden maar zij aanvaarden dat zoals ik dat in hun plaats ook zou anvaarden.De meeste militairen in alle oorolgen hadden en hebben vrouw en kinderen.Het heeft hen niet weerhouden.8)
|
|
|
|
|
|
#1028 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Zeg Kingtiger, je ziet mij toch niet direct als een gevaar hé ? |
|
|
|
|
|
|
#1029 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
|
|
|
|
#1030 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#1031 |
|
Parlementslid
|
Inderdaad, ik reken mij tot de mensheid
|
|
|
#1032 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#1033 |
|
Parlementslid
|
Oh, maar ik ben doodkalm (je moest mij eens kwaad zien!)
|
|
|
#1034 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Maar ergens moet men durven zeggen...... dat is de oorzaak van al het geweld en de miserie en dat zou moeten stoppen.
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. |
|
|
|
|
|
|
#1035 |
|
Parlementslid
|
En dat moet perfect te realiseren zijn zonder burgers te treffen, tenzij er lafheid in het spel is.
|
|
|
#1036 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. |
|
|
|
|
|
|
#1037 |
|
Minister-President
|
|
|
|
|
|
|
#1038 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Maar zwijgen kan nog moeilijk denk ik, daarvoor is de toestand te riskant geworden voor de relatieve wereldvrede, die broze evenwichtsoefening. Afghanistan, Irak, de Gazastrook, Israël, Libanon zijn op z'n minst heel onstabiel geworden. Als ook Syrië en Iran meegesleurd worden in dat MO conflict is het heel dramatisch voor iedereen.
|
|
|
|
|
|
#1039 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
|
|
|
|
#1040 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Averechts effect. Je normen en waarden moet je zeker niet uitdragen met wapens en geweld. Wat dan wel ? Met een aanvaardbaar en menselijk compromis dat enigzins tegemoet komt aan alle partijen. Stop de haat van allen door vrede voor iedereen. Laat bijvoorbeeld Israël werken, desnoods met de hulp van de wereld, aan de heropbouw van Palestina. Dan pas zullen die normen en waarden geloofwaardig worden in het MO en elders. Zoals Bush, met een embryo in de ene hand en (kern)wapens in de andere hand, ben je weinig geloofwaardig als Gods gezant van de absolute normen en waarden op aarde.
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. Laatst gewijzigd door labyrinth : 20 juli 2006 om 14:37. |
|
|
|
|