![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() In de aldi bij ons liggen nog een aantal PDA met GPS toestellen van Medion.
Zijn er hier mensen die dit al hebben geprobeerd? En ben je er content van? Laatst gewijzigd door leeuwenhart : 25 juli 2006 om 10:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister
|
![]() Ja,ik gebruik het om mijn tanden te poetsen.Ik verlies altijd mijn borstel en dat is dus het apparaat dat mij er naartoe brengt!
![]() |
#3 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Ik heb zulke gadgets niet nodig en iets kopen om het maar te hebben doe ik ook al niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb een wat oudere versie van die medion pda en geen problemen mee gehad eigenlijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() ik gebruik een TomTom, vind ik persoonlijk de beste.
Vergeet niet gratis de flitspalen te downloaden van het internet. Je kan dan nog enkel geflitst worden mits een radar dus je verkleint je kans behoorlijk op het halen van boetes. Op lange termijn kan het voor velen goedkoper uitdraaien door één aan te schaffen als je even logisch nadenkt. Handig zijn de nabijgelegen plaatsen die je de dichstbijzijnde bakker, apotheker, GB, Colruyt, restaurants, nachtwinkels, Shell enz aanwijzen. Das wreed handig! Het word hoe langer geen luxe object meer, de prijzen verminderen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe de macho-wereld toch snel kan omslaan. Tot enkele jaren gelden heerste het cliché dat vrouwen geen kaart konden lezen. Nu kunnen diezelfde mannen ineens zelf geen kaart meer lezen (ofwel blind geworden van het masturberen, ofwel hun ruimtelijk inzicht verloren), en moeten ze allemaal een GPS hebben. Ze zijn er blijkbaar nog fier op ook.
Een echte man leest een kaart, en heeft die electro-spullen niet nodig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Een echte man geraakt overal door gewoon op zijn gevoel te rijden!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() Ik wil op de eerste plaats een PDA kopen. Dit om outlook en mijn agenda altijd digitaal bij te hebben.
Ook gemakkelijk om af en toe wat foto's op zak te hebben. Als er nog effe GPS bij zit is het helemaal goed. Maar dan moet die GPS wel goed zijn. Laatst gewijzigd door leeuwenhart : 25 juli 2006 om 22:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ga de mijne juist wegdoen. Ik heb dat PDA gedoe absoluut niet nodig, maar wil wel een gps
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Verder heb ik twee nonkels. Eentje heeft medion en de andere tomtom. En ik kan je zeggen dat de meerprijs voor een tomtom absoluut geen weggegooid geld is. Zowel qua gebruiksgemak als qua juistheid (door de weilanden rijden is nogal dom en toch durft de medion je daar al eens insturen), als qua snelheid als qua afstand (gemiddeld zijn de afstanden via een tomtom 5% korter. Niet doordat de afstanden anders berekend worden maar omdat ze gewoon korter genomen worden). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sinds wanneer wordt "charme" niet meer als kwaliteit gewaardeerd? Een kaart is charmant, dat is esthetisch.
Een GPS-spul met z'n flashy kleurtjes, dat straat toch niets uit? Hoe kan je nu vertrouwen op iets zonder ziel? Maar ik ben misschien een nostaligicus... Bovendien zal je nooit je weg leren als je met zo'n GPS rondrijdt. Als je een kaart openplooit, zie je direct hoe de wegenstructuur in elkaar zit. Je ziet wat de hoofdwegen zijn, hoe ze aangetakt zitten op andere wegen, enz... Na een tijdje kan je dan zonder kaart verder. an je GPS blijf je eeuwig afhankelijk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
|
![]() Citaat:
Wij gebruiken onze GPS. Daar heb jij toch geen last van? ![]()
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() En wat gedacht van een Mio A701 of een HP6515 met TomTom?
Laatst gewijzigd door Chipie : 27 juli 2006 om 23:10. |
![]() |
![]() |