Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Discussie gesloten

Discussietools
Oud 18 juli 2006, 16:39   #1321
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 2004gun Bekijk bericht
't wordt natuurlijk moeilijk om te verifiëren of deze foto origineel is ...
En verwacht je nu van de andere partij ook een scheldpartij nu jij met dit afkomt? Dit is nm constant door jullie gebeurt na het in vraag stellen van gewoon teksten en foto's die jullie posten.
illwill is offline  
Oud 18 juli 2006, 16:40   #1322
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

En zo te zien heb ik wel een heel moeilijke vraag gestelt. Waarom gaat er gewoonweg niemand naar een rechtbank met de harde bewijzen voor een inside job? Met harde bewijzen is het al een gewonnen zaak voor het is begonnen.
illwill is offline  
Oud 18 juli 2006, 17:29   #1323
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
En zo te zien heb ik wel een heel moeilijke vraag gestelt. Waarom gaat er gewoonweg niemand naar een rechtbank met de harde bewijzen voor een inside job? Met harde bewijzen is het al een gewonnen zaak voor het is begonnen.
Ik hoop dat jij niet naar de rechtbank stapd ... men zou nooit begrijpen wat jouw claim nu eigenlijk inhout.
Oud 18 juli 2006, 22:28   #1324
MURRAY
Lokaal Raadslid

MURRAY's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Het indoctrineren van de kinderen in de officïele versie:

Niet nodig om te zeggen van wat soort regimes het geleden is dat zulke tactieken nog werden toegepast. Hallucinant.

MURRAY is offline  
Oud 19 juli 2006, 12:12   #1325
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 2004gun Bekijk bericht
Ik hoop dat jij niet naar de rechtbank stapd ... men zou nooit begrijpen wat jouw claim nu eigenlijk inhout.
Idd, draai maar rond de pot omdat je geen zinnig antwoord kan bedenken.
Het zegt genoeg.
illwill is offline  
Oud 19 juli 2006, 14:39   #1326
Lex Blanca
Minister-President

Lex Blanca's schermafbeelding

Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
Standaard

Citaat:
zinnig antwoord
Stanley Hilton is naar het gerecht gestapt als advocaat van 100den nabestaanden van 9/11 slachtoffers.In VS is er echter iets als de "Doctrines of Sovereign Immunity".

The doctrine that the sovereign or government cannot commit a legal wrong and is immune from civil suit or criminal prosecution.

Dit is hier al meermaals aan bod geweest (in de verschillende 9/11 draden).
Lex Blanca is offline  
Oud 19 juli 2006, 17:18   #1327
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lex Blanca Bekijk bericht
Stanley Hilton is naar het gerecht gestapt als advocaat van 100den nabestaanden van 9/11 slachtoffers.In VS is er echter iets als de "Doctrines of Sovereign Immunity".

The doctrine that the sovereign or government cannot commit a legal wrong and is immune from civil suit or criminal prosecution.

Dit is hier al meermaals aan bod geweest (in de verschillende 9/11 draden).
We hebben het hier niet over een advocaat voor 100den nabestaanden.
Je gaat niemand wijsmaken dat indien er harde bewijzen zijn dat er mensen binnen de amerikaanse regering achter de aanslagen zijn dat men door dit regeltje wat jij hier aanhaalt gewoonweg alles links laat liggen. aub é, ga op een ander zeveren. Men heeft trouwens in het verleden al genoeg schandalen naar boven gehaalt, iemand van de regering of niet.
Een schandaal als dit valt niet onder dit regeltje. Maak dat een ander wijs.
Trouwens, mocht het waar zijn é, voor mij hoef je niet naar een amerikaanse rechtbank stappen. Ga naar Den Haag of weet ik veel waar. Deze harde bewijzen gaan de wereld rond in een oogwenk, en wees er maar zeker van dat ook de amerikaanse regering het niet kan overleven. Dat is toch wat jij wil, dus neem morgen vrij en ga met je stapel harde bewijzen naar Den Haag. Indien je zoveel tijd hebt gestoken in je onderzoek naar 9/11, dan moet dit een makkie zijn, en met je overtuigende, onweerlegbare bewijzen is de winst toch al binnen...waar wacht je op? Laat de wereld weten wie er echt achter 9/11 zit, iedereen!!!! En niet enkel het groepje mensen op dit forum. DOE IETS!!! DIt is wat je altijd al wilde... Doe het niet en je blijft een schaap zoals iedereen hier.

Laatst gewijzigd door illwill : 19 juli 2006 om 17:19.
illwill is offline  
Oud 19 juli 2006, 18:43   #1328
Lex Blanca
Minister-President

Lex Blanca's schermafbeelding

Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
Standaard

Citaat:
We hebben het hier niet over een advocaat voor 100den nabestaanden.
Haneen?Ik heb anders een interview gehoord waar de host Hilton op die manier aankondigde;Hilton sprak het niet tegen in elk geval.Waarop baseer jij je negatie ervan?

Citaat:
Je gaat niemand wijsmaken dat indien er harde bewijzen zijn dat er mensen binnen de amerikaanse regering achter de aanslagen zijn dat men door dit regeltje wat jij hier aanhaalt gewoonweg alles links laat liggen. aub é, ga op een ander zeveren.
Het is idd iets genuanceerder dan dat,nuance is jou echter vreemd.Het geval is echter dat het zowel qua legislatie als door het feit dat de juiste vriendjes op de juiste plaats het schier onmogelijk is een proces aan te gaan,laat staan winnen.
(uiteraard zijn er legislatieve zaken als die Doctrines of Sovereign Immunity...anders stonden er elke dag een paar duizend rechtzaken tegen Bush op de agenda...-of de bewijslast hard is maakt niet uit,dat weet je uiteraard poas als je case gepresenteerd wordt)

Citaat:
Men heeft trouwens in het verleden al genoeg schandalen naar boven gehaalt, iemand van de regering of niet.
Je hebt geen idee hoeveel schandalen er niet naar boven zijn gehaald,en met schandalen bedoel ik niet bvb. de Lewinski affaire.

Citaat:
Een schandaal als dit valt niet onder dit regeltje. Maak dat een ander wijs.
Als je dat beweert,kom dan voor de dag met iets wat dat aantoont.Waarop baseer je die uitspraak?

Citaat:
Trouwens, mocht het waar zijn é, voor mij hoef je niet naar een amerikaanse rechtbank stappen. Ga naar Den Haag of weet ik veel waar.
Je hebt dus geen idee waar je het over hebt...weet je wel hoe zoiets in zijn werk gaat?

Citaat:
Deze harde bewijzen gaan de wereld rond in een oogwenk,
Haja?Waarom heeft het gros van de mensen dan nog nooit van NORAD en het feit dat ze faalden op 9/11 (wat zo onwaarschijnlijk is als het maar kan).
Evenals ze nog nooit van Building 7 gehoord hebben,de speculatie van bepaalde individuen die er rijk van geworden zijn...en tal van andere zaken waarvan jij zegt:"geen bewijs" maar die wel degelijk aanwijzingen zijn die wijzen in de richting van een inside job.

Citaat:
en wees er maar zeker van dat ook de amerikaanse regering het niet kan overleven.
Het is niet enkel de Amerikaanse regering.

Citaat:
Dat is toch wat jij wil, dus neem morgen vrij en ga met je stapel harde bewijzen naar Den Haag. Indien je zoveel tijd hebt gestoken in je onderzoek naar 9/11, dan moet dit een makkie zijn, en met je overtuigende, onweerlegbare bewijzen is de winst toch al binnen...waar wacht je op?
Trek maar na,ik heb het hier altijd over aanwijzingen en heb meermaals gestate:"wat verwacht je?Een ondertekende verklaring?".
Als je de aanwijzinghen bekijkt is het duidelijk;9/11 is een inside job.
(in werkelijkheid is het uiteraard helemaal anders dan jij het hier voorstelt)
ps:ga jij het betalen?

Citaat:
Laat de wereld weten wie er echt achter 9/11 zit, iedereen!!!! En niet enkel het groepje mensen op dit forum. DOE IETS!!! DIt is wat je altijd al wilde... Doe het niet en je blijft een schaap zoals iedereen hier.
Ik zit niet enkel op dit forum L'Illwill en heb al meerdere mensen overtuigd en aangezet zicht beter te informeren dan enkel met hetgeen ze op het nieuws zien.Ik verspreid DVD's en werk aan een site...en ben nog met iets anders bezig.
Dit is ook reeds meermaals vermeld,je "DOE IETS!!!" is zoals we van je gewoon zijn en veel van de andere zaken die je in deze post alleen al zei,wederom misplaatst...

Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 19 juli 2006 om 18:48.
Lex Blanca is offline  
Oud 20 juli 2006, 09:54   #1329
MURRAY
Lokaal Raadslid

Standaard

Daniel Ellsberg, die van de "pentagon papers", is ook sceptisch over 9/11:
http://www.nw0.info/index.php?p=Radi.../2006/July/18/

Hier ook nog een filmpje over de evacuation drills en power downs net voor 11 september:
http://youtube.com/watch?v=fcUQg3Dad...elated&search=

Laatst gewijzigd door MURRAY : 20 juli 2006 om 09:55.
MURRAY is offline  
Oud 20 juli 2006, 10:14   #1330
MURRAY
Lokaal Raadslid

Standaard

De meeste beelden van die "squibs" tijdens de instorting zijn niet 100% overtuigend omdat ze zo dicht bij de impact-zone zitten en je (als je heel gewillig bent) nog zou kunnen geloven dat door de luchtdruk in het WTC een downdraft ontstaat waardoor lucht wat lager uit het gebouw blaast. Daarom vind ik deze foto veel overtuigender. Hier kan je al moeilijker beweren dat die "vallende" bovenkant nog zoveel druk zou kunnen genereren zo veel lager. Of zijn er disbelievers die hier toch een verklaring voor hebben?

Naam: cap0005.bmp
Bekeken: 293
Grootte: 300,1 KB

Laatst gewijzigd door MURRAY : 20 juli 2006 om 10:40.
MURRAY is offline  
Oud 20 juli 2006, 10:38   #1331
MURRAY
Lokaal Raadslid

Standaard

En nog één denkoefeningetje. Wat is de oorzaak van dit gat in het pentagon?

Om een volledig overzicht te krijgen:

Vergeet niet dat jullie een propagandamachine achter jullie hebben met een budget van over de duizend biljoen. Dus een kleine verklaring zal wel lukken zeker?
MURRAY is offline  
Oud 20 juli 2006, 11:27   #1332
exodus

exodus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MURRAY Bekijk bericht
Daniel Ellsberg, die van de "pentagon papers", is ook sceptisch over 9/11:
http://www.nw0.info/index.php?p=Radi.../2006/July/18/
Inderdaad, Daniël Elsberg is de zoveelste in de lijst van bekende personen of (in zijn geval) personen die gelieëerd waren aan de regering die zeggen dat 9/11 een inside job is. Hier enkel uitspraken van Eslberg over 9/11:

Citaat:
If there’s another 9/11 or a major war in the Middle-East involving a U.S. attack on Iran, I have no doubt that there will be, the day after or within days an equivalent of a Reichstag fire decree that will involve massive detentions in this country.
En over of de regering capabel is van hun eigen burgers de dood in de jagen voor zulke doeleinden:

Citaat:
Is the, is a administration capable, humanly and physiologically of engineering such a provocation? Yes, I would say that, I worked for such an administration myself, Johnson, ah, President Johnson put destroyers in harm’s way in the Tonkin Gulf not only once, but several times, with the, with a lot of his people hoping that it would lead to a confrontation and claiming that it had. And could have resulted in the lost of many lives in the course of it.

Laatst gewijzigd door exodus : 20 juli 2006 om 11:30.
exodus is offline  
Oud 20 juli 2006, 11:30   #1333
MURRAY
Lokaal Raadslid

Standaard

En na dat we al het voorgaande hebben besproken kunnen we ook nog eens kijken wat er vreemd is aan deze foto van de crash in shanksville.

Kijk anders hier al eens.
MURRAY is offline  
Oud 20 juli 2006, 12:41   #1334
MURRAY
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Inderdaad, Daniël Elsberg is de zoveelste in de lijst van bekende personen of (in zijn geval) personen die gelieëerd waren aan de regering die zeggen dat 9/11 een inside job is. Hier enkel uitspraken van Eslberg over 9/11:

En over of de regering capabel is van hun eigen burgers de dood in de jagen voor zulke doeleinden:
Deze kerel heeft al eens een regering in moeilijkheden gebracht, maar ik denk niet dat 9/11 truth nu voldoende momentum heeft om hetzelfde te verwezenlijken. Altans niet binnenkort.

Heb echter wel gehoord dat de VARA de documentaire "Everybody's Gotta Learn Sometime" heeft gekocht en binnenkort zal uitzenden.
MURRAY is offline  
Oud 20 juli 2006, 17:28   #1335
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Haneen?Ik heb anders een interview gehoord waar de host Hilton op die manier aankondigde;Hilton sprak het niet tegen in elk geval.Waarop baseer jij je negatie ervan?
Jij hebt het dus blijkbaar weer over iets anders. Wat ben ik al heel de tijd aan het vragen? Waarom er niemand met deze harde bewijzen naar een rechtbank stapt. Deze Hilton heeft daar niets mee te maken.

Citaat:
Het is idd iets genuanceerder dan dat,nuance is jou echter vreemd.Het geval is echter dat het zowel qua legislatie als door het feit dat de juiste vriendjes op de juiste plaats het schier onmogelijk is een proces aan te gaan,laat staan winnen.
(uiteraard zijn er legislatieve zaken als die Doctrines of Sovereign Immunity...anders stonden er elke dag een paar duizend rechtzaken tegen Bush op de agenda...-of de bewijslast hard is maakt niet uit,dat weet je uiteraard poas als je case gepresenteerd wordt)
Wie heeft het hier over Bush? Voor mij moet Bush niet persoonlijk voor de rechter gedaagt worden. Zijn er bewijzen dat Bush erbij betrokken is? Zowiezo maak je mij nog steeds niet wijs dat indien er echt harde bewijzen waren alles zomaar in de doofpot kan gestopt worden. Al de rest wat je zegt...juiste vriendjes op de juiste plaats...ten eerste is dit propaganda die gewoon door Bush-bashers worden verspreid zonder bewijs en ten 2de is Bush absoluut niet meer geliefd, kortom, er zijn genoeg mensen die hem willen zien zinken.

Citaat:
Je hebt geen idee hoeveel schandalen er niet naar boven zijn gehaald,en met schandalen bedoel ik niet bvb. de Lewinski affaire.
Ah, en natuurlijk weet jij alles over deze schandalen. Tuurlijk.

Citaat:
Als je dat beweert,kom dan voor de dag met iets wat dat aantoont.Waarop baseer je die uitspraak?
Jij zit hier al jaren zonder enige bewijs te verkondigen. Vanaf het moment dat jij met bewijzen afkomt zal ik ook wat meer moeite doen. Weet je wat. Ga dan naar de media. Laat de wereld zien welke harde bewijzen er zijn. De trein die je hiermee in gang zet is niet meer te stoppen indien het waar is en Bush of niet, hij zal dan wel vallen. Of ga je beweren dat men Bush en co het land gaat laten besturen indien de media bewijzen toont van hun complot en aanslagen op eigen burgers.

Citaat:
Je hebt dus geen idee waar je het over hebt...weet je wel hoe zoiets in zijn werk gaat?
Hoe het precies verloopt weet ik niet. Maar ik ben er wel zeker van dat als jij harde bewijzen hebt je net achter je pceetje moet blijven zitten.

Citaat:
Haja?Waarom heeft het gros van de mensen dan nog nooit van NORAD en het feit dat ze faalden op 9/11 (wat zo onwaarschijnlijk is als het maar kan).
Evenals ze nog nooit van Building 7 gehoord hebben,de speculatie van bepaalde individuen die er rijk van geworden zijn...en tal van andere zaken waarvan jij zegt:"geen bewijs" maar die wel degelijk aanwijzingen zijn die wijzen in de richting van een inside job.
Omdat het enkel beweringen zijn die geen enkel bewijsmateriaal bevatten.

Citaat:
Het is niet enkel de Amerikaanse regering.
Dus die andere kun je wel voor de rechtbank slepen?

Citaat:
Trek maar na,ik heb het hier altijd over aanwijzingen en heb meermaals gestate:"wat verwacht je?Een ondertekende verklaring?".
Als je de aanwijzinghen bekijkt is het duidelijk;9/11 is een inside job.
(in werkelijkheid is het uiteraard helemaal anders dan jij het hier voorstelt)
ps:ga jij het betalen?
9/11 is geen inside job zolang er geen bewjizen voor zijn.

Citaat:
Ik zit niet enkel op dit forum L'Illwill en heb al meerdere mensen overtuigd en aangezet zicht beter te informeren dan enkel met hetgeen ze op het nieuws zien.Ik verspreid DVD's en werk aan een site...en ben nog met iets anders bezig.
Dit is ook reeds meermaals vermeld,je "DOE IETS!!!" is zoals we van je gewoon zijn en veel van de andere zaken die je in deze post alleen al zei,wederom misplaatst...
Doe niet onnozel. Daar bereik je geen kat mee. Ga naar vtm of bel 4040 en ga je verhaal doen. Websites over 9/11 zijn er al genoeg. Wat staat er op die dvd's? Wat copy en pastes van wat je op andere sites hebt geplukt?

Kortom, je weet goed genoeg dat je niets in handen hebt en daarom kies je de gemakelijkste weg zoals al de anderen, een bash siteje maken en beweren dat je alles onderzocht hebt. Doe maar gerust verder hoor. Maar ik wacht op de dag dat Bush zijn tijd erop zit en men hem dus volgens jou wel voor de rechtbank kan slepen. Gebeurt dit dan nog niet...dan zit je hier zoals altijd weer uit je nek te kletsen en te liegen. We zullen afwachten. Ik heb tijd.
illwill is offline  
Oud 20 juli 2006, 19:43   #1336
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MURRAY Bekijk bericht
De meeste beelden van die "squibs" tijdens de instorting zijn niet 100% overtuigend omdat ze zo dicht bij de impact-zone zitten en je (als je heel gewillig bent) nog zou kunnen geloven dat door de luchtdruk in het WTC een downdraft ontstaat waardoor lucht wat lager uit het gebouw blaast. Daarom vind ik deze foto veel overtuigender. Hier kan je al moeilijker beweren dat die "vallende" bovenkant nog zoveel druk zou kunnen genereren zo veel lager. Of zijn er disbelievers die hier toch een verklaring voor hebben?

Bijlage 10584
8)
Oud 20 juli 2006, 20:47   #1337
Argusx43
Minister

Argusx43's schermafbeelding

Standaard

Ooit dit gezien?
Bush Body Count

http://www.theforbiddenknowledge.com...body_count.htm

Is dit waar? Wie zal het zeggen.

Als het waar is hoe kun je ooit verwachten dat iemand dan zo dom zal zijn om van de 'WTC aanslag een insidejob' een rechtzaak te maken.

Ooit gehoord van de DIESEL THERAPY?

Wat er kan gebeuren met je als in de VS te veel je nek uitsteekt:

http://reactor-core.org/diesel-therapy.html

De VS een democratie? Vergeet het.
Argusx43 is offline  
Oud 20 juli 2006, 20:52   #1338
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Argusx43 Bekijk bericht
De VS een democratie? Vergeet het.
Het verbaast me dit van jou te lezen wanneer ik jouw standpunten over Israël ken en je weet dat Israël en de VS op velerlei vlakken twee handen op één buik zijn.
Oud 20 juli 2006, 21:01   #1339
Argusx43
Minister

Argusx43's schermafbeelding

Standaard

Israël is alleen maar een pionnetje m.i. Niet te veel ingaan op anti-joodse propaganda. Het gaat over veel meer.
Bijv.Wat als machtige mensen zien dat de wereld zo veel mensen niet aan kan?
Het gaat vooral over de eigen ik, chaos creëeren, en de touwtjes in handen houden. Ik denk dat er een elite deze wereld in handen heeft en ze willen dit zo houden.
Argusx43 is offline  
Oud 20 juli 2006, 21:04   #1340
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Argusx43 Bekijk bericht
Israël is alleen maar een pionnetje m.i. Niet te veel ingaan op anti-joodse propaganda. Het gaat over veel meer.
Bijv.Wat als machtige mensen zien dat de wereld zo veel mensen niet aan kan?
Het gaat vooral over de eigen ik, chaos creëeren, en de touwtjes in handen houden. Ik denk dat er een elite deze wereld in handen heeft en ze willen dit zo houden.
Yup, en U bent niet de enige

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:53.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be