![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De Islam?
Welke: soeniete, sjieïeten, wahabieten, welk rechtsstelsel? Het feit dat je doet alsof het om één pot nat gaat staat wel haaks op het feit dat je anderen verwijt om er niets van te kennen.... Het hebben over "De Islam" is zo stupied als spreken van "Het christendom", vooral in Ierland 8) Laatst gewijzigd door ericferemans : 25 juli 2006 om 13:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
|
![]() Citaat:
Oh boy ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
|
![]() Citaat:
En wat dat Ierland betreft (gelukkig dat je dat hebt want wat zou je anders kunnen gebruiken om de integratieproblemen tot bomaanslagen wzereldwijd van je troetelkinderen te kunnen vergoeilijken of minimaliseren) dat heeft niks met godsdienst te maken maar het trachten te verdrijven van de Engelse bezetter.
![]() |
![]() |
#24 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ik stel voor dat de internationale gemeenschap eens laat zien dat men kloten aan zijn lijf en zowel Hezbollah als Israël ter orde roept, desnoods met een troepenmacht die tussenbeide komt. Maar momenteel zwicht men voor het verhaal van de arme onderdrukte en vervolgde joden die het opnemen tegen de vuige horden van de islam. Dat misbruiken van de eigen geschiedenis mag een keertje gedaan zijn.
![]() |
![]() |
#25 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Sommigen op dit forum zouden eens een les in vergelijkocologie moeten krijgen ofzo... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Minister
|
![]() Dedecker is ne coole gast
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
|
![]() ![]() Dus indien de Engelsen net als de Ieren katholieken zouden zijn geweest dan zouden er nooit gevechten zijn geweest ? ![]()
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68 Laatst gewijzigd door smiley : 25 juli 2006 om 13:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
|
![]() Niet op dit vlak. Hij speelt de islamofascisten in de kaart.
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68 Laatst gewijzigd door smiley : 25 juli 2006 om 13:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hezbollah is een organisatie die door de VN veiligheidsraad als een criminele organisatie wordt gezien. Een staat binnen een staat. Libanon (die akkoord was) moest ervoor zien dat de hezbollah vernietigd werd. Dit heeft ze onder het oog van de internationale gemeenschap voor één of andere reden niet gedaan. Er zijn al honderden vredesbestanden geweest. Telkens werden die verbroken door Moslim terroristen. Dat moslimlanden persoonlijk medeverantwoordelijk zijn is omdat ze niet eens werk maken van het ontmantelen van Hezbollah en hamas. Nu vraag ik me af met wie er nu nog moet worden onderhandeld? Israël heeft zich bereidt verklaard te stoppen met aanvallen op voorwaarde dat de Hezbollah stopt met raket aanvallen. maar van die zijde hebben we nog geen enkele reactie gekregen! Israël is een legitieme staat die door de internationale gemeenschap erkent en opgericht is. Meer nog Israël is opgericht omdat Europa van de Joden na WO2 wou afzijn. Na het bevrijden van de kampen hebben joden daar meer dan een jaar gebleven, omdat ze oa door België geweigerd werden. men heeft verschillende pogingen ondernomen om van vermiste joden het staatsburgerschap te ontkennen. Het enige land die na WO2 zijn verantwoordelijkheid heeft genomen is de VS. Zij hebben een paar miljoen joden asiel gegeven omdat Europese landen hen weigerden! De situatie was niet meer houdbaar, dan heeft men beslist om een stuk grond met steenbrokken te schenken aan de Joden. De enige die verantwoordelijk is voor de Israëlische kwestie is Europa! Europa verzaakt steeds in zijn verantwoordelijkheid. Laatst gewijzigd door leeuwenhart : 25 juli 2006 om 13:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() Sommigen weten blijkbaar niet wat polarisatie is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Marinower is een waar komiek: Amoz Oz citeren aangaande "de coalitie tussen Israël en Libanon"...
Goed bezig, Claude, go, go, go !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |||||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#34 | |
Schepen
|
![]() Dedecker's straffe uitspraken en smileys' maffe uitspraken
Citaat:
![]()
www.turrokaansbelang.blogspot.com De uitleg van de kippen over de wereld, berust op een "verkregen methode van denken." Dat betekent dat zij op de manier denkt die haar is aangeleerd of, minder aangenaam, de manier waarop zij is geïndoctrineerd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() Misschien moeten ze gewoon maar ineens die Jodenstaat én Palestina tegelijk platbombarderen. Dan zijn we al van veel kwaad verlost!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar het zou misschien al een begin zijn als je zelf niets meer zegt en schrijft over het onderwerp. Al was het maar om van een stuk imbeciliteit te zijn verlost. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Parlementslid
|
![]() Mmm, ik ben er nog niet uit of dit nu onder genuanceerd denken valt.
![]() |
#38 |
|
![]() Sinds dat ik de islam beter heb leren kennen en de schellen van mijn ogen zijn gevallen (die schellen die mij voordien beletten om in te zien dat de oorzaak van de 'integratieproblemen' tot de bomaanslagen wereldwijd wel degelijk de islam is) ben ik tegen de islam beginnen schrijven om meer mensen wakker te schudden. Zowel niet-moislims als diegenen die zichzelf moslim noemen of denken moslim te zijn. Neen ik ben, net als jij, duidelijk geen moslim. Mohammed, de stichter van de islam die velen als voorbeeld nemen (wat wereldwijd te merken valt) dat was een moslim. Als je denkt dat mijn uitspraken maf zijn dan ben je duidelijk geen moslim.
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68 Laatst gewijzigd door smiley : 25 juli 2006 om 14:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
|
![]() Maar het idee schijnt u wel te bevallen?
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
door te zegge dat ik geen moslim ben, bewijs je alleen maar hoe groot u kennis, wel is over de islam. |
|
![]() |
![]() |