![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#101 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door Chipie : 21 juli 2006 om 08:40. |
|
|
|
|
|
|
#102 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Weeral iets nieuws uitgevonden?
|
|
|
#103 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#104 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
mijn nick : een bijnaam die ik al op verschillende tijdstippen en op verschillende plaatsen kreeg. heeft te maken met mijn voornaam en mijn 'hobby'.
mijn avatar : een fotootje van mijzelf, door m'n schoonbroer op mijn computer gezet. |
|
|
|
|
|
#105 |
|
Europees Commissaris
|
Wij kennen het geluid van twee klappende handen,
maar welk is het geluid van slechts één hand die klapt ? (koan - uit de zentraditie) Ik denk dat ik die zin voor het eerst gelezen heb bij J.Salinger in het verhaal " Teddy" uit zijn "nine stories". De rest van het werk van deze grote .S. Schrijver zijn "The Catcher in the Rye", "Raise high the roof-beam carpenters", "Franny and Zooy" en "Seymour an Intruduction".. Ik geloof dat het daarna doodstil geworden is rond die figuur, hij geeft ook nooit intervieuws, volgens mij is het een van de meest spirituele schrijvers van de vorige eeuw. Zijn invloed is niet te schatten een voorbeeld is de TV reeks "6feet under". Mijn "nick" is dus gewoon een statement om iedereen op weg te zetten naar een andere manier van denken.. geen betere, een andere.. De avatar is gepikt van een amerikaanse basketballspeler die dezelfde "nick" gebruikt op het forum van zijn basketballploeg (gevonden via google). Omstreeks de tijd dat ik over die ene klappende hand hoorde was ik effectief coach van mijn schoolploeg, die dat jaar kampioen werd in de liga van de Antwerpse Vriendenclubs, dat waren dus volwassenenclubs die allemaal deskundig door de ploeg van Uw dienaar de pan uitgeveegd kregen.
|
|
|
#106 |
|
Minister-President
|
mijn nick : Is de naam van de kapper uit samson en Gert, gekozen omdat toevallig het programma van samson bezig was terwijl ik aan het inschrijven was.
Mijn avatar: mannen komen van mars, de toekomst van de mens is in de ruimte, vroeg of laat komt er wel eens een komeetje op ons af en is het hier gedaan. |
|
|
|
|
|
#107 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Mocht je ons nu even vertellen wat je precies hebt uitgevonden, zouden we toch al een stapje verder staan.
|
|
|
#108 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Ik vermoed dat je ver de enige bent die zijn eigen foto als avatar gebruikt. Enige reden voor?
|
|
|
#109 |
|
Minister
|
Mijn Avator: Het officiële Star Trek 40th Anniversary logo. ST viert dit jaar de 40ste verjaardag van de premiere van de serie.
Mijn Nick: mijn werknaam, de naam op mijn werk. Mijn handtekening: IDIC: staat voor mijn omarming voor diversiteit en respect voor elkaar. |
|
|
|
|
|
#110 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#111 |
|
Parlementslid
|
heb hier ook een jaar of 2 rondgehost met een eigen fototje als avatar. Ongeveer om dezelfde redenen als Djimi.
|
|
|
|
#112 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Anderzijds heb ik er wel bewondering voor.
|
|
|
|
#113 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Waarom nu niet meer? Om dezelfde reden die ik reeds hierboven heb aangehaald?
|
|
|
#114 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Als men er geen probleem mee heeft en men zelfs met zijn openheid naar boven wil komen, zou ik mijn volledige naam en woonplaats vermelden (en wie gaat dan nog bewijzen dat dit juist is?)... Niet dat dit van mij uiteraard moet... -------------------------------------------------------------------- Als ik hier zou verschijnen onder Tom Boonen, met woonplaats Monaco en zijn foto, zou goedgeloviglinks dan geloven dat ik dat ben... Laatst gewijzigd door Chipie : 22 juli 2006 om 10:28. |
|
|
|
|
|
|
#115 |
|
Parlementslid
|
Nee, gewoon goesting om eens te veranderen. Zie niet in waarom dat een probleem zou moeten zijn.
|
|
|
|
#116 |
|
Minister
|
Nick: genaamd naar Nederlandse deathmetal band, waarvan ik in mijn vroegere 'lange haren'-jaren wel fan van was en de naam heeft wel iets 'goors'
Avatar: oorspronkelijk ergens gepikt op een forum om ThePiano wat te provoceren; later bleek het dus het teken te zijn van de SS Leibstandarte (wist ik veel), maar omwille van de sleutel en het feit dat mijn moeders familienaam "Slootmaekers" is ben ik hem blijven houden. Onderschrift: omdat je het op twee manieren kan vertalen: 1- Het is gevaarlijk om gelijk te hebben wanneer de regering fout is 2- Het is gevaarlijk om rechts te zijn wanneer de regering fout is
|
|
|
#117 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Die zinsnede is het beste bekend via het verhaal 'het vat Amontillado' van E.A. Poe. Nu weet je tenminste wat je precies in je onderschrift staan hebt. 8) Mijn avatar : welbekend als Largo Winch, de miljardair in spijkerbroek, bekend uit de scenario's van Van Hamme. Die heb ik gekozen voor de fysieke gelijkenis, die groot is. Laatst gewijzigd door parcifal : 23 juli 2006 om 00:42. |
|
|
|
|
|
|
#118 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#119 |
|
Parlementslid
|
Nick: te danken aan Keizer Karel die mijn voor-voor- vaderen in 1500 eens wou straffen wegens hun rebbelse houding. Zit er nog steeds in bij mij, een Gentse volksaard: beetje dwars, chauvinisme en tegendraads.
Avatar: als lid van de club, overtuigd Belg zonder dak daarom mijn vlaams zijn verloochen. Laatst gewijzigd door stropkeuh : 25 juli 2006 om 20:37. |
|
|
|
|
|
#120 |
|
Banneling
|
Internaut wilt zeggen een internet gebruiker.
Laatst gewijzigd door Internaut : 25 juli 2006 om 21:32. |
|
|
|