Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 27 juli 2006, 21:14   #2521
Jozef Ostyn
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door max4westland Bekijk bericht
Gelukkig zijn er verzetsbewegingen als Hamas en Hezbollah en zijn er landen zoals Iran om de zionistische bedreiging te bekampen. Het moeten niet allemaal schoothondjes van de JewSA zijn zoals u.

Ik wel een sterk, onafhankelijk anti-Atlantisch Europa en een vrij Midden-Oosten !
Wentelt u zich rustig in uw verachtelijk anti-semitisme.
Jozef Ostyn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2006, 21:18   #2522
Jozef Ostyn

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KrisKras Bekijk bericht
graag gedaan, ik draag graag mn steentje bij aan het wegwerken van onwetendheid in deze wereld
Leer dan Engels lezen: in uw eerste post (Reuters) staat er across the border from Ait-el-shab. Vermits dat dorp in Libanon ligt betekent across the border from : in Israel.
Jozef Ostyn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2006, 21:55   #2523
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Paulus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jozef Ostyn Bekijk bericht
Leer dan Engels lezen: in uw eerste post (Reuters) staat er across the border from Ait-el-shab. Vermits dat dorp in Libanon ligt betekent across the border from : in Israel.
Voila.

Paulus.
Paulus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2006, 00:18   #2524
werkgroep morkhoven
Banneling

werkgroep morkhoven's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Breda Bekijk bericht
Vertaling voor de rest van Vlaanderen & Nederland : Ik ben voor een Europa Gedomineerd door De Islam (Eurabie)
Wat een belachelijke opmerking.
werkgroep morkhoven is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2006, 00:24   #2525
werkgroep morkhoven
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
Je hebt gelijk. Wat er nu is in Israël is er toevallig ontstaan. Komaan zeg.
Figuren zoals Sharon hebben gemoord en aanslagen gepleegd om land te kunnen stelen, wil je waarschijnlijk zeggen.
Oud 28 juli 2006, 00:26   #2526
werkgroep morkhoven
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door werkgroep morkhoven Bekijk bericht
De VN-Veiligheidsraad veroordeelt alleen landen als Noord-Korea en Iran als de Verenigde Staten erom vragen en heeft eigenlijk niets te betekenen.

De VN-Veilighiedsraad heeft de Israëlische bombardementen op Libanon en de Gaza-strook nog altijd niet veroordeeld.

De VN-Veiligheidsraad kan ook geen akkoord bereiken over een verklaring over de Israëlische aanval op een VN-post in het zuiden van Libanon, waarbij dinsdag vier blauwhelmen het leven lieten.

Een meerderheid van de vijftien VN-leden wilde Israël veroordelen (China en Frankrijk onder meer) maar de VS (met hun vetorecht) zouden echter dwars hebben gelegen.
Israël wordt door de VN-Veiligheidsraad niet veroordeeld voor het bombardement op een VN-post in Libanon. De Verenigde Staten hebben zo'n veroordeling verhinderd. China had er nochtans op aangedrongen. Een van de vier gedode VN-waarnemers kwam uit China.

De raad bereikte overeenstemming over een aanzienlijk zwakkere verklaring, waarin de aanval ,,verontrustend'' wordt genoemd.

Dat bewijst nog eens dat de VN-Veiligheidsraad niets heeft te betekenen.

Laatst gewijzigd door werkgroep morkhoven : 28 juli 2006 om 00:27.
Oud 28 juli 2006, 00:26   #2527
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Figuren zoals Sharon hebben gemoord en aanslagen gepleegd om land te kunnen stelen, wil je waarschijnlijk zeggen.
Leg me geen woorden in de mond die ik niet zou zeggen. Ik meen je dat te mogen vragen.

Paulus.
Oud 28 juli 2006, 00:31   #2528
werkgroep morkhoven
Banneling

Standaard

Citaat:
Leg me geen woorden in de mond die ik niet zou zeggen. Ik meen je dat te mogen vragen.
Ik herhaal nog eens: het verhaaltje over een Israël dat 'alles van nul heeft opgebouwd', is een fabeltje.
Figuren zoals Sharon hebben gemoord en aanslagen op Palestijnen en Palestijnse dorpen gepleegd om land te kunnen stelen dat niet van hen was.
Oud 28 juli 2006, 00:49   #2529
werkgroep morkhoven
Banneling

Standaard

Vandaag heeft Israël tientallen luchtaanvallen uitgevoerd op het noorden, oosten en zuiden van Libanon.

Een Libanese legerbasis en verschillende wegen werden gebombardeerd en vernield. Er vielen zeker één dode - een politieagent die in de oostelijke stad Zahle naar huis reed - en verscheidene gewonden. Bij de grens met Syrië raakten twee soldaten en een burger gewond.

Er werden ook wegen die de verschillende dorpen op de vlakte met elkaar verbinden, gebombardeerd waarbij er een onbekend aantal slachtoffers vielen, maar ambulances waren niet in staat het gebied te bereiken omdat er geen einde kwam aan de bombardementen.

Bij andere luchtaanvallen werden een legerbasis in Aamchit, vijftig kilometer ten noorden van Beiroet, en een nabijgelegen zendtoren van de Libanese radio gedeeltelijk vernield.

De Israëlische regering wil nog maanden doorgaan met Libanon op deze manier te vernietigen.

Op de VN-Veiligheidsraad moet Libanon niet rekenen

Laatst gewijzigd door werkgroep morkhoven : 28 juli 2006 om 00:51.
Oud 28 juli 2006, 00:50   #2530
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik herhaal nog eens: het verhaaltje over een Israël dat 'alles van nul heeft opgebouwd', is een fabeltje.
Figuren zoals Sharon hebben gemoord en aanslagen op Palestijnen en Palestijnse dorpen gepleegd om land te kunnen stelen dat niet van hen was.
Zelfs al ben ik het je niet met je eens, het ene sluit toch het andere niet uit?

Voor Israël een offcieel erkende staat werd, was er nog geen behoorlijk electriciteitsnet, ook geen behoorlijk wegennet. Nu beschikt ze over de modernste zee- en luchthavens. Ze hebben de woestijn vruchtbaar gemaakt met een uniek ondergronds bevloeingssysteem, ze hebben fruitplantages, er is handel, telefonie, internet universiteiten, enz...

Je gaat toch niet beweren dat dit dankzij de Palestijnen is hé?! Veel eerder ondanks de Palestijnen, zou ik zeggen.

Paulus.
Oud 28 juli 2006, 00:53   #2531
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Vandaag heeft Israël tientallen luchtaanvallen uitgevoerd op het noorden, oosten en zuiden van Libanon.

Een Libanese legerbasis en verschillende wegen werden gebombardeerd en vernield. Er vielen zeker één dode - een politieagent die in de oostelijke stad Zahle naar huis reed - en verscheidene gewonden. Bij de grens met Syrië raakten twee soldaten en een burger gewond.

Er werden ook wegen die de verschillende dorpen op de vlakte met elkaar verbinden, gebombardeerd waarbij er een onbekend aantal slachtoffers vielen, maar ambulances waren niet in staat het gebied te bereiken omdat er geen einde kwam aan de bombardementen.

Bij andere luchtaanvallen werden een legerbasis in Aamchit, vijftig kilometer ten noorden van Beiroet, en een nabijgelegen zendtoren van de Libanese radio gedeeltelijk vernield.

De Israëlische regering wil nog maanden doorgaan met Libanon op deze manier te vernietigen.

Op de VN-Veiligheidsraad moet Libanon niet rekenen
En de hezzbollah nam vandaag een dagje verlof zekers?

Paulus.
Oud 28 juli 2006, 00:57   #2532
werkgroep morkhoven
Banneling

Standaard

Citaat:
En de hezzbollah nam vandaag een dagje verlof zekers?.
Beweerde Israël niet dat het eigenlijk alleen de infrastructuur van Hezbollah wilde vernietigen en het een zogezegde Veiligheidszone in Zuid-Libanon wil creëren ?

Gisteren bombardeerde Israël de Gazastrook. Resultaat: een tiental doden en een 40-tal gewonden. Israël vernietigde met bulldozers en pantserwagens ook Palestijnse boomgaarden en serres. De helft van de 120 Palestijnse doden van de laatste 10 dagen zijn burgers.

Laatst gewijzigd door werkgroep morkhoven : 28 juli 2006 om 01:04.
Oud 28 juli 2006, 01:02   #2533
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Beweerde Israël niet dat het eigenlijk alleen de infrastructuur van Hezbollah wilde vernietigen ?
De structuur en de vertakkingen. Volledig dus.

Niet meer dan normaal natuurlijk. Het gaat per slot van rekening om een terroristische organisatie, met als hoofddoel: de vernietiging van Israël.

Paulus.
Oud 28 juli 2006, 01:06   #2534
werkgroep morkhoven
Banneling

Standaard

Citaat:
De structuur en de vertakkingen. Volledig dus.

Niet meer dan normaal natuurlijk. Het gaat per slot van rekening om een terroristische organisatie, met als hoofddoel: de vernietiging van Israël.
De hoofdbedoeling van Israël is vooral de Palestijnse en Libanese burgers te treffen.
Oud 28 juli 2006, 01:15   #2535
Praetorian

Praetorian's schermafbeelding

Locatie: Anti-liberalenstaat Ideologie: marxisme,Bolshevik-Leninism, Gramsci, Althusser, Badiou, Zizek, Sorel
Stuur een bericht via MSN naar Praetorian
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Ik denk dat Paulus bedoelt: gewoon GELIJKWELK moslimforum bezoeken!

Ik heb namelijk dezelfde ervaring, en ik heb er in de laatst zes jaar toch al een tiental (als het niet meer zijn) bezocht.

Hoeveel Strormfronten zijn er?
1. Ik heb er ook al bezocht, ik zie dezelfde gradaties als op dit forum.
2. Ik heb er zelf momenteel 8 fora ontdekt, maar meer en meer gaan ze uitsluitend privé.
Oud 28 juli 2006, 01:20   #2536
willem1940NLD

Standaard

Citaat:
De hoofdbedoeling van Israël is vooral de Palestijnse en Libanese burgers te treffen.
Onzin; als dat waar was zou de hele streek allang zijn ontvolkt. Ik postte al een keer een voorbeeldje over Rotterdam 1940.

"Voorzichtiger" dan zo als het nu toegaat is geen oorlogshandeling uitvoerbaar.

Evengoed, iedere dode is er 1 te veel.
Oud 28 juli 2006, 01:23   #2537
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Praetorian Bekijk bericht
2. Ik heb er zelf momenteel 8 fora ontdekt, maar meer en meer gaan ze uitsluitend privé.
Nou, dat is een goed teken...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2006, 01:27   #2538
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dat is een zware aantijging. Heb je daar een bron van of ben je weer eens aan het 'stoken'?

Ik denk trouwens moest dat de hoofdbedoeling van Israël zijn, dat de klus al lang geklaard zou zijn.

Paulus.
Oud 28 juli 2006, 01:42   #2539
werkgroep morkhoven
Banneling

Standaard

Er zijn heel wat zionistische organisaties in België die vinden dat Israël moet doorgaan met het bombarderen van onschuldige Libanese en Palestijnse burgers.

Dat bleek nog eens uit de manier waarop de Belgische Minister van Defensie André Flahaut vandaag werd uitgejouwd tijdens zijn toespraak op een ceremonie aan het gedenkteken van de joodse martelaren in Anderlecht.

De ceremonie werd gehouden naar aanleiding van de vernielingen die daar onlangs zijn aangericht.

In zijn toespraak, die geregeld verstoord werd, zei Flahaut dat alles in het werk moest worden gesteld om de wapens in het Midden-Oosten te doen zwijgen.

Israël gebruikt ook chemische wapens

Laatst gewijzigd door werkgroep morkhoven : 28 juli 2006 om 01:43.
Oud 28 juli 2006, 01:48   #2540
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Er zijn heel wat zionistische organisaties in België die vinden dat Israël moet doorgaan met het bombarderen van onschuldige Libanese en Palestijnse burgers....
Er zijn heel wat zionistische organisaties in België die vinden dat Israël moet doorgaan met de totale uitschakeling van de Hezzbollah zal je bedoelen.

Paulus.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:45.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be