![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Europees Commissaris
|
![]() Dus het is teveel gevraagd te zeggen wie Luc Van der Kelen is ?
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Echt eens proberen. En als je dan op dreef bent, typ ook eens Verhofstadt e.d. in. Altijd meegenomen om mee te draaien in de discussies hier. Laatst gewijzigd door born2bewild : 27 juli 2006 om 18:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
|
![]() Met jou erbij? Ik denk wel dat we aan een meerderheid kunnen komen voor dat plan. \o/
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
|
![]() Sinds wanneer zijn de communisten aan de macht in Rusland? Dat is prachtig nieuws, als het waar is koop ik mij een enkeltje.
Laatst gewijzigd door Praetorian : 27 juli 2006 om 20:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
communisten hebben in rusland wel degelijk aan de macht geweest , en bewezen dat hun systeem niet werkt , communisme zal in belgië ( in de toekomst Vlaanderen ) nooit echt werken laat staan regeren ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
|
![]() Dat is niet bewezen, de discussies over de verhouding tussen interne en externe factoren inzake de vertraagde groei in de jaren '80 is nog steeds aan de gang.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Praetorian : 27 juli 2006 om 20:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarschijnlijk zal de ene ooit eens het liefje van de andere hebben afgepakt, want politiek zitten beiden volledig op dezelfde lijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het werkt wel... de politici van westerse landen gaan met hun kont omhoog liggen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() of wie jij denkt dat hij is ? ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik denk dat ge veel kans maakt ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
|
![]() Citaat:
en discussies...... ellenlang....en daarna pisten we plas, dronken een glas en we dachten dat we de wereld weer gered hadden...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Iets mis in België met de politieke ambities van Jahjah ?
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Een migrant die naar een land vertrekt om er ei zo na onder te duiken en openlijk de kant van terroristen kiest, die mag er dan simpelweg blijven, wat neer komt op het verliezen van z'n recht nog Belgische burger te zijn. Abou Jahjah was toen toch op de vlucht voor deze zelfde mensen en was toen toch met de dood bedreigd ? Doet mij denken aan de Pakistanen, politieke vluchtelingen met de dood bedreigd, die naar Pakistan op vakantie gingen met geld van het OCMW van Antwerpen...
![]() |
![]() |