![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 19 juli 2006 om 14:53. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
|
![]() en om een voorbeeld te geven
die onnozele juwelier daar die heeft wel effectief mensen doodgeschoten kaplan niet wie verdient er nu de zwaarste straf ? waarmee ik niet gezegd heb dat kaplan geen straf verdient
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 19 juli 2006 om 14:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En de meesten leven hier in belgië, daarom weten ze wat voor een ganster die kaplan is. wanneer u zelf de moeite niet wil doen om iets op te zoeken, den ken de meesten dat het de moeite niet loont om U behulpzaam te zijn. Zo zijn de meesten! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
|
![]() Citaat:
sorry dat ik interesse had he ![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 19 juli 2006 om 16:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
onnozelaar. Die kerel trok wel onmiddellijk een pistool toen hij betrapt werd.
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
|
![]() die informatie was hier op dat moment nog niet aangebracht kieken.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
|
![]() last van de warmte ? heb ik toch allemaal niets over gezegd
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In dit geval toch. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Straks krijgeme echt hollandse toestanden: minister houdt poot stijf en premier reageert nie. Dus wanneer komt het nachtelijk debat met motie van wantrouwen enz...? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Gouverneur
|
![]() Al gehoord,achter de schermen is Onkelinckx met de advocaten van deze gangster aan het onderhandelen of hij aub terug naar de gevangenis wil komen en welke zijn voorwaarden daarvoor zijn,schande.
.Universele Verklaring van de rechten van de Mens opgenomen onder artikel 19: "Eenieder heeft het recht op vrijheid van mening en van uiting van zijn mening, wat het het recht insluit NIET VERONTRUST te worden omwille van zijn meningen en het recht door om het even welk uitdrukkingsmiddel en zonder inachtneming van grenzen, inlichtingen en ideeën op te zoeken, te ontvangen en te verspreiden" Goedkeuring en publicatie Belgisch Staatsblad 31 maart 1949 ![]() Laatst gewijzigd door joske : 19 juli 2006 om 21:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Misschien omdat hij kon bewijzen dat hij sinds 5 jaar in België verbleef. Een verblijf in een Belgische gevangenis van 5 jaar is aantoonbaar en naar het schijnt is dat voldoende om Belg te mogen worden.
Voor een vrij en onafhankelijk Vlaanderen. Laatst gewijzigd door Acid : 20 juli 2006 om 15:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik wil het hier niet hebben over Kaplan maar over de radiojournalisten die het wegblijven van Kaplan bij penitentiair verlof (door Onckelinckx gegeven voor het exceptionele goed weer, neem ik aan) als een ontsnapping betitelen. Dat is een zware beroepsfout en zou onmiddelijk moeten bestraft worden. Niet met gevangenisstraf, want de gevangenissen zitten al overvol - zodat we zelfs de zware criminelen niet lang kunnen opsluiten - maar met ontslag met onmiddelijke ingang. Ofwel moet de radio maar toegeven dat het woordgebruik in hun nieuwsuitzendingen niet veel soeps meer voorstelt... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Europees Commissaris
|
![]() We hebben ooit een wet gemaakt die zegt dat een minister niet hoort te beslissen over vervroegde invrijheidsstelling, waarom een minister kan beslissen over penitentiair verlof is mij een raadsel. Scheiding van machten hoort absoluut te zijn - penitentiair verlof is een zaak van de gevangenisdirectie en de magistraten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Gouverneur
|
![]() Hoe zo een schurkentroep dit land kan blijven leiden is mij een raadsel.
.Universele Verklaring van de rechten van de Mens opgenomen onder artikel 19: "Eenieder heeft het recht op vrijheid van mening en van uiting van zijn mening, wat het het recht insluit NIET VERONTRUST te worden omwille van zijn meningen en het recht door om het even welk uitdrukkingsmiddel en zonder inachtneming van grenzen, inlichtingen en ideeën op te zoeken, te ontvangen en te verspreiden" Goedkeuring en publicatie Belgisch Staatsblad 31 maart 1949 ![]() Laatst gewijzigd door joske : 20 juli 2006 om 16:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
|
![]() Ik begin nu te twijfelen of het wel juist is om als gewoon burger zo'n afstand tot criminaliteit te blijven houden als ik mijn hele leven tot dusver als juist meende te zien/geloven.
![]() |
![]() |
![]() |