![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Citaat:
Als ik mijn mening geef over economie en maatschappij, zal het wel niet in dit onderwerp zijn ![]()
![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Metternich : 26 juli 2006 om 22:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Men heeft trouwens de begroting steeds met kunstgrepen in evenwicht gehouden met centen die nooit meer een terugverdieneffect zullen hebben. Het lijkt me trouwens eens interessant om de cijfers van de vroege jaren Verhofstadt 1999/2000 een te vergelijken met de huidige stand van zaken.
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() WOEHAHA
![]() Volgens de GCI staat België op de 31ste plaats op wereldschaal, 6 plaatsen gedaald ten opzichte van 04-05. Landen van de EU die beter doen: 1) Finland 3) Zweden 4) Denemarken 11) Nederland 13) Verenigd Koninkrijk 15) Duitsland 20) Estland 21) Oostenrijk 22) Portugal 25) Luxemburg 26) Ierland 29) Spanje 30) Frankrijk België staat dus op de veertiende plaats EU-gewijs, en op de dertiende plaats indien we de 10 nieuwe leden even achterwege laten (enkel Italië en Griekenland doen slechter).
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Europees Commissaris
|
![]() Het is maar hoe je bekijkt natuurlijk. de lonen zijn de laatste jaren blijven dalen in vergelijking met het bbp; dat terwijl de winsten exponentieel gestegen zijn.
men kan dan wel zeggen dat er zoveel duizend arbeidsplaarsen bijgekomen zijn, maar men zegt er niet bij dat de bevolking zich ondertussen ook uitbreidde. het wordt tijd dat men de noliberale sprookjes die men is blijven slikken nu uitkotst! |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bevolking breidt zich uit... ik denk dat je refereert naar dat half miljoen "nieuwe belgen" die paars een belgisch identiteitskaartje heeft gegeven. Meteen ook jouw antwoord op de vraag waarom wonen zo duur wordt. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Och met cijferkes en statistiekjes kunnen we quasi alles aantonen ten goede of ten slechte. Feit is dat het hier uiteindelijk niet zo slecht is om te leven, ja zelfs een land van melk en honing....
![]() |
![]() |
#30 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Dat er andere belastingen zouden gestegen zijn, zou misschien wel goed kunnen, maar gelieve u toch iets beter te informeren en geen holle slogans te formuleren.
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() Indien je ten eerste de geldstromen in ons land bekijkt, en indien je de meest bezwarende zou uitschakelen dan zouden wij bijna zo'n klein vuil rijk landje zijn gelijk elders. De economische werking in proportie met de interne werking is geen voorbeeld voor het huidige Europa. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door lombas : 27 juli 2006 om 05:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() u gelooft duidelijk nog in sinterklaas? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Om het met deze woorden te herformuleren: "Dat er andere belastingen zouden gestegen zijn, zou misschien wel goed kunnen?" Dat zou inderdaad goed kunnen, maar stel je eens voor, indien niet, wat met de verhoging van de consumptienprijzen? Nivellering der taxen of gewoon gebrek aan focus? U vertelt het mij wellicht op mijn volgende thuiskomst. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() " Belgische economie: een voorbeeld voor Europa?"
ik zou zeggen: inderdaad! Europa is een Belgie in het groot. (niet te verwonderen aangezien alle gesjeesde Belgische politici daar opgevangen worden) Sclerose alltogehter. Echt iets om fier op te zijn Laatst gewijzigd door born2bewild : 27 juli 2006 om 06:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door alberto : 27 juli 2006 om 06:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
gm10 heeft weer eens windkracht 10 geblazen zo te zien.
![]() |
![]() |
#40 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
ik kan mij voorstellen dat er minder mensen het slachtoffer (als werknemer) zijn van faillissementen.. 'k vrees dat er ook gewoon minder bedrijven met dergelijke omvang zijn die failliet kunnen gaan... afijn.. 'k kan alleen maar hopen dat ik het te zwart zie. |
|
![]() |
![]() |