![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat had België dan moeten doen? Haar grenzen en overal spandoeken hangen met 'Welkom Hunnen'? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() 't Zal wel gaan met je racistische uitlatingen naar de Duitsers toe?
![]() |
#123 | |
|
![]() Citaat:
Mijn voorspelling voor mezelf is: Indien ik in onze Dilbeekse gemeentepolitiek zou runnen, zou ik ongetwijfeld ook de partij uitvliegen.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De twee heren op de foto zijn overigens helemaal geen lid van BUB.
![]() |
![]() |
#125 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Hoe staat u eigenlijk tegenover deze actie? Ik weet dat u ook belgisch gezind bent, maar ziet u dit als federalist niet als een regelrechte aanval op de symbolen van een staat in de belgische federatie? Getuigt dit volgens u niet van respecteloosheid tegenover Vlaanderen? Die actie kan immers enkel op te provoceren bedoeld zijn. Hoe kunt u immers pleiten voor het behoud van deze federatie en tevens een regelrechte aanval op één van haar deelstaten ondersteunen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Europees Commissaris
|
![]() Dit vind ik wel een heel straffe stelling. Je gaat toch niet beweren dat ik een storm in de partij veroorzaakt hebt? Ik heb de N-VA altijd verdedigd, en dit sedert ik forumlid geworden ben. Maar eens komt het ogenblik dat het partijbelang moet wijken voor het algemeen Vlaams belang. Dat ik voor samenwerking met het VB ben geef ik grif toe. Ik heb niet voor het conflict gekozen, wel de top van de N-VA. En mijn symboolwaarde moet je nu ook niet overschatten. Ze is zeer beperkt. Maar ik laat me door niemand voorschrijven blindelings de partijlijn te volgen. Ik wil je er trouwens nog op attent maken op het volgende : we zijn in onze gemeente wel geschorst, maar nog niet buitengevlogen. De motivatie hiervoor, ik zou het niet weten. En nog iets : ze hebben de leden indertijd wijsgemaakt dat er door hun een ledenvergadering ging georganiseerd worden waarop de puntjes op de i gingen gezet worden. Resultaat : CD&V komt in Wetteren op zonder één N-VA lid op de lijst. Ben ik daarvoor verantwoordelijk?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
|
![]() Citaat:
Aangezien u geschorst werd voor quasi dezelfde redenen, neem ik aan dat mij hetzelfde lot beschoren zou zijn. Geen enkele partij kan, en mag, van zijn leden verlangen zonder enige vorm van gezond verstand de partij gehoorzaam te zijn. De N-VA top verlangt dat, jammer genoeg, blijkbaar wel op vlak van samenwerking met het Belang. Hoogstwaarschijnlijk enkel door De Wever's vendetta tegen het Vlaams Belang. Ik vond, en vind het nog steeds een regelrechte schande dat men u op deze manier behandeld heeft. Dat is enkel voor mij geen reden genoeg om de N-VA de rug toe te keren, integendeel! Er is altijd ruimte voor redelijkheid en verbetering. Welke partij heeft nog nooit één van zijn kiezers ontgoocheld?
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. Laatst gewijzigd door van Maerlant : 26 juli 2006 om 19:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Laten we zeggen dat de VU/NVA terzake een lange, pijnlijke traditie heeft.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
|
![]() Elke partij... Behalve de PS natuurlijk, zelfs duizend en één corruptieschandalen kunnen de modale Waal niet overtuigen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ach, ik ga hier niet verder op ingaan. Te lang en te pijnlijk en bovendien zijn we niet onder ons.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Baarle zei dat de VU/NVA terzake een lange, pijnlijke traditie heeft.
![]() |
#133 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 'Onder ons' die hier op dit eigenste ogenblik samenzijn zitten wel al jij, en ik, en Robert....
![]() |
#134 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Welke groep beschouwt u dan misschien als "onder ons?"
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Gouverneur
|
![]() misschien gewoon omdat het forum 'publiek' is?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Jij speelt ondertussen met de grote jongens mee. Je zal dus wel geen ventje maar een grote jongen zijn. En niet zo braaf ook niet, gezien de sommige grote jongens vinden dat je niet meer mag meespelen. Ik dan. Ook daar vergis je je IMHO. Ik speel niet mee met de grote jongens, maar over boosheid kan ik wel meespreken. Het is hier de plaats niet om daarover uit te wijden, je moet maar eens afkomen naar mijn ranch. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Bart De Wever, Geert Bourgeois en Mark Demesmaeker zijn nu niet bepaald grote jongens hé Net als toffen Bert zijn ze de Chiro of het KVHV nog niet ontgroeid. De echt grote jongens spelen in een andere liga hoor ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Zelfde commentaar als in http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=131
|
![]() |
![]() |